Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایندگان استان لرستان در دیدار با رئیس جهاد دانشگاهی، خواستار توسعه فعالیت‌های جهاد دانشگاهی در شهرستان‌های استان لرستان شدند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی، محمدرضا ملک‌شاهی‌راد، نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی و حمید رضا کاظمی، نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی با حضور در دفتر  حمید رضا طیبی رئیس جهاد دانشگاهی با وی دیدار وگفتگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این دیدار نمایندگان استان لرستان ضمن بیان ظرفیت‌های ویژه استان در حوزه‌های مختلف آموزشی، پژوهشی و فرهنگی خواستار توسعه فعالیت‌های جهاددانشگاهی در گستره استان شدند.

 

رئیس جهاددانشگاهی نیز با بیان برنامه های توسعه جهاد دانشگاهی به راه اندازی مرکز درمان ناباروری در شهر خرم آباد، راه اندازی شهرک گلخانه ای در کوهدشت، راه اندازی مرکز تحقیقات و فناوری گیاهان دارویی در خرم آباد و انجام فعالیت‌های آموزشی در  سطح شهرهای استان اشاره و اظهار کرد: جهاددانشگاهی بر اساس توان علمی و مشاوره‌ای خود در هر حوزه ای که ضرورت ایجاب کند خدمات مشاوره ای خود را ارائه خواهد کرد.

 

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی در این دیدار شریفی زاده، معاون هماهنگی و امور مجلس و علی نادر، دهقان رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان لرستان نیز حضور داشتند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: جهاد دانشگاهی لرستان معاون هماهنگی امور مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۷۹۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز مزرعه دانه های روغنی در لرستان

 به گزارش خبر گزاری صداو سیمای استان لرستان؛گردهمایی کارشناسان،کشاورزان و مدیران جهاد کشاورزی لرستان در گرامیداشت روز مزرعه دانه های روغنی در روستای الماس آباد سلسله برگزار شد .
 روز مزرعه آسان ترین روش برای انتقال دانش فنی و تجربه کشاورزان پیشرو است .
امسال در شهرستان سلسله یک هزار و ۵۰۰ هکتار از اراضی به کشت کلزا اختص اص یافته که 25 درصد کل سطح زیر کشت دانه های روغنی استان است .
۶ هزار هکتار دانه روغتی در استان  کشت شده ۳ هزار و ۵۰۰ کلزا کشت شده است.میانگین برداشت کلزا در استان و کشور سه تا سه و نیم تن است. 
 کارشناسان جهاد کشاورزی لرستان یش بینی می‌کنند امسال ۸ هرار تن انواع  دانه‌های روغنی در استان برداشت شود که هزار تن بیشتر از سال گذشته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • دانشجویان خود را نسبت به مسائل روز دخیل بدانند
  • روز مزرعه دانه های روغنی در لرستان
  • مسابقات ملی «سدید»‌ بستری برای رشد و تقویت مهارت‌های ارتباطی در دانشجویان است
  • تمدید مهلت ثبت‌نام دانشجویان دانشگاه‌های تهران برای شرکت در مسابقه ملی «سدید»
  • ضرورت توسعه تعاملات علمی دانشگاهی در راستای منافع دو کشور در عرصه بین‌المللی
  • گامِ مهم «جهاددانشگاهی» برای رشد اقتصادی کرمانشاه
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • کاهش واردات و توسعه صادرات؛ راهبرد مهم فعالیت مناطق آزاد
  • افزایش ۲۰ درصدی تعداد نمونه‌های بانک خون بند ناف در سیستان و بلوچستان