Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ مهرداد سالاری عصر دوشنبه در جلسه شورای مسکن استان کرمانشاه در سرسرای تدبیر استانداری افزود: سرمایه های مردم از چند سال قبل در پروژه های مسکن مهر همچنان بلاتکلیف مانده و دستگاه های مرتبط موظفند وضعیت این پروژه ها را تعیین تکلیف کنند.
او با تاکید بر تسریع در تعیین تکلیف این پروژه ها از اداره کل راه و شهرسازی خواست وضعیت این پروژه ها را به تفکیک مورد بررسی قرار دهد و مسایل و مشکلات هرکدام را جداگانه بررسی نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی از دستگاه های خدمات رسان نیز خواست با اعمال تخفیف و با هدف کمک به مردم در اتمام این پروژه ها مساعدت نمایند.
وی تاکید کرد هنر مدیران عضو شورای مسکن استان این است که با مشارکت ، کمک و همفکری پروژه های مسکن مهر را تعیین تکلیف و مردم را از بلاتکلیفی و سرگردانی خارج کنند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه در ادامه خواستار توجه جدی بر کیفیت واحدهای مسکن مهر شد و از دستگاه های نظارتی مانند سازمان نظام مهندسی خواست بر روند کیفی سازی این واحدها کنترل جدی داشته باشند.
سالاری گریزی به برخی از پروژه های استان از جمله غم تسلی کنگاور زد و افزود: این پروژه از سه سال قبل به صورت بلاتکلیف باقی مانده و نیاز است به سرعت مشکلات آن برطرف شود.
وی یاداوری کرد که اگر پروژه های مسکن مهر باقی مانده استان تعیین تکلیف نشود ضرر آن به مردم استان بر می گردد و سرمایه های کلانی روی زمین باقی می ماند.
وی اظهار داشت: هرچه مدت زمان اجرای این پروژه ها ادامه یابد و مشمول زمان شود هزینه های بیشتری برای اتمام آن بر مردم تحمیل می شود و متضرر می شوند.
وی از بانک مسکن، تامین اجتماعی و دستگاه های خدمات رسان آب، برق و گاز خواست هرچه سریعتر با هماهنگی اداره کل راه و شهرسازی موانع ادامه فعالیت پروژه های مسکن مهر را رفع کنند.
او راه و شهرسازی را متولی اتمام و تعیین تکلیف پروژه های مسکن مهر دانست و گفت: باید با دید رفع مشکلات مردم و کمک به خانه دار شدن آنها این پروژه ها پیگیری شود.
عبدالرضا غفوری، مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه نیز در این جلسه گفت: سهمیه مسکن مهر استان کرمانشاه 45هزار واحد است که از این تعداد 36 هزار واحد تاکنون به بهره برداری رسیده است.
استان کرمانشاه 2میلیون نفر جمعیت دارد که در 32شهر و 2هزار و 600روستا سکونت دارند.
3033/8066
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 برق راه و شهرسازی استان سرمایه مسکن مسکن مهر جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۸۰۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟

ایسنا/کرمانشاه مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از آغاز عملیات اجرایی واحدهای مسکن ملی خبرنگاران استان در اردیبهشت امسال خبر داد.

رامین الماسی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه مقدمات کار پروژه مسکن خبرنگاران استان فراهم شده، گفت: پیمانکاران در این زمینه مشخص شده و در حال اخذ مجوزهای لازم هستیم.

وی افزود: مشکل کار در حال حاضر بحث تامین سهم آورده است که متاسفانه برخی خبرنگاران هنوز آن را پرداخت نکرده‌اند.

الماسی تاکید کرد: پیشروی کار به پرداخت به موقع سهم آورده بستگی دارد و انتظار داریم  سهم آورده از سوی متقاضیان به موقع تامین شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از آغاز عملیات اجرایی پروژه مسکن خبرنگاران در اردیبهشت ماه خبر داد و افزود: تعهد ما تا مرحله سفت کاری است و این کار ظرف ۹ ماه انجام خواهد گرفت.

الماسی گفت: این پروژه بصورت واحدهای سه طبقه حیاط دار احداث می شود که در هر طبقه هم دو واحد مستقر خواهد شد.

این مسئول گفت: در حال حاضر برنامه داریم تا تکمیل سهم آورده از سوی خبرنگاران، واحدها را با تسهیلات ۵۵۰ میلیون تومانی واحدها پیش ببریم.

الماسی در خصوص ثبت نام جدید از خبرنگاران هم گفت: سامانه مسکن ملی بصورت کشوری است و زمانی که سامانه بازگشایی شود، امکان ثبت نام وجود خواهد داشت.

پروژه ۳۰۰ واحدی شهید آوینی کرمانشاه(مسکن خبرنگاران) در انتهای شهرک امام (ره) واقع شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف نهضت ملی مسکن در شهرستان کیار تا ماه آینده
  • چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟
  • برنامه ریزی برای تسریع در تعیین تکلیف خودرو‌های رسوبی
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شوند
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شود
  • تعیین تکلیف خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه
  • لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه تعیین تکلیف شود
  • لزوم تعیین تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان
  • لزوم تعیین و تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان