Web Analytics Made Easy - Statcounter

شایعه تا واقعیت: یکی از ادعاهای کانال آمدنیوز مطلع بودن از پشت پرده اخبار است. این کانال تلگرامی که تعداد زیادی از مطالبش روزانه تکذیب می‌شود مدعی است در نهادهای مهم کشور اعم از دستگاه‌های امنیتی، انتظامی و قضایی نیرو دارد که اخبار اختصاصی را در اختیارش قرار می‌دهند.

در یکی از همین موارد آمدنیوز مدعی شد طبق منابعی که در قوه قضاییه دارد «سؤالات کنکور 97 لو رفته است و خاطی با دستور «علیرضا امینی» معاون آموزش و تحقیقات قوه قضاییه بازداشت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

 

هرچند که از ابتدا به نظر می‌رسد که این کانال ضدانقلاب در روزهای نارضایتی بازاریان از وضعیت اقتصادی و مردم جنوب کشور از شوری آب، قصد ایجاد ناامنی روانی دارد اما بررسی سند ادعایی آمد نیوز می‌توان اطلاعات بهتری در اختیار مخاطبان قرار دهد.

نکته نخست: آمد نیوز ادعا کرده که دستور بازداشت موقت فرد خاطی توسط  امینی، معاون آموزش و تحقیقات قوه قضاییه صادر شده است. این درحالی است که نزدیک به  4 سال است که آیت‌الله آملی لاریجانی، حجت‌الاسلام علیرضا امینی را به عنوان «معاون منابع انسانی» منصوب کرد.

 

 

 نکته دوم: چندین سال است که از ادغام و معاونت آموزش و تحقیقات با معاونت اداری، معاونت «منابع انسانی» در قوه قضاییه به وجود آمده است  و طبیعتا تمام نامه‌های حجت‌الاسلام امینی تحت سمت «معاون منابع انسانی» امضا و ابلاغ می‌شود.


ساختار جدید معاونت منابع انسانی

 

نکته سوم: هر فردی که اندک سواد حقوقی و یا حتی سیاسی داشته باشد، می‌داند نامه معاون قوه قضائیه در سربرگ همین قوه و با لوگوی قوه قضاییه منتشر می‌شود نه با آرم و لوگوی وزارت دادگستری که زیر نظر قوه اجرایی(دولت) اداره می‌شود. این موضوع به قدری ابتدایی است که نیازی به داشتن نفوذی در قوه قضائیه ندارد!

 

نکته چهارم: دستور بازداشت و دستگیری متهمان توسط قاضی صادر می‌شود نه معاون نیروی انسانی قوه قضائیه.

نکته چهارم: مسئولان سازمان سنجش در گفت‌وگو با خبرنگار ما شایعه لو رفتن سوالات و همچنین شکایت از فردی به جرم لو دادن سوالات کنکور را رد کردند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۸۰۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولویت نخست آموزش و پرورش تامین نیروی انسانی است

طریفی حسینی معاون آموزش ابتدایی در نشست با مدیران مدارس غرب استان سمنان در کانون فرهنگی لقمان حکیم گرمسار، با اشاره به اینکه سال گذشته موج بزرگی از بازنشستگی در این وزارتخانه رقم خورد، گفت: ۷۲ هزار ردیف استخدامی و بستر جذب ۳۵ هزار نفر از طریق دانشگاه فرهنگیان و برنامه ریزی برای جذب ۱۹ هزار نیروی کیفی در عنوان های پرورشی، مشاور، مراقب سلامت و چند عنوان شغل جدید برای جذب در مدارس ایجاد شده است که این امر حاکی از نگاه ویژه دولت نسبت به جبران کمبود نیروی انسانی در این وزارتخانه دارد.

وی یادآور شد: وزارت آموزش و پرورش در یک نقطه عطف در تحولات نظام تعلیم و تربیت قرار دارد که رویکرد مهم آن در اولویت قرار دادن مسائل این وزارتخانه به عنوان مسئله اساسی کشور است.

وی با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش آینده کشور را می سازد، اضافه کرد: بنابراین همه دستگاه ها باید در این راستا نقش آفرین باشند.

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: این نهاد در صدد ریل گذاری و سیاست گذاری جدید در نظام آموزشی کشور است؛ به گونه ای که تحولات آن در کف مدرسه احساس شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • اسرائیل اگر با مردم غزه برخورد انسانی داشته، ۹۹ درصد موشک‌های ما را هم توانسته رهگیری کند
  • دروغ‌های شاخدار صهیونیستها/ هاگاری یا «گوبلز اسرائیل»؟
  • اولویت نخست آموزش و پرورش تامین نیروی انسانی است
  • بسیاری سعی می کردند ایران را کشوری ترسو قلمداد کنند
  • معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش: آزمون های شبه نهایی از ۹۰ درصد محتوای برنامه و کتاب درسی است
  • پشت‌پرده شایعه فوت یک دختر در مقر گشت ارشاد در خیابان وزرا
  • دروغ جدید عوامل رسانه‌ای رژیم صهیونیستی
  • فروش تضمینی سوالات آزمون های استخدامی و کنکور با رمزارز؛ با پرداخت ۲۰ میلیون تومان وکیل شوید | سوالات کنکور تجربی و انسانی چند؟
  • تسریع جذب قضات و کارکنان اداری در سال ۱۴۰۳
  • اسرائیل به ایران حمله کند، چه اتفاقی خواهد افتاد؟ /ادعای  اسرائیل درباره رهگیری ۹۹ درصد موشک های ایران درست نیست /۷ نکته درباره عملیات «وعده صادق»