Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر نشست هیئت تجاری اقلیم سلیمانیه عراق عصر دوشنبه با حضورحبیب زاده رایزن بازرگانی ایران در عراق، یاسین معاون اتاق بازرگانی اقلیم کردستان عراق، کبیری معاون اداره صنعت استان، جمعی از تجار و بازرگانان ایرانی، هیئت رئیسه اتاق بازرگانی قزوین در محل سالن اجتماعات سازمان صنعت قزوین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست غلامرضا کشاورز قاسمی رئیس اتاق بازرگانی قزوین با ابراز خرسندی از حضور تجار سلیمانیه در استان قزوین اظهارداشت: خوشبختانه این هیئت با هدف ورود به مذاکرات بازرگانی وارد استان شده و عزم جدی دارد تا با تجار قزوین به تفاهم مشترک برسند.

وی اضافه کرد: این هیئت در حوزه کشاورزی، مواد غذایی و دامداری فعالیت می کند و با ظرفیت هایی که در استان قزوین داریم فرصت مناسبی برای مبادلات بیشتر اقتصادی با اقلیم کردستان عراق فراهم است.

رئیس اتاق بازرگانی قزوین یادآورشد: در مذاکرات رو در رو باید ظرفیت ها، توانمندی ها و نیازهای اقتصادی مطرح شود تا هر تاجر و بازرگان بتواند با همتای خود وارد معاملات اقتصادی شده و به تفاهم و عقد قرارداد برسد.

کشاورز قاسمی تصریح کرد: انتقال دانش فنی، کشت فراسرزمینی در مذاکرات مستقیم می تواند مورد توجه قرار گیرد تا بتوانیم به توافق مشترک برسیم.

در شرایط تحریم همسایگان بهترین بازار اقتصادی هستند

وی اضافه کرد: در شرایط تحریم دشمنان باید بدانیم در صادرات کالا و معاملات اقتصادی و بازرگانی بهترین بازار در کشورهای همسایه است و در این میان کشور عراق و اقلیم کردستان عراق به عنوان منطقه ای شاخص مورد توجه جمهوری اسلامی در اولویت قرار دارد.

کد خبر 4336847

منبع: مهر

کلیدواژه: اتاق بازرگانی قزوین صادرات کالا بوشهر گرگان خبرگزاری مهر کرمانشاه شیراز خرم آباد شهرکرد مشهد مواد مخدر بیرجند یاسوج هفته قوه قضاییه خطبه های نماز جمعه کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۸۰۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارزانی به دیدار رئیسی رفت + تصاویر

به گزارش همشهری‌آنلاین، «نچیروان ادریس مصطفی بارزانی» با سید ابراهیم رئیسی در محل نهاد ریاست جمهوری اسلامی ایران دیدار کرد.

رییس اقلیم کردستان عراق ظهر روز گذشته - یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه - در صدر هیاتی به تهران سفر کرده است.

کد خبر 849674 برچسب‌ها خبر ویژه عراق - اقلیم کردستان ایران و عراق سید ابراهیم رئیسی

دیگر خبرها

  • دیدار رییس اقلیم کردستان عراق با رهبر انقلاب
  • دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با رهبر انقلاب
  • «بارزانی» با امیرعبداللهیان دیدار کرد
  • دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با حسین امیرعبداللهیان
  • دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با امیر عبداللهیان
  • عکس/ دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با رئیسی
  • بارزانی به دیدار رئیسی رفت + تصاویر
  • رئیس اقلیم کردستان عراق با رئیسی دیدار کرد
  • راه اندازی دفتر تجاری اتاق بازرگانی قزوین در اقلیم کردستان عراق
  • بارزانی وارد تهران شد