Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، رضوان حکیم زاده امروز در همایش مدیران و کارشناسان حوزه آموزش ابتدایی استان یزد با تاکید بر اینکه رقابت میان دانش آموزان به ویژه در مقطع ابتدایی نباید مانع پیشرفت آنها شود، اظهار داشت: برای تحقق این امر باید به سمت برنامه های مناسب پیش برویم.

وی با تاکید بر اینکه رقابت زدایی در مدارس ابتدایی از رویکردهای وزارت آموزش و پرورش است، بیان کرد: رقابت در این مقطع سنی می تواند آسیب های بزرگ شخصیتی به کودکان وارد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حکیم‌ زاده عنوان کرد: بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، وظیفه اصلی ما تربیت کردن کودکان و نوجوانان است بنابراین نباید در مسیری قدم برداریم که حاصل آن آسیب زدن به شخصیت کودکان است.

وی تاکید کرد: دوران کودکی دوره بازی، شکوفایی و خلاقیت است و اگر تصمیم و سیاست گذاری غلط و انتظار بیش از حد بزرگسالان از کودکان اتفاق بیفتد، نه تنها شادابی و نشاط را از کودکان کشور سلب کرده ایم بلکه بر آینده آنها و کشور نیز اثر مخربی گذاشته ایم.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در بخش دیگری از سخنان خود از اجرای طرح کارآمد خبر داد و اظهار داشت: این طرح جایگزین دوره ضمن خدمت معلمان دوره ابتدایی شده و در حال حاضر در سه استان به صورت آزمایشی به مرحله اجرا درآمده است.

حکیم زاده، هدف از اجرای طرح کارآمد را پاسخگویی به نیاز معلمان توسط خود آنها دانست و یادآور شد: این طرح به تدریج و با رفع اشکال به صورت گام به گام در سایر استانها نیز اجرایی خواهد شد.

وی ادامه داد: در قالب این طرح، اختیار بر عهده مدیران خواهد بود تا کلاس‌های آموزش ضمن خدمت که برای معلمان برگزار می‌شود، متناسب با دانش، نگرش، مهارت های لازم و در راستای رفع نیازهای واقعی معلمان باشد.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تحصیل ۵۵۰ هزار دانش آموز غیر ایرانی در مدارس کشور اظهار داشت: علاوه بر فراهم کردن زمینه ثبت نام و حضور آنها در مدارس باید مهارت با هم زیستن را مورد توجه قرار دهیم و به دانش آموزان آموزش بدهیم که دید چند فرهنگی داشته باشند و تفاوت دانش آموزان شهروند خارجی را نیز به رسمیت بشناسند.

وی عنوان کرد: این موضوع باید در برخورد و رفتار معلمان، مدیران، معاونان و دانش آموزان با همکلاسی های اتباع خارجی جلوه داشته باشد و خانواده ها نیز فرزندان خود را تشویق کنند که هیچ تفاوتی بین خود و آنها قائل نشوند.

کد خبر 4336859

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد بوشهر گرگان خبرگزاری مهر کرمانشاه شیراز خرم آباد شهرکرد مشهد مواد مخدر بیرجند یاسوج هفته قوه قضاییه خطبه های نماز جمعه کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۸۰۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس ابتدایی کیش غیرحضوری است

به گزارش قدس آنلاین،صالح بهرام‌پور  اعلام کرد: با هماهنگی ستاد مدیریت بحران کیش، به دلیل احتمال ادامه بارش ها و آبگرفتگی معابر به منظور حفظ آرامش خانواده‌ها و امنیت دانش آموزان امروز چهارشنبه کلاس‌های درس مدارس ابتدایی این جزیره غیر حضوری خواهد بود.

وی افزود: دانش آموزان می توانند دربستر فضای مجازی تعریف شده آموزش های درسی خود را دریافت کنند.

به دلیل وضعیت جوی نامساعد و هشدار سطح قرمز هواشناسی، سه شنبه ۲۸ فروردین ماه نیز مدارس این جزیره غیر حضوری برگزار شد.

سرعت تند باد امروز در کیش به ۶۰ کیلومتر در ساعت و ارتفاع امواج نیز تا سه متر رسید.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • مدارس ابتدایی کیش غیرحضوری است
  • معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش: مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان صادر شد
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی از چند روز آینده
  • آغاز طرح ملی مهارت آموزی رشته‌های ورزشی در مدارس شهرستان گناوه
  • تقدیر از معلمان و مدیر مدرسه غیردولتی نمونه نیکان دانش
  • طرح شهاب آموزش و پرورش بعد از ۱۲ سال چه دستاوردی داشت؟
  • ۴۰ درصد معلمان امسال وارد نظام دوری می شوند |‌ جزئیات درباره این شیوه به کار گیری معلمان
  • طرح شهاب آموزش و پرورش بعد از ۱۲ سال چه دستاوردی داشت؟ / استعدادیابی تنها روی کاغذ
  • طرح شهاب آموزش و پرورش بعد از ۱۲ سال چه دست‌آوردی داشته؟ / استعدادیابی تنها روی کاغذ
  • معاون وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد؛ معلمانی که وارد نظام دوری نمی‌شوند