Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@15:24:07 GMT

مدارس فوتبال اردبیل استانداردسازی می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۸۱۰۸۵

مدارس فوتبال اردبیل استانداردسازی می‌شود

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل گفت: در حال حاضر بیش از ۴۰ مدرسه فوتبال اردبیل فعالیت می‌کنند که استانداردسازی این مدارس اولویت اساسی هیئت فوتبال استان است. ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۶ استانها اردیبل نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، صمد نوتاش عصر امروز در آئین تجلیل از ورزشی‌نویسان استان اردبیل به مناسبت روز جهانی ورزشی نویسان در اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر بیش از 40 مدرسه فوتبال اردبیل فعالیت می‌کنند که استانداردسازی این مدارس اولویت اساسی هیئت فوتبال استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که مدارس فوتبال نقش اساسی در استعدادیابی فوتبال در استان دارد افزود: انتظار می‌رود خانواده‌ها فرزندانشان را در مدارس فوتبال مجوزدار ثبت نام کنند تا مشکلی در این زمینه پیش نیاید.

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل از راه‌اندازی آکادمی هیئت فوتبال استان خبر داد و بیان کرد: رشد و توسعه فوتبال مبنای کار قرار گرفته و در این زمینه از پیشکسوتان فوتبال و تجربیات اهالی فوتبال استان استفاده می‌شود.

نوناش اظهار کرد: در هیئت فوتبال استان به روی همه باز بوده و هیئت فوتبال استا‌ن آماده پذیرش هر گونه  انتقاد سازنده‌ای است تا بتواند با استفاده از انتقادات سازنده فوتبال اردبیل را در مسیر توسعه و رشد قرار دهد.

وی اظهار کرد: لیگ فوتبال اردبیل به صورت منظم برگزار می‌شود و انتظار می‌رود با حمایت مسئولان بتوانیم فوتبال اردبیل را مسیر رشد قرار دهیم که حمایت بخش خصوصی در این زمینه نیاز است که باید در این زمینه اقدامات اساسی انجام شود.

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل با اشاره به این که مدیرکل ورزش و جوانان استان توجه و نگاه ویژه‌ای به فوتبال اردبیل دارد بیان کرد: این نگاه ویژه شایسته تحسین است به طوری که در این مدت کوتاه ورزشگاه‌های استان توسط اداره کل ورزش وجوانان استان به هیئت فوتبال استان واگذار شده است.

نوتاش از زحمات اداره کل ورزش و جوانان استان تقدیر و قدردانی کرد و افزود: در حال حاضر تعامل همه‌جانبه‌ای با هیئت فوتبال استان و اداره کل ورزش و جوانان استان داریم که این امر می‌تواند رشد و توسعه فوتبال استان را ایجاد کند.

وی با اشاره به حضور تیم فوتبال سایپا گفت: از این که شاهد حضور افتخار فوتبال آسیا علی دایی در اردبیل هستیم بسیار خوشحالیم چرا که علی دایی افتخار بزرگی برای استان و کشورمان است.

نوتاش از رایزنی با علی دایی در تمرینات تیم فوتبال ساپیا برای آموزش دروازه‌بانان اردبیل زیرنظر کادر فنی تیم فوتبال سایپا خبر داد و افزود:‌ با موافقت علی دایی روز چهارشنبه ساعت 17 آموزش دروازه‌بانان استان در ورزشگاه تختی اردبیل برگزار می‌شود تا استعدادهای دورازه‌بانی استان شناسایی شود.

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل ضمن تبریک روز جهانی ورزشی نویسان اظهار کرد: هیئت فوتیال استان از تمامی خبرنگارانی که در این مدت با تولید گزارشات، خبرها و انتقادهای خود ما را همراهی کرده‌اند قدردانی می‌کنم.

وی از صدا وسیمای مرکز اردبیل، رسانه‌ها و خبرگزاریها تشکر کرد و گفت: تلاش صدا و سیمای مرکز اردبیل در پوشش مسابقات فوتبال استان و برنامه‌های فوتبال و فوتسال شایسته تقدیر و قدردانی است که در این زمینه از مدیرکل ورزش وجوانان استان تقدیر و تشکر می‌کنم.

در پایان این مراسم از ورزشی نویسان استان با اهدای لوح سپاس تجلیل و قدردانی شد و  تاج رئیس فدراسیون فوتبال با تماس تلفنی روز جهانی ورزشی نویسان را به ورزشی نویسان استان تبریک گفت و از تلاش و زحمات آن‌ها به صورت تلفنی قدردانی کرد.

انتهای پیام/ش

R41374/P1377/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۸۱۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بکار دفتر استاندارد و استانداردسازی در چهارمحال و بختیاری

مهدی پژوهش مدیرکل استاندارد چهارمحال و بختیاری گفت: برای تعامل و همکاری هر چه بیشتر بین اداره کل استاندارد و دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی استان، چهارمین دفتر استاندارد و استانداردسازی در محل دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان افتتاح شد.

بیشتر بخوانید

افتتاح سومین دفتر استاندارد و استانداردسازی چهارمحال و بختیاری

وی، ارتباط بین نهاد‌های دولتی و مراکز دانشگاهی و علمی را برای سرعت بخشیدن به سیر پیشرفت و تعالی کشور لازم دانست و افزود: بر اساس مصوبات شورای عالی استاندارد استان و شورای سیاست‌گذاری تدوین و ترویج استاندارد، در این مراکز، دفاتر ارتباط با استاندارد راه‌اندازی و تفاهم نامه‌های همکاری منعقد می‌شود.

پژوهش افزود: آگاه‌سازی و آموزش همگانی در خصوص استاندارد، مشارکت در فعالیت‌های پژوهشی و مطالعاتی استاندارد‌های پژوهش محور ملی و بین المللی، عضویت در کمیته‌های فنی متناظر به عنوان یک عضو فعال در بررسی پیش نویس استاندارد‌ها و ارائه نظرات اصلاحی، ترویج استاندارد‌ها و ارتباط مستقیم کارشناسان استاندارد، دانشجویان و پژوهشگران با این دفتر از اهداف مهم این دفاتر است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • برگزاری گردهمایی روسای هیئت‌های ورزش‌های همگانی سراسر کشور در مشهد
  • آغاز بکار دفتر استاندارد و استانداردسازی در چهارمحال و بختیاری
  • رئیس هیئت مدیره استقلال: خطیر دیگر مسئولیتی ندارد
  • اختصاصی| خطیر از مدیرعاملی استقلال برکنار شد
  • معلمان ورزش در خط مقدم پرورش قهرمانان ورزشی هستند
  • درخواست ایران برای انتشار بیانیه ایپس آسیا درمحکومیت اسرائیل
  • تاکید رئیس‌جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هرچه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات
  • معلمان ورزشکار نشاط را به مدارس تزریق می کنند
  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور