Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-28@18:59:35 GMT

وزیر ارتباطات: رانت خوارها ستون پنجم دشمن هستند

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۸۱۱۱۰

وزیر ارتباطات: رانت خوارها ستون پنجم دشمن هستند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: رانت خوارها ستون پنجم دشمن برای برهم زدن نظم کشور هستند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، محمدجواد آذری جهرمی روز دوشنبه در دومین همایش ملی جوانان و قانونگذاری که در مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی برگزار شد، افزود: جوانی که می خواهد کسب و کار نوپایی راه بیاندازد وقتی مجبور است با فردی که در دو هفته 30 میلیارد تومان به دست می آورد، رقابت کند، دیگر انگیزه ای برای فعالیت ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ریشه این موضوع را در قوانین و مقررات دانست وگفت: قانونی که معماری و قوام خوبی ندارد در برابر فساد ضعیف و ناتوان است.
جهرمی افزود: امروز جامعه ما از ضعف نبود مدیریت صحیح و علمی رنج می برد و جوانگرایی مطالبه صحیحی در میان جوانان است اما نباید این موضوع را به دو قطبی پیر و جوان جامعه تبدیل کرد.
وی با اشاره به این که رئیس جمهوری هم در جوانگرایی اهتمام ویژه دارد، گفت: جوانان محور حرکت توسعه در عرصه های مختلف از جمله فرهنگ و اقتصاد هستند، ولی سئوال جدی این است که چه میزان از توان و کارایی آنها به جا استفاده می شود.
وزیر ارتباطات افزود: همه می دانیم که اشتغال دولتی برای جوان معنا ندارد و باعث سبب کشتن خلاقیت آنها می شود که این موضوع در تمام جهان صدق دارد.
وی با اشاره به ا ین که امروز جنگ اقتصادی در کشور به راه افتاده است، گفت: همه صاحب نظران سیاسی و ا قتصادی متفق القول هستند که جنگ کنونی در کشور جنگ اقتصادی است و خزانه داری آمریکا اتاق این جنگ است و در چنین شرایطی باید از جوانان خلاق در حوزه کسب و کار بهره گرفت. این جوانان در این راه جهاد می کنند همانطور که دیپلمات های ما در عرصه های بین المللی جهاد می کنند.
وی با بیان این که شرایط فعلی برای فعالیت جوانان مناسب نیست، افزود: باید قانون را برای فعالیت جوانان اصلاح کرد البته این بدان معنا نیست که تنها در قانون تدوین کنیم که جوانان استخدام شوند.
وزیر ارتباطات در پاسخ به برخی از انتقادات مبنی بر استفاده وی از معاونان میانسال گفت: برای پیش رفتن کار درکنار افراد جوان باید از افراد باتجربه نیز استفاده کنیم و ناگزیریم برای حرکت روبه جلو از افرادی استفاده کنیم که از روند تعاملات آگاهی کامل دارند.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۸۱۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم کاپیتان پیشین تیم ملی بسکتبال

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مراسم ترحیم نادر کاشانی کاپیتان اسبق تیم ملی بسکتبال و از چهره‌های شاخص این رشته ورزشی در مسجد الرضای تهران با حضور مدیران و قهرمانان بسکتبال امروز جمعه برگزار شد.

در این مراسم کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان حاضر شد و با قرائت فاتحه برای این مرحوم از درگاه خداوند آمرزش مسألت کرد.

این پیشکوست بسکتبال که سوم اردیبهشت ماه بدلیل بیماری در گذشت، در بازی‌های آسیایی ١٩۶۶، ١٩٧٠ و ١٩٧۴ عضو تیم ملی ایران بود و در سال ١٣۵٧ از تیم ملی خداحافظی کرد.

کد خبر 6088967

دیگر خبرها

  • رانت ۴ میلیارددلاری مونتاژکاران؛ التهاب بازار خودرو نخوابید
  • قدردانی وزیر ارتباطات از شرکت‌های دانش بنیان ارائه‌دهنده تجزیه‌گر مرسولات
  • رانت ۴ میلیارد دلاری مونتاژکاران؛ التهاب بازار خودرو نخوابید
  • سقوط اندلس با یک تار مو
  • حضور معاون وزیر حمل‌ونقل و زیرساخت ترکیه در غرفه همراه اول
  • بی هویتی جوانان و نوجوانان هدف دشمن است
  • از احمدی‌نژاد تا رییسی/چه کسی پای رانت را به بازار خودرو باز کرد؟
  • وزیر ارتباطات: معافیت مالیاتی کسب و کارهایی که از سکوهای داخلی استفاده کنند
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم کاپیتان پیشین تیم ملی بسکتبال
  • کادرسازی برای نظام جمهوری اسلامی اولویت حلقه صالحین باشد