Web Analytics Made Easy - Statcounter

خودروی سواری پراید پس از انحراف از مسیر اصلی در آزادراه قم ـ تهران واژگون شد.

به گزارش اقتصادآنلاین، بر اساس اعلام آتش نشانی، ساعت 8:52 روز گذشته در پی اطلاع‌رسانی شهروندان با سامانه 125 مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پراید، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران، آتش‌نشانان ایستگاه 50 را به محل حادثه در آزاد راه قم ـ تهران، پنج کیلومتر بعد از پل فرودگاه اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی‌اکبر فرمانی؛ رئیس ایستگاه 50 آتش‌نشانی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: یک دستگاه خودروی سواری پراید به علت نامعلوم پس از انحراف از مسیر اصلی واژگون شده و به گفته شاهدان دو نفر نیز در داخل خودرو محبوس شده بودند.

وی افزود: این حادثه که خارج از محدوده عملیاتی آتش‌نشانی تهران بود منجر به تأخیر در رسیدن آتش‌نشانان به محل حادثه شد و مصدومان نیز توسط شهروندان از خودرو خارج شده بودند.

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ با توجه به انتقال مصدومان به مرکز درمانی، آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل حادثه، بازگرداندن خودرو به حالت اولیه و تحویل خودرو به عوامل راهور به مأموریت خود پایان دادند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: آتش نشانی تصادف تصادف پراید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۸۱۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو سانحه رانندگی با ۱۴ حادثه‌دیده در بم

برخورد سه دستگاه خودروی سواری در بروات و واژگونی خودرو در محور ماهان - بم ۱۴ حادثه‌دیده برجای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی هلال احمر، ساعت ۰۹:۳۹ و ۱۴:۳۲ امروز شنبه هشتم اردیبهشت به ترتیب در شهرستان بروات و کیلومتر ۲۳ محور ماهان - بم موجب بروز حادثه برای ۱۴ نفر شد.

در حادثه اول، برخورد خودروهای پژو ۴۰۵، پژو پارس و ام وی ام، نه نفر دچار حادثه شدند و در حادثه دوم واژگونی خودروی پژو پارس موجب مصدومیت پنج نفر شد.

کد خبر 748524

دیگر خبرها

  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • تصادف ۶ خودرو سواری در این بزرگراه تهران
  • دو سانحه رانندگی با ۱۴ حادثه‌دیده در بم
  • ۶ کشته براثر ریزش کوه و صاعقه در افغانستان
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار/ 5 نفر مصدوم شدند
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار پنج مصدوم بر جا گذاشت
  • دو فوتی در واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • صادرات خودرو ترکیه / مشتریان اول: ایتالیا، انگلیس، فرانسه و آلمان
  • واژگونی خودروی پژو پارس در «صفی‌آباد» یک مجروح برجا گذاشت
  • ۵ مصدوم در برخورد دو خودروی سواری در جاده قم به اصفهان