Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایندگان اوزان ۸۰ و ۱۱۰ کیلوگرم ایران راهی دیدار نهایی رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان جهان شدند و کریمی در وزن ۶۵ کیلوگرم به دیدار رده بندی رفت.ویسی نیز در ۴۸ کیلوگرم راهی مرحله شانس مجدد شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا از کرواسی، در ادامه رقابت‌های ۵ وزن نخست کشتی آزاد نوجوانان جهان در زاگرب پایتخت کرواسی، ۲ آزادکار ایران با پیروزی مقابل رقبایشان در مرحله نیمه نهایی راهی فینال شدند و محمد کریمی نیز با شکست مقابل حریف آذربایجانی راهی دیدار رده بندی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در وزن ۶۵ کیلوگرم که ۲۲ کشتی گیر حضور دارند، محمد کریمی دارنده مدال طلای نوجوانان آسیا در دور نخست به مصاف لویزیدیس از یونان رفت و قاطعانه در مدت زمان ۳ دقیقه با نتیجه ۱۲ بر ۲ با ضربه فنی پیروز شد. وی در دور بعد مقابل اولونبایار از مغولستان به روی تشک رفت و در مدت زمان ۲ دقیقه و ۳۲ ثانیه با برتری ۱۰ بر صفر مقابل این کشتی گیر راهی یک چهارم نهایی شد. کریمی برای رسیدن به نیمه نهایی به مصاف ماساکی ساتو از ژاپن رفت و در پایان در یک مبارزه سخت ۶ بر ۴ پیروز شد و به نیمه نهایب رسید.کریمی برای رسیدن به فینال به مصاف توران بایراموف از آذربایجان رفت اما در پایان با نتیجه ۸ بر ۲ شکست خورد و از رسیدن به فینال بازماند.

وی برای کسب مدال برنز فردا (سه شنبه) به مصاف برنده مبارزه کشتی گیران عربستان و ارمنستان می‌رود.

در وزن ۸۰ کیلوگرم که ۲۵ کشتی گیر حضور دارند، محمدرضا قیاسی دارنده مدال طلای نوجوانان آسیا در دور نخست به مصاف باتماگنای انختوشین از مغولستان رفت و با نتیجه ۷ بر ۲ صاحب برتری شد. قیاسی در دور بعد و در یک هشتم نهایی به مصاف آبه اسد از آمریکا رفت و ۱۰ بر صفر با ضربه فنی برنده شد و به یک چهارم نهایی صعود کرد و در مرحله یک چهارم نهایی نیز مقابل جوشو موردیان از آلمان قاطعانه در مدت زمان ۳ دقیقه و ۱۵ ثانیه با نتیجه ۱۲ بر صفر پیروز شد و به نیمه نهایی رسید.قیاسی برای رسیدن به فینال به مصاف آقایف از آذربایجان رفت و در پایان با نتیجه ۶ بر یک پیروز شد و به فینال رسید.

در وزن ۱۱۰ کیلوگرم که ۲۳ کشتی گیر حضور دارند، امیرحسین زارع در دور نخست لی کیانگ از چین را ۱۱ بر صفر شکست داد و در یک چهارم نهایی نیز یوردانوف از بلغارستان را در مدت زمان ۳۰ ثانیه ۱۰ بر صفر برد و راهی نیمه نهایی شد. زارع برای رسیدن به فینال قاطعانه و با نتیجه ۱۱ بر صفر از سد اسلام ابویف از آذرباجان عبور کرد و فینالیست شد. 

همچنین در وزن ۴۸ کیلوگرم که ۲۰ کشتی گیر حضور دارند، مهدی ویسی نفر سوم آسیا و پنجم سال گذشته جهان در دور نخست مقابل ویپول سورات از هند مقتدرانه و با نتیجه ۱۰ بر صفر پیش از سوت پایان مبارزه به برتری با ضربه فنی رسید. وی در دور بعد نیز آلین سیوریچی از مولداوی را در کمتر از یک دقیقه ۱۰ بر صفر برد و مقتدرانه راهی یک چهارم نهایی شد. وی برای رسیدن به نیمه نهایی به مصاف امیرلی از آذربایجان رفت اما در پایان ۶ بر ۳ شکست خورد و به مرحله شانس مجدد رفت تا فردا (سه‌شنبه) برای  رسیدن به مدال برنز پیکار کند.

در وزن ۵۵ کیلوگرم که ۲۴ کشتی گیر حضور دارند، سجاد گودرزی نفر سوم نوجوانان آسیا در دور اول به مصاف وادیم برگوی از مولداوی رفت و مقتدرانه در مدت زمان ۴۵ ثانیه با نتیجه ۱۰ بر صفر به برتری رسید. وی در دور بعد مقابل فرهات کلیچ از ترکیه به روی تشک رفت و علی رغم شایستگی ۷ بر ۵ شکست خورد و با توجه به شکست ۲ بر یک این کشتی گیر ترک مقابل حریف ایتالیایی در مرحله یک چهارم نهایی، گودرزی علی رغم شایستگی از دور رقابت‌ها کنار رفت.

رقابت‌های شانس مجدد ۵ وزن نخست از ظهر فردا (سه شنبه) و از ساعت ۱۳ به وقت ایران آغاز می‌شود و رقابت‌های فینال و رده بندی نیز از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه فردا (سه شنبه) آغاز می‌شود.

همچنین رقابت‌های مقدماتی ۵ وزن دوم از ساعت ۱۳ فردا (سه شنبه) به وقت ایران آغاز می‌شود و ۵ نماینده ایران به مصاف رقبایشان می‌روند.

هدایت تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان ایران بر عهده غلامرضا محمدی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام كشتی آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۸۱۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات آزاد تپانچه؛ ارشدنیا بر سکوی نخست نوجوانان ایستاد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون تیراندازی، مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه بانوان در سال ۱۴۰۳ در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.   در پایان فینال رقابت‌های تپانچه در رده سنی جوانان نتایج زیر به دست آمد:   ۱- دنیا ارشدنیا از آذربایجان غربی ۲- اسرا رمضانی از آذربایجان غربی ۳- هانیه یزدان‌جو از فارس   علی کلاتی، سرمربی تیم نوجوانان و جوانان تپانچه فینال این رقابت‌ها را از نزدیک مشاهده کرد.

دیگر خبرها

  • مسابقات آزاد تپانچه؛ ارشدنیا بر سکوی نخست نوجوانان ایستاد
  • بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا| صعود اسماعیلی به فینال با ناک‌اوت حریف؛ سلطانی و ملک‌خطابی برنزی شدند
  • صعود اسماعیلی به فینال، سلطانی و ملک‌خطابی برنزی شدند
  • صعود مقتدرانه بوکسور جوان ایران به فینال آسیا
  • بوکس امید و جوانان آسیا؛ صعود اسماعیلی به فینال، سلطانی و ملک‌خطابی برنزی شدند
  • پلی به گذشته - صعود بارسلونا به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل رئال مادرید (2011/5/3) / فیلم
  • قرعه کشی شش وزن نخست کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور
  • صعود النصر به فینال جام حذفی عربستان با دبل رونالدو
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 2-2 مقابل بایرن مونیخ (2018/5/1) / فیلم
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (2002/5/1) / فیلم