Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@20:21:47 GMT

وجود مومن واقعی در مسجد باعث آبادانی مسجد می شود

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۸۱۷۶۱

وجود مومن واقعی در مسجد باعث آبادانی مسجد می شود

امام جمعه شیراز با اشاره به اینکه آبادی مسجد تنها به ظاهر زیبا نیست، گفت: وجود روحانی و مومن واقعی در مسجد باعث آبادانی مسجد می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، آیت الله لطف الله دژکام، نماینده ولی فقیه در فارس امروز (11 تیر) در جمع طلاب و روحانیون استان کهگیلویه و بویراحمد مقیم شیراز که در محل مسجد موسی بن جعفر(ع) برگزار شد، با اشاره به اینکه خداوند در قرآن کریم فرمودند: «مساجد خدا را به وسیله آنهایی که ایمان آوردند به خدا و روز قیامت آباد می کنم»، گفت: امروزه مساجد بیشتر از لحاظ عمرانی و ظاهری توسعه پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه شیراز با اشاره به اینکه آبادی مسجد تنها به ظاهر زیبا نیست، اظهار داشت: روحانی خوب که بتواند مردم را با ایمان کند و آنان از این طریق اعتقاد به روز معاد را بیشتر در رفتار آن روحانی ببینند، آن وقت مسجد آباد شده است.

 

نماینده ولی فقیه در فارس اضافه کرد: اینکه افراد زیادی در مسجد باشند، این آبادی مسجد نیست بلکه اگر تنها یک نفر باشد و او مومن واقعی باشد، آن وقت مسجد آباد شده است.

 

 

 

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس اوقات فراغت دهه کرامت اقتصاد جشن های دهه کرامت دولت جام جهانی روسیه سیاسی خبرگزاری شبستان آبادی مسجد امام جمعه شیراز مسجد شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۸۱۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واقعی ترین حس یک بازی کامپیوتری قطعا همینه! (فیلم)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • هدف دنیای صهیونیست تک قطبی شدن جهان است
  • کنایه حسن روحانی به جنجال ساختن مسجد در پارک قیطریه/ مگر در انقلاب کسی را به زور باحجاب کردیم؟
  • تام و جری در دنیای واقعی (فیلم)
  • ادامه حمایت‌های دانشجویان آبادانی از خیزش دانشجویان حامی مردم غزه
  • کارگران در سنگر نخست رفع محرومیت و شکوفایی اقتصادی قرار دارند
  • تلاش برای امرار معاش مصداق جهاد با دشمن است
  • واقعی ترین حس یک بازی کامپیوتری قطعا همینه! (فیلم)
  • توجه به مناطق محروم و آبادانی شهر به طور عادلانه، رویکرد شورای ششم
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • اهداء تخته فرش به بقعه متبرکه امامزاده شاه محمد بخش اسیر