Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@07:06:21 GMT

دقاع تمام قد سرمربی برزیل از نیمار

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۸۱۹۰۴

دقاع تمام قد سرمربی برزیل از نیمار

تیته، سرمربی تیم ملی برزیل در خصوص انتقادهایی که از نیمار به دلیل تمارض می شود صحبت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، اوساریو سرمربی تیم ملی مکزیک بعد از پایان بازی با برزیل مدعی شد داوران از بازیکنان این تیم حمایت می کنند اما تیته گفت که صحنه لگد شدن پای نیمار را دیده و دیگر لزومی ندارد در این رابطه صحبت کرده و پاسخ سرمربی مکزیک را بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

تیته گفت: علاقه ای به پاسخ دادن به اوساریو ندارم اما صحنه را دیده ام. نیمار مالک توپ بود و این بازیکن مکزیک بود که پای وی را لگد کرد. من صحنه را دوباره از تلویزیون دیدم و فکر می کنم نیازی به صحبت کردن نیست و باید صجنه را دوباره تماشا کرد. همه صحنه را دیده اند و من فکر می کنم هر کس نظر شخصی خودش را دارد. فراموش نکنید نیمار 3 ماه و نیم از میادین دور بوده است و حالا بعد از بازگشت عملکرد بسیار خوبی را در زمین از خود ارائه می دهد.

 

وظیفه نیمار بازی کردن و ارائه توانایی های خودش است و خوشبختانه او این مسائل را متوجه شده و دیگر پذیرفته است. نیمار علاقه به دریبل زدن دارد و گاهی اوقات بازیکنان حریف این موضوع را نمی پذیرند اما باید قبول کنیم که نیمار خیلی سریع است و این گناه او نیست اما دیگر بازیکنان سعی می کنند تمرکز او را بر هم بزنند.

 

در حال حاضر راهی مرحله یک چهارم شده ایم اما تیم باید رشد کرده و بیشتر متحد شود. از تیمی به عنوان رقیب مورد علاقه نام نخواهم برد زیرا آلمان هم به خوبی تیمی بود که امروز موفق به شکستش شدیم. من تعادل را مهم ترین عامل برای نتیجه گیری می دانم. ما در 4 بازی تنها یک گل دریافت کرده ایم و من معتقدم دلیل این موضوع را نمی توان به عملکرد شخصی بازیکنان مربوط دانست زیرا ما با استراتژی خود چنین عملکردی را به نمایش می گذاریم.

 

مارسلو دیروز بین 45 دقیقه تا یک ساعت تمرین کرده و به عنوان یکی از رهبران تیم علاقمند بود بازی کند اما من از او خواستم که در این دیدار به میدان نرود

تیم ملی برزیل جام جهانی 2018 (روسیه) تیته (سرمربی) نیمار برزیل

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی برزیل جام جهانی 2018 روسیه تیته سرمربی نیمار برزیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۸۱۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برزیل ایران نیازمند حمایت هواداران

فراز کمالوند سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های صنعت‌نفت آبادان و پرسپولیس تهران گفت: بازی برای ما بسیار مهمی در برابر تیم پرسپولیس در پیش داریم و حریف تیم قدرتمندی است که همانند سال‌های گذشته مدعی جدی قهرمانی لیگ برتر است.

 با بیان اینکه برد و باخت صنعت‌نفت آبادان در زندگی مردم آبادان تاثیر دارد افزود: نقاط ضعف این تیم زیاد بوده و امتیازات زیادی از دست دادیم و باید تلاش کنیم در ادامه نتایج لازم را برای بقا در لیگ کسب کنیم.

او تاکید کرد کار برای ماندن مشکل شده، اما هواداران آبادانی در بازی‌های باقی مانده کنار ما باشند تا با روحیه و انگیزه بیشتری بجنگیم.

او همچنین گفت: قول ماندن تیم صنعت نفت در لیگ برتر را نمی‌دهم ولی قول می‌دهم تا پای جان برای تیم بجنگیم و بدون شک در آخر فصل حرف‌های زیادی برای گفتن دارم ولی اکنون زمان حمایت است.

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان فردا از هفته بیست و چهارم لیگ برتر میزبان پرسپولیس تهران است.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • نتیجه عالی برابر صنعت نفت کسب کردیم/ با تمام قوا در جام حذفی شرکت می‌کنیم
  • توصیه هشدارآمیز آخوندی: باید پیروز از صحنه جنگ بیرون بیاییم
  • ویسی: دو بار فولاد بیمار را به من دادند
  • سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید: این تنها راهی بود که می‌ توانستیم صعود کنیم
  • برزیل ایران نیازمند حمایت هواداران
  • سرمربی العین: ماموریت ما مقابل الهلال تمام نشده است
  • صحبت‌های محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان:
  • تعجب مورایس از هجوم انتقادات/ شاید چون موهایم بلندتر شده، انتقاد می‌کنند!
  • پروین: جای بازیکن پولکی در پرسپولیس نیست؛ با اوسمار قهرمان می‌شویم
  • پپ گواردیولا: از رئال مادرید نمی‌ترسم؛ کار هنوز تمام نشده است