Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@22:07:08 GMT

اشلی یانگ: مقابل کلمبیا، پنالتی می زنم

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۸۲۵۰۱

اشلی یانگ: مقابل کلمبیا، پنالتی می زنم

اشلی یانگ، مدافع-هافبک تیم ملی انگلیس، اعلام کرد اگر دیدار فردای تیمش مقابل کلمبیا به ضربات پنالتی کشیده شود، حاضر است یکی از ضربه زننده ها باشد.

به گزارش "ورزش سه"، سه شیرها فردا در دیداری دشوار در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2018، مقابل کلمبیا قرار خواهند گرفت. انگلیس در 6 دیدار از 7 مسابقه اخیرش در تورنمنت های بزرگ که به پنالتی کشیده شد، شکست خورد؛ از جمله مقابل ایتالیا در یک چهارم نهایی یورو 2012 که در آن اشلی یانگ ضربه اش را خراب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

اما او آماده است تا در صورت اینکه دیدار فردا برابر کلمبیا به پنالتی کشیده شود، پشت ضربه قرار بگیرد.

او به خبرنگاران گفت:" البته من برای زدن ضربه پنالتی اعلام آمادگی قرار می دهم. من به توانایی ام در زدن ضربه اطمینان دارم. بنابراین اگر کار به پنالتی کشیده شود، مطمئنا من یکی از کسانی خواهم بود که دستم را بلند می کنم و می خواهم که ضربه را بزنم.

واضح است که ما تمرین ضربه پنالتی کردیم و من به توانایی ام در اینکه بتوانم ضربه ام را گل کنم، اطمینان دارم."

تیم ملی انگلیس اشلی یانگ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی انگلیس اشلی یانگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۸۲۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برناردو سیلوا: پس از آن پنالتی و حذف مقابل رئال مادرید، خواب به چشمم نیامد

هافبک پرتغالی سیتیزن‌ها در مورد نحوه پنالتی‌اش مقابل رئال مادرید صحبت کرده است.

طرفداری | برناردو سیلوا، هافبک بازیساز منچسترسیتی اعتراف کرده که پس از شکست مقابل رئال مادرید، بی‌خوابی کشیده است.

منچسترسیتی شاید با عبور از چلسی به فینال اف‌ای کاپ راه یافته باشد، اما پیش از آن، امیدهای آنها برای کسب سه‌گانه با حذف شدن توسط رئال مادرید از لیگ قهرمانان اروپا از بین رفت. پس از تساوی هیجان‌انگیز 3-3 در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان در سانتیاگو برنابئو، رئال مادرید قبل از پیروزی و راهیابی به نیمه‌نهایی از طریق ضربات پنالتی، عملکردی مقاوم در ورزشگاه اتحاد به نمایش گذاشت.

برناردو سیلوا یکی از مقصران حذف منچسترسیتی بود، چراکه او پنالتی ضعیفی را به سمت دروازه رئال شوت کرد که مستقیماً در اختیار آندری لونین قرار رفت که به جای شیرجه زدن به هر طرف، در وسط دروازه ایستاده بود. حالا سیلوا در مصاحبه با ESPN درباره از دست دادن پنالتی و این حذف تلخ، اعتراف کرد که شب بعد از حذف منچسترسیتی از لیگ قهرمانان نتوانسته بخوابد.

شب ناامیدکننده‌ای برای من بود. یک هفته ناامیدکننده برای شخص خودم و برای کل تیم. چراکه ما می‌خواستیم به دنبال یک فصل تاریخی دیگر باشیم و هنوز هم می‌توانیم برای آن تلاش کنیم، اما حذف شدن از لیگ قهرمانان یک ضربه بزرگ بود.

شب اول اصلاً نتوانستم بخوابم، شب دوم کمی بهتر خوابیدم، شب سوم تقریباً تمام شب را خوابیدم، اما این‌ها اتفاقاتی است که در فوتبال می‌افتد.

سیلوا همچنین در مورد تصمیم خود برای شوت زدن به وسط دروازه از روی نقطه پنالتی مقابل لونین توضیح داد و گفت:

در واقع، من دو گزینه داشتم. در ذهنم یکی از طرفین دروازه را در نظر گرفته بودم، نمی‌خواهم بگویم کدام سمت و گزینه بعدی هم وسط دروازه بود. در واقع می‌خواستم زننده پنالتی دوم و سوم تیم باشم تا نوع عکس‌العمل گلر را در دو پنالتی اول ببینم.

او زودتر از آنچه که فکر می‌کردم حرکت کرد، به همین دلیل فکر کردم وسط دروازه گزینه مناسبی است، چون در لحظات فشار، دروازه‌بان‌ها معمولاً در 99 درصد مواقع شیرجه می‌زنند، اما او تصمیم گرفت ثابت بایستد و خب دیدیم که چه اتفاقی افتاد. آفرین به او.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • الهلال (۴) ۲ - ۱ (۵) العین/ شگفتی بزرگ در آسیا با صعود شاگردان کرسپو به فینال+ فیلم
  • صدر جدول طلایی شد
  • تجمع بزرگ حمایت از فلسطین مقابل دانشگاه یِیل آمریکا
  • شهریار و رامین یک قدم تا 20 شدن!
  • ضربه ضعیف کاسمیرو در ضربات پنالتی بازی کاونتری و منچستریونایتد / فیلم
  • ربیعی: بازی‌های تیم من را با وسواس قضاوت کنید!
  • برناردو سیلوا: پس از آن پنالتی و حذف مقابل رئال مادرید، خواب به چشمم نیامد
  • سکوت برناردو در مورد پنالتی جنجالی شکست
  • امامعلی: الان بگوییم پنالتی بوده یا نبوده چه فایده دارد
  • پاننکا: سی بار پاننکا زدم یکیش گل نشد!