Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در جلسه تعامل با دادستانی تهران از اعلام آمادگی برای برخورد با وانت‌بارهای متخلف خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، دومین جلسه تعامل پلیس راهور با دادستانی تهران برای برخورد با وانت‌بارهای میوه‌فروش متخلف برگزار شد.

بر اساس مصوبات اولین جلسه این کارگروه مقرر بوده نسبت به ساماندهی وانت بارهای میوه‌فروش سطح شهر و جلوگیری از بی‌نظمی ترافیکی ایجاد شده توسط آن‌ها اقدام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این خصوص از شهردار منطقه 15 و سرپرست دادسرای ناحیه 14 جهت اتخاذ تصمیمات دعوت به عمل آمد.

پس از بحث و بررسی همه جوانب، مقرر شد با توجه به مطالبات مردم در سطح آن منطقه و همچنین ترافیک خیابان شهرزاد، کمیته اجرایی با حضور همکاران قضایی، شهرداری منطقه 15، سرکلانتری ششم انتظامی و پلیس راهور منطقه 15 تشکیل و نسبت به اجرای مصوبات این کارگروه مبنی بر ساماندهی این خودروها ظرف حداکثر 20 روز آینده، اقدامات لازم به عمل آید.

محمدرضا مهماندار، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در این جلسه اعلام کرد: پلیس راهور آمادگی دارد به محض تخلیه سطح خیابان‌ها از خودروهای مذکور و تعبیه آن‌ها در یک فضای مناسب، نسبت به نظارت مستمر و جلوگیری از فعالیت مجدد وانت‌بارها، با همکاری پلیس انتظامی و همچنین حمایت و دستورات قضایی، به‌صورت جدی با متخلفین برخورد کند. امیدواریم با همکاری یکدیگر شاهد روانسازی ترافیک در این منطقه و بازگشت آرامش و آسایش برای شهروندان آن باشیم.

در این جلسه علاوه بر مهماندار رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، معاون آموزش دادستان تهران، سرپرست دادسرای ناحیه 32، سرپرست دادسرای ناحیه 5 تعدادی از مسئولین انتظامی و راهور حضور داشتند.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۸۳۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات بیشتر از آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت

حجت الاسلام و المسلمین صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان گیلان از برخورد دستگاه قضایی با مقصرین حادثه آتش سوزی امام زاده ابراهیم شفت و مدیران و مسئولان خاطی در این منطقه خبر داد.

به گزارش صدای ایران،تسنیم در خبری نوشت:وی با بیان اینکه قصور و کوتاهی برخی مسئولان در این حادثه محرز شده است، افزود: دستگاه قضایی با مدیرانی که ترک فعل نموده و اهمال آنان گسترش آتش سوزی و تضییع حقوق مردم را در پی داشت برخورد قاطع خواهد کرد.

رئیس شورای قضایی گیلان با تاکید بر اینکه آسیب و خسارت‌های زیادی به مردم منطقه وارد شده، گفت: مسئولان باید در اسکان و کمک رسانی حادثه دیدگان از حداکثر امکانات استفاده کنند.

حجت اسلام صادقی با اشاره به اینکه در اولین ساعات این حادثه، دادستان شهرستان شفت در محل حاضر و دستورات اولیه قضایی را صادر کرد، گفت: در مرکز استان نیز با تشکیل جلسه برضرورت پیگیری مجدانه شناسایی علت حادثه و برخورد با عوامل آن تاکید شد.

وی با ابراز تاسف از حریق منطقه امام زاده ابراهیم شفت، از تلاش‌های هلال احمر، اورژانس و تمامی نهاد‌هایی که در اطفای حریق و ساماندهی مصدومان تلاش کردند قدردانی کرد.


دیگر خبرها

  • رصد وانت‌بارهای میوه‌فروش در سنندج
  • برخورد جدی با هنجارشکنان مهم‌ترین اولویت دستگاه قضایی است
  • مرگ موتورسوار در برخورد با کامیون در محور دهدشت-بهبهان
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در روز مراسم یادواره شهدای بازی دراز
  • دستگیری قاچاقچی عمده قرص‌های غیر مجاز منطقه تهرانپارس تهران
  • ۷ میلیارد کلاهبرداری تحت عنوان غصب عناوین انتظامی و قضایی
  • جزئیات بیشتر از آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت
  • قصور مسئولان در حادثه امام‌زاده ابراهیم شفت محرز است
  • بازدید دادستان تهران از دادسرای ناحیه ۳۸
  • برخورد خودروی ال نود با پراید یک کشته و ۳ مصدوم بر جای گذاشت