Web Analytics Made Easy - Statcounter

این خودرو که در راستای توسعه فعالیت های کرمان موتور با کمپانی جک از آن نام برده می شود با پیشرانه 1.5 لیتری توربو شارژ و با سیستم پاشش مستقیم در پاییز جاری رونمایی خواهد شد.

بر اساس اعلام روابط عمومی شرکت کرمان موتور، این شرکت از برنامه ریزی برای تولید 60 هزار خودرو سواری در سال جاری خبر داده است که 70 درصد آن شامل تولید محصولات جک خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمپانی جک که در بازار ایران نیز نامی شناخته شده است در اوایل اردیبهشت در نمایشگاه خودروی چین در معرض نمایش قرار داد.

 جک که با ارائه خودروهای سدان و شاسی بلند خود از طریق شراکت با شرکت کرمان موتور پا به بازار ایران نهاده است در نمایشگاه خودرویی چین که بزرگترین رویداد اتومبیل‌ها در منطقه اوراسیا شناخته می‌شود، شاسی بلند جدید خود به عنوان s7 را در معرض نمایش قرار داد.

بدنه جک s7 از جنس فولاد است و بنابراین می توان گفت در کنار سنگینی وزن، باعث استحکام و مقاومت زیادی در آن می‌شود. موسسه C-NCAP نیز این شاسی‌بلند را برای دریافت 5 ستاره ایمنی شایسته عنوان کرده است.

آن طور که در نمایشگاه خودروی پکن شاهد بودیم این شاسی‌بلند جک به سامانه کنترل کشش، سیستم کمکی کنترل شرایط در حرکت سراشیبی، سامانه پایداری، سامانه کمکی پارک و سامانه هشدار دهنده حرکت بین خطوط مجهز است.

با توجه به فروش خوب خودروی جک s5 در ایران به نظر می رسد جک S7 نیز بتواند با قرار گیری در محصولات کرمان موتور که شریک تجاری جک به شمار می رود بازار خوبی را در ایران داشته و فروش خوبی را تجربه کند.


انتهای پیام/

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: روابط عمومی ایران ایران چین خودرو روابط عمومی وزن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۸۳۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید| شوخی معنادار معین الدین سعیدی با خودروهای شاسی بلند /پس چرا به ما نگفتند؟!

معین‌الدین سعیدی، نماینده مردم چابهار که چندی قبل مهمان «کافه خبر» خبرگزاری خبرآنلاین بود، با اشاره به ماجرای خودروهای شاسی بلند، به کنایه به آنها که این خودروها را دریافت کرده اند، گفت: تعجب می کنم چرا به ما نگفتند، شاید ما هم می گرفتیم(خنده)

۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1885985

دیگر خبرها

  • تصاویری از تازه‌ترین شاسی‌بلند لامبورگینی اوروس SE
  • تصاویری از تازه‌ترین شاسی‌بلند لامبورگینی: اوروس SE
  • ببینید| شوخی معنادار معین الدین سعیدی با خودروهای شاسی بلند /پس چرا به ما نگفتند؟!
  • مرسدس جی کلاس برقی رونمایی شد؛ شاسی‌بلند چهار موتوره با گشتاور شگفت‌انگیز (+عکس)
  • ◄ 6 ماشین هیبریدی در ایران؛ از سدان تا شاسی بلند
  • جدیدترین خودروی تسلا هم قیمت چینی‌های بازار ایران عرضه شد/ عکس
  • آغاز تولید خودروهای برقی چینی در تایلند
  • گرانترین خودروی برقی آفرود چینی در راه است
  • قیمت «ریرا» چقدر است؟ «ریرا» دقیقا کی عرضه می‌شود؟
  • تانسو 06 ؛ شاسی بلند جدید چری که قرار نیست زیاد گران باشد! (+تصاویر)