Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری آذربایجان غربی گفت: روشنایی پل میان‌گذر دریاچه ارومیه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و فقدان آن توسعه به گردشگری آذربایجان غربی ضربه می‌زند. ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۲:۵۰ استانها آذربایجان غربی نظرات

جلیل جباری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، اظهار داشت: بسیاری از مردم این شهر از روشن نبودن چراغ‌های تزیینی در پل میان‌گذر دریاچه ارومیه ناراضی هستند و همواره بر این موضوع تأکید دارند که این پل باید در میان دریاچه بدرخشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اگر روشنایی این پل تأمین شود و به صورت زیبایی نورپردازی شود بدون شک در جذب گردشگر نیز مؤثر خواهد بود چرا که زیبایی یک پل در تاریکی مطلق دریاچه می‌تواند برای خیلی از مسافران و حتی خود مردم شهر ارومیه جذاب باشد.

جباری گفت: از دریاچه ارومیه باید تا جایی که امکان دارد در حوزه گردشگری و تفریحی استفاده کنیم چرا که سبب ایجاد اشتغال و درآمدزایی برای استان می‌شود و میزان جذب مسافر را نیز افزایش می‌دهد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: باید بخش‌های خصوصی به طور مداوم تشویق شوند تا در طرح‌های مجتمع‌های رفاهی بین راهی یا رستوران‌های پذیرایی سرمایه گذاری کنند.

وی تصریح کرد: فراهم کردن این شرایط برای حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی طبق ضوابط زیست محیطی باید صورت بگیرد تا دریاچه ارومیه بیشتر از این آسیب نبیند و همچنین سرمایه گذار نیز از خطرات بحران دریاچه در امان بماند.

فیلم یوسف عباسی

انتهای پیام/ش

R41361/P1361/S6,48/CT16

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۸۳۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری سهم دولت از اراضی محدوده شرکت تعاونی مسکن والدین شاهد ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سید محسن حمزه‌لو اظهار کرد: طبق توافق انجام شده صدور پروانه ساختمانی برای قطعات تفکیکی اراضی موسوم به شهرک والدین شاهد بلامانع است.

وی ادامه داد: با واگذاری سهم دولت از اراضی محدوده شرکت تعاونی مسکن والدین شاهد ارومیه مشکل ۳۲ ساله این تعاونی و تعداد هفت هزار خانوار از اعضای آن حل شد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: اراضی مورد نیاز خدماتی، بهداشتی، درمانی، ورزشی و درمانی تامین شده است.

حمزه‌لو اضافه کرد: رسیدن به استانداردهای شهرسازی و توسعه زیرساخت های لازم در اولویت راه و شهرسازی بوده و این امر با جدیت دنبال می‌شود.

دیگر خبرها

  • لزوم فرهنگ سازی مناسب برای مشارکت مردم در احیای دریاچه ارومیه
  • علاقه مردم آذربایجان به مرحوم حسنی بی حد و اندازه است
  • واگذاری سهم دولت از اراضی محدوده شرکت تعاونی مسکن والدین شاهد ارومیه
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • دوره آموزشی آشنایی با قوانین بیمه و مالیات در صنعت گردشگری در ارومیه
  • ساخت کمپینگ گردشگری غار سهولان مهاباد در دستور کار
  • حل مشکل ۳۲ ساله مسکن شهرک شاهد ارومیه
  • کلنگ احداث سالن ورزشی سردار شهید زاهدی ارومیه به زمین‌زده شد
  • آخرین وضعیت دریاچه ارومیه |‌ ویدئو
  • بیش از هزار و ۲۰۰ حلقه چاه‌غیرمجاز در آذربایجان‌غربی مسدود شد