Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-16@12:20:03 GMT

شوک بزرگ به ابراهیم تاتلیس

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۸۳۵۴۵

به گزارش رکنا، تاتلیسس بعد از این تماس نزد پلیس رفت و از آن‌ها خواست امنیت جانی و مالی پسرش ایدو تاتلیسس را حفظ کنند. ابراهیم گفت: قبلا هم تهدید‌هایی از این دست دریافت کرده است. پلیس در این زمینه تحقیقاتی را آغاز کرده است.

خواننده معروف که خود در سال ۲۰۱۱ قربانی ترور شد و هنوز هم از عوارض آن به طور کامل بهبود نیافته است برای آخرین هماهنگی‌های آلبوم جدیدش که قرار است بعد از سال‌ها اواسط ماه بعد پخش شود در شرکت پخش آلبومش به سر می‌برد که فرد ناشناسی با شماره مخفی به این شرکت زنگ زد و خطاب به او گفت: پسرت ایدو را خواهیم کشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاتلیسس بعد از این تهدید بلافاصله راه کلانتری را پیش گرفت و آنجا اعلام کرد که پسرانش ایدو و احمد قبلا هم بار‌ها تهدید به مرگ شده‌اند. ایدو که مانند پدرش خواننده است قرار است به زودی در شهر یالووا کنسرتی برگزار کند که به دلیل این تهدید تحت شدیدترین تدابیر امنیتی خواهد بود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: تهدید به قتل ابراهیم تاتلیس خواننده ترک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۸۳۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف تریلی با یک تن شیشه در تهران

آفتاب‌‌نیوز :

سردار محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ در نمایشگاه کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با رصد متهمان و یک کار پیچیده سه الی چهار ماهه موفق به شناسایی و کشف محموله ۱۱۱۸ کیلویی شیشه که دو نفر در پوشش سنگ معدن اقدام به حمل آن می‌کردند، شدند.

وی افزود: خوشبختانه سه نفر متهم اصلی دستگیر شدند و قاچاقچیان این محموله سنگین شیشه را از خارج کشور وارد و سعی داشتند پس از تخلیه در تهران اقدام به توزیع آن کنند که مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با نظارت و رصد متهمان موفق به کشف آن شدند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: تحقیقات تکمیلی پلیس در خصوص پرونده بزرگ‌ترین محموله شیشه کشف شده در تهران در حال انجام است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • کشف جاساز بیش از یک تن شیشه در بار ۲۳ تنی سنگ
  • «ناآگاهی» بزرگ‌ترین تهدید سلامت روان
  • توقیف تریلی با یک تن شیشه در تهران
  • تهدید اسرائیل از سوی نماینده مجلس /آماده استفاده از سلاح‌هایی هستیم که قبلاً استفاده نکردیم
  • ترافیک نیمه سنگین در معابر پایتخت
  • دانش و فناوری بومی رمز موفقیت مقابله با تهدید خارجی
  • ایران به کوچک‌ترین تهدید نظامی بزرگ‌ترین پاسخ‌ را خواهد داد
  • تهدید بزرگ: ستاره انگلیس علیه صدرنشینی آرسنال
  • عاملان زورگیری در بزرگراه صدر دستگیر شدند
  • استرالیا پاسخ ایران را تهدید بزرگ برای امنیت اسرائیل خواند