Web Analytics Made Easy - Statcounter

پنجمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور سال97 با شرکت 1107 داوطلب روز جمعه 15 تیر ساعت 8:30 صبح در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز در دو سالن به تفکیک حوزه‌ برادران و خواهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، نماینده سازمان سنجش در نی‌ریز گفت:‌ «شرکت کنندگان باید نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون از روز سه شنبه 12 تیر با مراجعه به سایت sanjesh.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

org اقدام کنند. همچنین در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه 13 و 14 تیر نیز برای داوطلبانی که مشخصات آنها در کارت ورود به جلسه دارای نقص و مغایرت است، باجه رفع نقص در ساختمان اداری دانشگاه آزاد اسلامی پیش‌بینی شده است.

مهدی راه‌وار با تاکید بر اینکه برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است، افزود: «چنانچه داوطلبی به دلیل در اختیار نداشتن اطلاعات مربوط به شماره داوطلبی، پرونده و یا کد پیگیری مورد نیاز، موفق به پرینت کارت شرکت در آزمون خود نمی‌شود، لازم است با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان و ورود به سیستم پاسخگویی و انتخاب نام آزمون و تعیین موضوع پیگیری نسبت به دریافت اطلاعات مربوط به شماره پرونده، داوطلبی و یا کد پیگیری ثبت‌نام اقدام کند. این امکان برای داوطلبانی فراهم است که در سیستم پاسخگویی دارای عضویت باشند. لذا ضرورت دارد داوطلبانی که این اطلاعات را مفقود کرده اند با عضویت در این سیستم نسبت به بازیابی این اطلاعات اقدام کنند.»

راه‌وار با تشکر از همه عوامل اجرایی برگزاری آزمون سراسری سال 97 در حوزه‌ نی‌ریز، برخی تذکرات مهم را برای توجه شرکت کنندگان و رعایت آنها به شرح زیر عنوان کرد:

در ورودی ِ حوزه‌های امتحانی برای آزمون رأس‌ ساعت‌ 8:00 (هشت) صبح بسته خواهد شد لذا داوطلبان لازم است قبل از بسته شدن درهای ورود به جلسه آزمون تا ساعت 7:30 صبح در حوزه امتحانی حاضر باشند.

هر داوطلب برای حضور در جلسه آزمون باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار، چند مداد سیاه نرم پررنگ، مداد تراش، مداد پاک کن ، سنجاق به همراه داشته باشند.

داوطلبان باید از آوردن وسایل اضافی از جمله کیف دستی، ساک دستی، پیجر، تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند، جزوه، کتاب، ماشین‌ حساب، هرگونه نُت و یادداشت و نظایر آن و همچنین وسایل شخصی به جلسه آزمون اکیداً خودداری کنند. بدیهی است که به همراه داشتن هر کدام از این وسایل به عنوان تقلب و تخلف تلقی و با داوطلبان ذیربط براساس قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمونهای سراسری، رفتار حواهد شد.

در این جلسه‌ آزمون به هر داوطلب، دو بسته‌ی آزمونی داده خواهد شد که بسته‌ اول حاوی یک برگ پاسخنامه و یک جلد دفترچه آزمون عمومی (شماره‌ یک) و بسته‌ دوم حاوی دفترچه آزمون تخصصی (شماره دو) است. آزمون عمومی حاوی 100 سوال و متناسب با گروه عنوان شغلی است که داوطلبان باید در مدت 110 دقیقه به سوالات آن پاسخ دهند و آزمون اختصاصی حاوی با توجه به عناوین شغلی در هریک از گروه‌ها متغیر است و داوطلبان باید در مدت 80 دقیقه به سوالات آن پاسخ دهند. این آزمون راس ساعت 12:15 به پایان می‌رسد.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۸۳۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از سه هزار داوطلب کنکور در مهاباد آغاز شد

بهروز خضری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد گفت: از مجموع داوطلبان ۶۴ درصد زن و ۳۶ درصد مرد هستند که در پنج گروه هنر، علوم ریاضی، علوم انسانی، علوم تجربی و زبان‌های خارجه و طی ۲ روز با هم رقابت می‌کنند.

وی ادامه داد: گروه آزمایشی علوم انسانی و ریاضی ضبح پنجشنبه، گروه آزمایشی هنر و زبان عصر همین روز و داوطلبان گروه علوم تجربی هم روز جمعه به رقابت خواهند پرداخت.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه داوطلبان می‌توانند از نمره ۲ آزمون پارسال نیز برای انتخاب رشته استفاده کنند و این نتایج برای انتخاب رشته امسال معتبر بوده، شرایط آرامش‌بخشی برای داوطلب فراهم شده است.

وی تاکید کرد: در ورودی حوزه‌های امتحانی راس ساعت ۷:۳۰ (هفت و نیم صبح) بسته خواهد شد، لذا متقاضیان لازم است قبل از بسته شدن در‌های ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحانی حاضر باشند.

تعداد داوطلبان در نوبت اول یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۱۵۲ نفر و در آزمون نوبت دوم بیش از ۹۵۰ هزار نفر است.

برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم‌چنین اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت، دارای ۵۰ هزار نفر دانش‌آموز است که در قالب ۳۳۰ مدرسه شهری و روستایی دولتی و غیردولتی در حال تحصیل هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد سلماس میزبان آزمون کنکور سراسری
  • اجرایی کردن طرح جامع جهاد علمی
  • رقابت داوطلبان آزمون سراسری در سروستان
  • رقابت بیش از ۳ هزار داوطلب کنکور در مهاباد آغاز شد
  • رقابت بیش از سه هزار داوطلب کنکور در مهاباد آغاز شد
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان میزبان حدود ۱۷۰۰ نفر از داوطلبان خواهد بود
  • مشارکت بیش از ۷۴ هزار داوطلب در نوبت اول کنکور سراسری در فارس
  • دانشگاه آزاد بجنورد میزبان بیش از یک هزار داوطلب آزمون سراسری خواهد بود
  • میزبانی دانشگاه آزاد بجنورد از داوطلبان کنکور سراسری در سه گروه آزمایشی اصلی
  • امروز؛ آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسه نوبت اول کنکور سراسری