Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی گفت: برای ایجاد تقویم مشترک با سایر فدراسیون‌ها امادگی داریم.

‌به گزارش ایسناـ ‌حسین بابویی در مراسم افتتاحیه کشتی دانش‌آموزی نونهالان در مقطع متوسطه اول که در سالن شهید توکل مصطفی‌زاده خرم‌آباد در حالی برگزار است، اظهار کرد: برای نخستین بار ورزش دانش‌آموزی با مشارکت فدراسیون کشتی برگزار می‌شود که بدون شک این مهم به نفع ورزش کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: فدراسیون ورزش دانش‌آموزی یک هدف بزرگ برای خودش در نظر گرفته و آن توسعه ورزش و ارتقای سطح سلامت دانش‌آموزان است.

بابویی تاکید کرد: در چهار سال آینده فدراسیون ما مرجع اساسی استعدادیابی خواهد بود.

رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی یادآور شد: 14.5 میلیون دانش‌آموز در پوشش ما هستند و وظیفه داریم برای آنان برنامه‌ریزی کنیم که با توجه به 30 رشته مجاز دانش‌آموزی تنهایی این امر انجام نمی‌شود و باید از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم تا استعدادیابی بهتری انجام شود.

وی در ادامه یادآور شد: همکاری مدونی بین ما و فدراسیون کشتی برای متمرکز شدن در مسابقات انجام شده است. در سال‌های پیش هم مسابقات دانش‌آموزی برگزار می‌شد و هم مسابقات زیر نظر کشتی بود که الان تفاهم کرده‌ایم و مشترک برگزار می‌شود.

بابویی یادآور شد: این پیکارها حکم انتخابی تیم ملی نونهالان را دارد و خروجی‌اش به تیم ملی که قرار است در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کند، تبدیل می‌شود.

وی با اعلام آمادگی برای تقویم ورزشی مشترک با سایر فدراسیون‌ها تاکید کرد: ما شرایط این کار را فراهم می‌کنیم و انتظار داریم فدراسیون‌ها هم پای کار بیایند تا منفعت این کار به ورزش کشور برسد.

رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی از همه همکاران در اداره آموزش و پرورش لرستان برای فراهم کردن شرایط ایده‌آل میزبانی کمال تشکر و قدردانی را داریم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام منطقه لرستان ورزش دانش آموزي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۸۴۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت قرآنی ۱۲۰۰ دانش‌آموز و معلم در کهگیلویه و بویراحمد

سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از آغاز چهل و دومین دوره مسابقات قرآنی با رقابت ۱۲۰۰ دانش‌آموز و معلم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، محمد جمالی‌آرند، عصر امروز_ دوشنبه، دهم اردیبهشت_ در آیین افتتاحیه چهل و دومین مسابقات قرآنی در چرام اظهار کرد: در مرحله مدرسه و شهرستانی مسابقات قرآن، عترت و نماز استان کهگیلویه و بویراحمد ۹۰ هزار نفر شرکت کردند و برترین‎‌های این دوره به مرحله استانی راه یافتند.

وی افزود: مرحله استانی این دوره از مسابقات با حضور ۱۲۰۰ نفر از دانش‌آموزان و فرهنگیان به میزبانی شهرستان چرام در دو بخش آوایی و پژوهشی به مدت چهار روز برگزار می‌شود.

سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد ترویج فرهنگ قرآنی را از اهداف برگزاری مسابقات قرآنی عنوان کرد و گفت: این مسابقات موجب بسط فعالیت‌های قرآنی و زدودن پیرایه‌ها از جامعه اسلامی به برکت قرآن می‌شود.

وی از امام جمعه و اعضای شورای اداری شهرستان چرام و مدیریت آموزش و پرورش شهرستان چرام که در برگزاری این دوره از مسابقات همکاری داشتند، صمیمانه تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 749159

دیگر خبرها

  • مقام نخست دو دانش آموز تویسرکانی در مسابقات روبوکاپ آزاد کشور
  • رقابت قرآنی ۱۲۰۰ دانش‌آموز و معلم در کهگیلویه و بویراحمد
  • دانش آموز پاسارگادی نایب قهرمان مسابقات دومیدانی فارس
  • ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد
  • مسابقات رباتیک با شرکت بیش از یک هزار دانش‌آموز برگزار می‌شود
  • برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک
  • راهیابی تیم والیبال دانش‌آموزی به فینال مسابقات جهانی
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • راهیابی دانش آموز کیش به تیم ملی پدل برد