Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@16:11:40 GMT

کارهای فرهنگی و عمرانی شهرداری ایلام رضایت بخش است

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۸۴۱۳۵

کارهای فرهنگی و عمرانی شهرداری ایلام رضایت بخش است

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم سلیمانی دشتکی عصر دیروز در دیدار با شهردار و اعضای شورای شهر ایلام اظهار داشت: هر مسئولی تا مادامی که بر مدار قانون حرکت کند بزرگترین حامی او قانون خواهد بود و البته خروجی این کار رضایت مردمی و در نهایت رضایت خدا را هم درپی خواهد داشت.

استاندار ایلام ضمن اعلام رضایت از عملکرد شورای شهر و شهرداری ایلام از کارهای فرهنگی و عمرانی شهرداری حمایت کرد و گفت از برنامه هایی که در راستای عمران و آبادانی پیاده شوند حمایت می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای این دیدار شهردار و رئیس شورای شهر ایلام از زحمات سلیمانی دشتکی در حوزه شهرداری ها تقدیر و تشکر کردند و خواستار ادامه حمایت های استاندار در ادامه کار شدند.

درپایان این دیدار پس از بحث و گفتگوی شهردار و رئیس شورای شهر با استاندار ایلام، سلیمانی دشتکی به کرمی معاون امور عمرانی دستور داد که برای رفع مشکلات مطرح شده اقدام کند.

کد خبر 4336958

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری ایلام شهرداری ایلام بوشهر گرگان خبرگزاری مهر کرمانشاه شیراز خرم آباد شهرکرد مشهد مواد مخدر بیرجند یاسوج هفته قوه قضاییه خطبه های نماز جمعه آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۸۴۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری توان پرداخت حقوق به کارگران را ندارد؛ مسئولان کمک کنند

شهردار دهدشت گفت: «شهرداری دهدشت توانایی مالی پرداخت حقوق، مزایا و کوچک‌ترین خدمات رفاهی به کارگران خود را ندارد.»

به گزارش ایلنا، وی با انتقاد از مسئولان ادارات شهرستان گفت: از روز آغاز به کار در شهرداری دهدشت گفتیم که باید تعامل باشد، اما متاسفانه از حضور شورای اداری در یک جلسه و مهمتر از آن حضور در جشن روز کارگر دریغ شد.

دیدار گفت: با دلسوزی بیشتر در کنار پرسنل خدوم شهرداری جهت رفع مشکلات کهن شهر دهدشت قدمی زیبا و مردم پسند برمی‌داریم.

دیدار تاکید کرد: یقین بدانید باید شرایط رفاهی پرسنل شهرداری دهدشت در نظر گرفته شود و برادر و خدمتگذار شما جهت رفع مشکلات پرسنل خدوم کوتاهی نخواهد کرد.

دیدار خطاب به مسئولان شهرستان گفت: شهرداری تهران با شرکت نفت، گاز و پتروشیمی برابری می‌کند، اما متاسفانه شهرداری دهدشت توانایی پرداخت حقوق و مزایا و کوچکترین خدمات رفاهی به پرسنل خود را ندارد.

شهردار دهدشت با ابراز تأسف گفت: کارگران شهرداری با این همه زحمات و سختی‌هایی که متحمل شده‌اند، حمایت نمی‌شوند.

دیگر خبرها

  • شهرداری قزوین نگاه سلیقه‌ای نداشته باشد
  • پایانی بر حواشی بودجه شهرداری کرمانشاه در شورای شهر
  • خدمات فرهنگی و عمرانی خارگ افزایش یافت
  • شیراز چکیده تمام افکار بزرگان است
  • خدمات فرهنگی و عمرانی حوزه شهری خارگ افزایش یافت
  • کارهای عمرانی در بشاریات رشد سه برابری داشته است
  • ۱۷۶ طرح عمرانی شهری زنجان در دولت سیزدهم اجرا شد
  • اجرای ۱۷۶ طرح عمرانی شهری زنجان در دولت سیزدهم
  • شهرداری توان پرداخت حقوق به کارگران را ندارد؛ مسئولان کمک کنند
  • ۱۷۶ پروژه عمرانی بزرگ مقیاس در زنجان اجرا شد