Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت کوالکام با معرفی یک تراشه جدید قصد دارد در کاهش قیمت ایربادهای بی‌سیم و افزایش عمر باتری آن‌ها نقش به سزایی داشته باشد.

به گزارش ایسنا، به نقل از وب سایت theverge، شرکت کوالکام تکنولوژی اینترنشنال که از زیرمجموعه‌های شرکت بزرگ کوالکام است، اعلام کرده است که می‌خواهد با معرفی نسل جدیدی از تراشه‌های پردازنده بکار رفته در ایرباد و هدست‌های بی‌سیم به کاهش قیمت و افزایش عمر باتری آن‌ها کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شرکت روز گذشته از تراشه جدیدی بحت عنوان QCC۳۰۲۶ پرده‌برداری کرد که ویژه ایربادهای بی‌سیم پایین رده طراحی و توسعه داده شده است. این تراشه از فناوری ترو وایرلس (TrueWireless) بهره می‌برد و می‌تواند موجب تعادل و توازن قابل توجهی میان قیمت و عملکرد بهینه ایربادهای تولید شده و همچنین افزایش کیفیت صدا می‌شود.

علاوه بر این، این تراشه سبب خواهد شد میزان مصرف انرژی و شارژ توسط ایرباد حدودا ۵۰ درصد کاهش یابد که همین امر باعث می‌شود عمر باتری آن‌ها افزایش پیدا کند و بدون نیاز به شارژ یک شبانه‌روز کامل از آن استفاده کرد.

این شرکت اعلام کرده است تراشه مذکور به قدری به کاهش قیمت ایربادهای بی‌سیم کمک می‌کند که شرکت‌های تولیدکننده موبایل و گوشی هوشمند می‌توانند آن‌ها را در جعبه گوشی قرار داده و همراه با گوشی موردنظر کاربران آن‌ها را به فروش برسانند.

هم اکنون شرکت چینی اوپو اعلام کرده است که قصد دارد در نخستین نسل از ایربادهای بی‌سیم خود از تراشه QCX۳۰۲۶ کوالکام بهره ببرد و این ایرباد در جعبه گوشی پرچمدار و جدید اوپو فایند ایکس که قرار است به زودی از آن رونمایی شود، قرار گرفته و برای دسترسی کاربران عرضه شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام ایرباد تراشه کوالکام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۸۴۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا باز هم تکان خورد/ قیمت جدید طلا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، قیمت طلا در بازار جهانی باز هم کاهش یافت. آخرین گزارش‌ها نشان می‌دهد اونس طلا با کاهش ۵ دلاری به نرخ ۲ هزار و ۳۳۱ دلار کاهش یافت. این رقم، کاهش ۰‌۱ درصدی قیمت طلا را نشان می‌دهد.

کاهش قیمت طلا در حالی است که گزارش‌ها از روند بازار جهانی طلا، همچنان از رشد ۱۱ دلاری قیمت طلا در طول یک هفته گذشته و ۱۰۰ دلاری را در طول یک ماه گذشته حکایت دارد.

بنا به این گزارش، شاخص قیمت هزینه‌های مصرف شخصی ایالات‌متحده در ماه گذشته مطابق با پیش‌بینی‌ها ۰.۳ درصد افزایش یافت و بعید است انتظارات مبنی بر اینکه فدرال رزرو کاهش نرخ بهره را تا سپتامبر متوقف کند، تغییر دهد. کاهش نرخ بهره جذابیت نگهداری شمش‌های بدون بازده را افزایش می‌دهد.

انجمن طلای کشور چین اعلام کرد مصرف طلای چین در سه ماهه اول نسبت به سال گذشته نزدیک به ۶ درصد افزایش یافته است. دلالان طلا در هند هفته گذشته برای اولین‌بار طی دو ماه، به دلیل عقب نشینی قیمت‌های داخلی خریداران را جذب کردند.

سود صنعتی چین در ماه مارس کاهش یافت و رشد را در سه ماهه نسبت به دو ماه اول کاهش داد و تردیدها را در مورد قدرت بهبود دومین اقتصاد بزرگ جهان افزایش داد.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901194

دیگر خبرها

  • عرضه دو لاستیک نانویی ویژه مسابقات دوچرخه‌سواری
  • چه کنیم آلزایمر نگیریم؟
  • قیمت طلا به ۲۳۳۱ دلار رسید
  • قیمت طلا باز هم تکان خورد/ قیمت جدید طلا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت نفت یک‌درصد کاهش یافت
  • برگزاری اولین نشست کمیته پایش، ارزیابی و بهبود شاخص های لجستیک
  • تضمین حیات شهری با افزایش درختان
  • عادت‌هایی که خواب راحت را از شما می‌گیرند
  • منیزیم را چه زمانی از روز مصرف کنیم؟
  • شرکت‌های تامین سرمایه بهبود شبکه برق تعریف شود