Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارمهر،  آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی شامگاه دوشنبه در دومین جلسه شورای اداری استان که در سالن پیامبر اعظم استانداری تشکیل شد، گفت: آیات متعددی در قرآن کریم به ایستادگی مسلمانان در مقابل دشمنانشان اختصاص پیدا کرده است.

وی عنوان کرد: کشورما روزی وابسته به امریکا و دیگر کشورهای غربی  بود که مردم ما قیام و ایستادکردند و همین باعث تعجب همگان و ترس و خشم و نفرت دشمنانمان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه امروز هم فرصتی پیش آمده که با ایستادگی خودمان عزت و اقتدار کشورمان را افزایش دهیم، بیان کرد: دراین مسیر باید از نعمت وجود نیروی جوان و پای کار بهره کافی را ببریم.

نماینده ولی فقیه درکردستان ادامه داد: بسیاری از گفت وگوها و سخنان مقام معظم رهبری و رییس جمهور پای کار آمدن اقشار مختلف مردم برای عبور از شرایط و مشکلات امروز جامعه است.

آیت الله حسینی شاهرودی اضافه کرد: امروز برای همگان آشکار شده که دشمنان ما نمی خواهند که سرپا بیاستیم بنابراین باید همه به صحنه بیایند و جهادی کار کنند.

وی با اشاره به اینکه بستر کارجهادی در حوزه های مختلف دراستان ما فراهم است، گفت: حل مشکلات و معضلات کنونی کشور به ویژه در حوزه اقتصادی نیازمند وجود امید وانگیزه و افزای صادرات غیرنفتی  است.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه برخلاف شیوه و روش اسلامی در مصرف عمل می کنیم، بیان کرد: اسلام همواره بر مصرف به اندازه و لازم تاکید کرده و است و درقرآن هم بیان شده که خداوند اسراف کنندگان را دوست ندارد.

نماینده ولی فقیه درکردستان بر ارائه آموزش بهترین نحوه مصرف در جامعه تاکید کرد و اظهارداشت: در سال حمایت از کالای ایرانی هم باید به مردم توصیه کرد کالاهای ایرانی را بر خارجی ترجیح دهند.

آیت الله حسینی شاهرودی اضافه کرد: مجموعه دولت هم باید خرید کالای خارجی را ممنوع و مصرف آب و برق خود را هم کنترل کنند.

وی با اشاره به اینکه باید با هر مسئولی که موارد مذکور را رعایت نکرد برخورد شود، اظهارداشت: همه باید در راستای حمایت از حوزه های کیفیت و کمیت کالاهای ایرانی همت کنند تا اجناس تولیدی داخلی قابلیت رقابت و صادرات را داشته باشد.

وی بیان کرد: واحدهای تولیدی که کیفیت کالاهای خود را به ویژه در حوزه صادرات کاهش می دهند علاوه بر اقتصاد به حیثیت تولیدات کشور هم لطمه می زنند.


 

کد خبر 4336922

منبع: مهر

کلیدواژه: سال حمایت از کالای ایرانی نماینده ولی فقیه در کردستان بوشهر گرگان خبرگزاری مهر کرمانشاه شیراز خرم آباد شهرکرد مشهد مواد مخدر بیرجند یاسوج هفته قوه قضاییه خطبه های نماز جمعه آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۸۴۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از تیگو ۹ در نمایشگاه خودرو پکن

تیگو ۹ کانسپت طراحی خانواده تیگو را با شکل کلی پایدار و مجلل به ارث برده است. جلوپنجره الماسی، رینگ‌های بزرگ و چراغ‌های عقب از نوع متصل، حس طراحی آن را برجسته می‌کند. فضای داخلی خودرو با مقدار زیادی چرم و مواد بافت چوبی پیچیده شده که با صفحه نمایش مرکزی بزرگ هماهنگ شده و حسی سرشار از تکنولوژی و تجمل را منتقل می‌کند.

به گزارش اقتصادآنلاین، تیگو ۹ مجهز به نسل جدید پیشرانه سوپر هیبریدی Q-POWER چری است که از مزایای قدرتمند بودن، مصرف سوخت پایین و شارژ سریع برخوردار است. مصرف سوخت آن تنها ۵.۲ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است و برد جامع آن به بیش از ۱۴۰۰ کیلومتر می‌رسد. باتری این خودرو می‌تواند در ۲۰ دقیقه از ۳۰ تا ۸۰ درصد شارژ شود و این اولین بار است که حداکثر توان ۶.۶ کیلووات تخلیه خارجی را در خود جای داده که استفاده از خودرو در فضای باز را بسیار راحت می‌کند. تیگو ۹ مجهز به رانندگی خودکار سطح L ۲.۵، با ۱۹ عملکرد ADAS مانند APA، LKA و DOW است. در عین حال، تیگو ۹ با استاندارد ایمنی پنج ستاره مطابقت دارد، بیش از ۸۵٪ خودرو از فولادی با مقاومت بالا استفاده می‌کند که استاندارد‌های ایمنی پنج ستاره جهانی مانند C-NCAP، ANCAP و EUCAP را پاس می‌کند.

تیگو ۹ یک شاسی بلند پرچمدار است که تجملات، هوشمندی و ایمنی را با یکدیگر ادغام می‌کند و برای افراد حرفه‌ای که کیفیت زندگی عالی را دنبال می‌کنند، با دقت ساخته شده است. این خودرو از روشی زیباتر، مجلل، هوشمندتر و دوستدار محیط زیست برای سفر حمایت می‌کند و هر سفری را به تصعید زندگی با کیفیت تبدیل می‌کند. تیگو ۹ با ویژگی‌های فنی، لوکس و تجاری خود نیاز‌های سفر را کاملاً برآورده می‌کند و به سرنشینان اجازه می‌دهد تا از سفر با کیفیت، حتی در زندگی کاری پرمشغله خود لذت ببرند.

در آینده، تیگو ۹ به‌روزرسانی و ارتقای محصول را ادامه خواهد داد و کیفیت بالاتر و تجربه سفر بهتری را برای مشتریان بیشتری در سراسر جهان به ارمغان می‌آورد.

دیگر خبرها

  • حمایت حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا (س) از طرح نور
  • پیگیری و اجرای پروژه‌ها بر اساس زمان‌بندی در اولویت مدیران باشد
  • رونمایی از تیگو ۹ در نمایشگاه خودرو پکن
  • ترکمنستان مقصد۴۸ درصد صادرات گلستان/ خبری از یُد در ۱۰ کالای اول صادرات نیست!
  • بیانیه مشترک حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س) در حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب
  • معاون وزیر ارتباطات : شبکه اپراتور مدعی نارضایتی مردم از کیفیت شبکه به دلیل استفاده از مودم بومی قابل بررسی است
  • ساماندهی بهداشتی اولویت طرح تضمین سلامت فرآورده‌های شیلاتی است
  • اسرائیل در کجا متوقف می شود؟
  • تولید قزل آلا به ۱۱۰ هزارتن می‌رسد
  • توضیح بانک صادرات درباره دلایل خرید بخشی از سهام پرسپولیس