Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@19:31:27 GMT

368000 تن کالا از گمرکات استان مرکزی صادر شد

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۸۴۴۱۱

368000 تن کالا از گمرکات استان مرکزی صادر شد

مهدی میراشرفی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: صادرات کالاها از گمرکات استان مرکزی در سه ماه امسال نسبت به مدت مشابه قبل 13 درصد افزایش داشته است.
وی ادامه داد: ارزش کالاهای صادر شده از استان مرکزی در این مدت 257 میلیون و 911 هزار دلار بوده است.
مدیرکل گمرکات استان مرکزی خاطر نشان کرد: 232 هزار و 543 تن از این کالاها به ارزش 124 میلیون و 444 هزار دلار از گمرک ساوه، 6 هزار و 937 تن به ارزش 6 میلیون و 640 هزار دلار از گمرک منطقه ویژه اقتصادی ایرانیان زرندیه و 31 تن به ارزش 41 هزار و 511 دلار از گمرک منطقه ویژه اقتصادی کاوه به خارج از کشور صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


میراشرفی بیان کرد: محموله های صادراتی استان شامل انواع هیدروکربورها، پلی اتیلن سبک خطی، پلی پروپیلن، پلی اتیلن سنگین، شمش، انواع آبمیوه ، شیشه، انواع بلور و چیپس بوده که به 56کشور جهان از جمله عراق، افغانستان، پاکستان، ترکمنستان و ارمنستان ارسال شده است.
وی ادامه داد: 28 هزار و 206 تن انواع کالا به ارزش 84 میلیون و 715 هزار دلار نیز در بهار امسال به استان مرکزی وارد شده که از نظر وزنی و ارزشی به ترتیب نسبت به مدت مشابه سال گذشته 26 و 16 درصد کاهش داشته است.
مدیرکل گمرکات استان مرکزی افزود: ماشین آلات، پاکت بسته بندی، پاکت آبمیوه، کنسانتره، تکه میوه، پوره، قوطی آلومینیومی، کویل آلومینیوم و روپوش آسان باز شو عمده کالاهای وارد شده در این مدت به استان بوده است.
میراشرفی گفت: این کالاها از 39 کشور جهان از جمله چین، آلمان، ایتالیا، ترکیه، هند، یونان و تایلند به استان مرکزی وارد شده است.
وی افزود: 107 پرونده قاچاق به ارزش 71 میلیارد و191 میلیون ریال در این مدت در گمرکات استان مرکزی تشکیل شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از نظر تعداد و ارزش به ترتیب 24 و 173 درصد افزایش دارد.
مدیرکل گمرکات استان مرکزی گفت: 191 میلیارد و 490 میلیون ریال در آمد ملی و استانی در بهار امسال از طریق مبادی گمرکی این استان کسب شد.
میراشرفی افزود: میزان درآمد مالیات بر ارزش افزوده در مبادی گمرکی استان مرکزی نیز در این مدت 277 میلیارد و 503 میلیون ریال بوده است.
استان مرکزی با 12 شهرستان و یک میلیون و 414 هزار نفر جمعیت از قطب های مهم صنعتی و کشاورزی کشور است.
1955/6013/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 آلمان استان مرکزی چین کشاورزی مالیات بر ارزش افزوده جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۸۴۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت مشارکت همه جانبه متولیان عفاف و حجاب در جامعه

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به اینکه عفاف و حجاب، ضامن امنیت و آرامش روانی در جامعه است، گفت:مشارکت همه جانبه متولیان فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه لازم و ضروری است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی و به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان، سردار هادی رفیعی‌کیا در جمع فرماندهان و کارکنان سپاه روح الله استان با اشاره به اینکه عفاف و حجاب به‌عنوان مهم‌ترین و متمایزترین ارزش فرهنگی و اجتماعی در جامعه به شمار می‌رود، اظهار کرد: نهادینه کردن این ارزش در بطن جامعه به خصوص در بین نسل جوان و آینده‌ساز، مستلزم توسعه و تکوین بنیان‌های دینی و اخلاقی است.

وی با اشاره به اینکه عفاف و حجاب نمادی از جهان‌بینی، ارزش‌ها و الگوهای رفتاری افراد در فرهنگ دینی و جامعه اسلامی است، افزود: در این برهه از زمان حفظ عفاف و حجاب و جلوگیری از ترویج بد حجابی در جامعه یک اصل مهم است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: نهادینه‌سازی عفاف و حجاب در جامعه، امری مهم و غیرقابل انکار در تحکیم بنیان خانواده و حفظ ارزش‌های دینی و مذهبی به شمار می‌رود.

رفیعی‌کیا با تأکید به اینکه بخش اعظمی از معضل بدحجابی جامعه، حاصل یک برنامه‌ریزی از سوی معاندان نظام است، اظهار کرد: حجاب و عفاف یکی از مسائل مهم و کلیدی در جامعه اسلامی است و هر انسانی که در یک جامعه زندگی می‌کند مکلف و موظف است به حقوق سایرین احترام بگذارد و کاری نکند که باعث آزار و صدمه به دیگران شود.

وی با اشاره به اینکه عفاف و حجاب ضامن امنیت و آرامش روانی در جامعه است، گفت: مشارکت همه جانبه متولیان فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه لازم و ضروری است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با تشریح وظایف پلیس در زمینه عفاف و حجاب، گفت: همه افراد در هر حوزه‌ای با توجه به مسئولیتی که دارند، باید به وظیفه قانونی، دینی و شرعی خود عمل کنند، چرا که توجه به مسئله عفاف و حجاب به عنوان رکن اساسی در پیشگیری از بسیاری از ناهنجاری‌ها نقش بسزایی دارد.

رفیعی‌کیا با تأکید بر اهمیت کنترل فضای مجازی بالاخص در حوزه عفاف و حجاب اضافه کرد: ما با حجم عظیمی از توطئه‌های دشمن در جنگ ترکیبی مواجه هستیم که باورها و اعتقادات دینی مردم را مورد هدف قرار داده و این می‌طلبد که با تیزبینی و سرعت عمل راه را بر آنان ببندیم و نقشه‌های شوم و پلیدشان را نقش بر آب کنیم.

کد خبر 748866

دیگر خبرها

  • ضرورت مشارکت همه جانبه متولیان عفاف و حجاب در جامعه
  • صادرات ۷۰ قلم کالا از مازندران
  • سیمان، سنگ آهن و فولاد در صدر معاملات در بورس کالا
  • افزایش ۴۱ درصدی ارزش صادرات کالا از خراسان جنوبی
  • گمرک به جای بانک مرکزی، شفاف سازی کرد/ ۲۴ میلیارد دلار برای ۱۰۰ واردکننده/ لیست دقیق دریافت کنندگان دلار ۲۸۵۰۰ تومانی را منتشر کنید
  • گمرک به جای بانک مرکزی، شفاف سازی کرد/ ۶۶ میلیارد دلار برای ۱۰۰ واردکننده/ لیست دقیق دریافت کنندگان دلار ۲۸۵۰۰ تومانی را منتشر کنید
  • افزایش ۴۶ درصدی ارزش دلاری صادارت غیرنفتی از گمرکات استان گلستان
  • معامله ۳۶ همت انواع کالا و محصول در بورس کالا
  • پاسخ معاون رئیسی به انتقادات ارزی قالیباف
  • ۱۶ میلیارد یورو تعهد ارزی ایفا نشده در کدام سیاه چاله اقتصادی مخفی بود؟