Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا علیرضا احمدوندی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سطح زیرکشت باغات گیلاس در استان یکهزار و 140 هکتار بوده که از این مقدار 780 هکتار بارور و 360 هکتار نهال می باشد.
وی گفت: از باغات بارور گیلاس نیز سالانه سه هزار و 140 تن با میانگین چهار تن در هر هکتار گیلاس تولید می شود.
مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی لرستان ،سطح زیر کشت آلبالوی استان را 360 هکتار اعلام کرد و افزود: 320 هکتار از باغات آلبالو بارور و 40 هکتار نهال می باشد که از سطح باغات بارور یکهزارو 350تن با میانگین چهار هزارو 150 کیلوگرم در هکتار آلبالو برداشت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


احمدوندی اضافه کرد: بیشترین سطح زیرکشت این محصولات در لرستان مربوط به شهرستان بروجرد است ، بطوریکه 55 درصد آلبالو و 62 درصد گیلاس استان در این شهرستان تولید می شود.
3210/6060
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 جهاد کشاورزی لرستان هکتار گیلاس آلبالو جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۸۴۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوه گری شکوفه‌های درختان گیلاس در جنگل فندقلو اهر + فیلم

جنگل فندقلو شهرستان اهر استان آذربایجان شرقی چشم اندازی بسیار زیبا و بکری دارد که در دل کوه‌های جاده اهر - مشگین شهر واقع شده است و یکی از جاذبه‌های طبیعی و گردشگری شهرستان اهر محسوب می‌شود.

در این روز‌های بهاری شکوفه‌های درختان گیلاس باغ‌های واقع در این منطقه چشم نوازی می‌کند و جلوه خاصی به این منطقه بخشیده است.

شهروند خبرنگار ما فیلمی به نمایش گذاشت که می‌توانید در ادامه به مشاهده آن بپردازید.

منبع: حسین عبادی - آذربایجان شرقی

بیشتر بخوانید:

جلوه گری دریاچه سد حنا در شهر هزار چشمه + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • دم گیلاس ؛ معجونی شفابخش برای درمان بیماری‌ها
  • آغاز برداشت گُل گاوزبان در گلستان
  • اجرای هفت پروژه باغات مدرن در آذربایجان شرقی
  • جلوه گری شکوفه‌های درختان گیلاس در جنگل فندقلو اهر + فیلم
  • سیل و تگرگ، جان مزارع کازرون را گرفت + تصاویر
  • آغاز برداشت گل گاو زبان در شهرستان املش
  • پیش بینی تولید بیش از ۲۴ هزار تن باقلا در گلستان
  • گندم‌های ذخیره شده در مراکز روباز خوزستان خسارت ندیدند
  • برداشت گل محمدی از ۵۰۰ هکتار از گلزار‌های خراسان شمالی
  • برداشت گوجه سبز از باغ های سرخه