Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-25@01:06:12 GMT

عاقبت علی کریمی در انتظار سردار آزمون

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۸۴۵۰۷

عاقبت علی کریمی در انتظار سردار آزمون

 بلافاصله بعد از آنکه سردار آزمون خداحافظی‌اش از تیم ملی را اعلام کرد و در 23سالگی مدعی شد دیگر برای این تیم بازی نخواهد کرد، این توقع منطقی به وجود آمد که کارلوس کی‌روش او را هم مثل بقیه «نازکنندگان برای تیم ملی» در بلک لیست قرار بدهد و تا زمان حضورش در ایران، از دعوت آزمون به اردوها خودداری کند. 

به گزارش صدای ایران با این وجود بلافاصله جریانی دست به کار شد که نشان بدهد مورد سردار با داستان مهدی رحمتی و هادی عقیلی فرق داشته و او می‌تواند به تیم ملی برگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جریان عقیده دارد رحمتی و عقیلی به تیم ملی پشت کردند و رحمتی حتی یک مصاحبه تند هم علیه کی‌روش انجام داد، اما آزمون بعد از پایان مسابقات جام‌جهانی صرفا به بهانه مشکلات خانوادگی بازنشستگی‌اش از تیم ملی را مطرح کرده و شانس آن را دارد که بعد از عادی شدن شرایط، دوباره به تیم ملی برگردد. موافقان این تئوری می‌گویند دعوت احتمالی از سردار در آینده، اقتدار کی‌روش را زیر سوال نخواهد برد چون مورد او فرق می‌کند.
این مسایل در حالی مطرح می‌شود که به نظر می‌رسد دوستان دارند آدرس اشتباه می‌دهند. اصل مقایسه خداحافظی سردار با مهدی رحمتی غلط است، چرا که باید ماجرای او را با خداحافظی علی کریمی مقایسه کنیم. جادوگر فوتبال ایران در سال‌های آخر بازیگری‌اش عضو تیم ملی بود و رابطه بسیار خوبی هم با کارلوس کی‌روش داشت. کی‌روش همان روزها یک بار درباره کریمی گفته بود: «معتقدم هنوز هم علی کریمی خیلی حرف‌ها برای گفتن در فوتبال ایران دارد. ما همه می‌دانیم که کریمی دیگر بازیکن جوانی نیست ولی کریمی چیزی دارد که حتی ثروتمندترین آدم در ایران هم نمی‌تواند آن را بخرد و آن تجربه است، تجربه بین‌المللی فوتبالی. این را نه جایی می‌توان خرید و نه جایی می‌توان به سادگی یاد گرفت.» به این ترتیب واضح بود که کی‌روش روی حضور کریمی در جام‌جهانی برزیل هم حساب کرده. با این وجود بهار92 بعد از شکست تلخ پرسپولیس برابر سپاهان در فینال جام حذفی و خداحافظی غریبانه مهدی مهدوی‌کیا، کریمی در تصمیمی احساسی از میادین فوتبال (و تازه نه فقط تیم ملی) خداحافظی کرد.   به نقل از لانک ورزش، او البته خیلی زود اعلام کرد از تصمیمش منصرف شده، اما همان اعلام شفاهی خداحافظی بهانه دست کی‌روش داد و او دیگر کریمی را به اردو دعوت نکرد. جالب بود که کریمی در سال منتهی به جام‌جهانی در تیم باشگاهی‌اش بازی می‌کرد، اما کی‌روش می‌گفت: «از نظر من او خداحافظی کرده.» حالا شما پرونده جادوگر را با آزمون مقایسه کنید و ببینید در صورت حفظ اصول، آیا جایی برای دعوت از سردار توسط کی‌روش باقی می‌ماند یا نه؟

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: سردار آزمون کی روش تیم ملی علی کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۸۴۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/گلزنی فوق‌العاده سردار آزمون مقابل بولونیا

سردار آزمون پس از مصدومیت چند هفته‌ای موفق به گلزنی مقابل تیم بولونیا شد.

دریافت 7 MB

دیگر خبرها

  • هت‌تریک سردار آزمون در تمرین آاس رم (فیلم)
  • هت‌تریک سردار آزمون مقابل چشم ده‌روسی
  • ویدیو/ گل‌زنی سردار آزمون در تمرین رم
  • عاقبت توجه نکردن راننده به قطار (فیلم)
  • (ویدیو) گل متفاوت سردار آزمون به بولونیا
  • گلزنی سردار آزمون برای آاس رم در دیدار مقابل بولونیا
  • فیلم/گلزنی فوق‌العاده سردار آزمون مقابل بولونیا
  • گلزنی سردار آزمون برای آاس رم در دیدار امشب مقابل بولونیا (فیلم)
  • گل سردار آزمون به بولونیا (آاس رم 1-2 بولونیا)
  • بازگشت موفق کاشف سردار آزمون به نیمکت مربیگری