Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا ، سرهنگ غلامرضا نجابت گفت:در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه مبلغ ۵۶۰ میلیون ریال به صورت غیر مجاز از حساب بانکی وی سرقت شده، بررسی موضوع در دستور کار پلیس فتای این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی‌های تخصصی انجام شده مشخص شد متهم با سرقت کارت عابر بانک از داخل خودروی شاکی که رمز آن نیز به همراه کارت بوده درچند مرحله اقدام به برداشت وجه، خرید خودرو و طلا نموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ نجابت تصریح کرد: کارآگاهان در تعاقب پایش‌های اطلاعاتی و انجام اقدامات تخصصی متهم را شناسایی و کمتر از ۴۸ ساعت دستگیر و پس از تکمیل پرونده قضائی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی شد.

فرمانده انتظامی زابل در پایان خاطر نشان کرد: با عنایت به اینکه اغلب وقوع این گونه جرائم ناشی از سهل انگاری دارنده حساب در استفاده و نگهداری از اطلاعات بانکی حساب خود از جمله شماره حساب و رمز عبور می‌باشد، ضروری است در نگهداری آن دقت لازم انجام و پرینت حساب به صورت دوره‌ای بررسی شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خودرو دستور کار پلیس سرقت شهروند عابر بانک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۸۴۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران انتظامی شهرستان رودان با دریافت گزارش تیراندازی منجر به جرح با سلاح کمری توسط فردی به سمت برادرش و ایراد ضرب و جرح و متواری شدن متهم، پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران در کمترین زمان متهم متواری را در شهرستان حاجی آباد شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: متهم در بازجویی‌ها به جرم ارتکابی و وجود سه قبضه سلاح جنگی در اختیار بستگان خود اقرار کرد.
سردار علی اکبر جاویدان افزود: در بازرسی جداگانه از مخفیگاه متهم و منازل افراد مذکور، ۳ قبضه سلاح کلت کمری، سه تیغه خشاب و ۲۰ عدد فشنگ جنگی کشف و ضبط شد.

وی گفت: متهمان با تشکیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی و با قرار بازداشت روانه زندان شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان
  • دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کرمانشاه
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان
  • خبر مهم درباره کارت به کارت و خرید با کارت بانکی
  • زمین گیر شدن عامل شرارت در زابل
  • دستگیری سه سارق به عنف در شهرستان اهر
  • دستگیری سارقان به عنف در اهر
  • دستگیری قاتل فراری در شوش
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران