Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم قاسمپور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،  در مورد حذف پرتغال و اسپانیا در مرحله یک هشتم جام جهانی گفت: از روز اول گفته می‌شد ایران در گروه مرگ قرار گرفته است اما با توجه به نتایجی که از این تیم‌ها دیدیم باید بگوییم که این گروه مرگ یکی از ساده‌ترین گروه‌های جام جهانی بود و آش دهن‌سوزی نبود و هر چهار تیمش اوت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته نباید زحمات و تلاش بازیکنان تیم ملی را نادیده گرفت.

وی افزود: پرتغال در مسابقه جام جهانی هیچ‌گاه تیم شاخصی در اندازه‌های قهرمانی نبوده است اما در جام ملت‌های اروپا به مقام قهرمانی رسیده بود البته اسپانیا هم با آن تیم قهرمان جهان فاصله زیادی داشت و قابل مقایسه نبود.

قاسمپور با اشاره به شرایط تیم مراکش گفت: تنها تیمی که در گروه ما واقعاً سزاوار صعود بود مراکش بود این تیم مقابل پرتغال بازی خوبی ارائه کرد اما شکست خورد. در بازی با اسپانیا هم تا دقیقه ۹۰ پیروز بود به هر حال اسپانیا و پرتغال بیشتر اسم‌های بزرگ و دهان‌پرکنی داشتند و تیمی قدرتمند نشان ندادند.

این کارشناس فوتبال در مورد عملکرد تیم ملی در جام جهانی گفت:‌ باید واقعیت‌ها را قبول کنیم نباید خودمان را گول بزنیم تیم ما در کار دفاعی در جام جهانی عالی بود اما در برخی از آمارها بدترین تیم جام جهانی بودیم. ایران در پاس دادن در زدن شوت به چارچوب دروازه و حتی در حفظ کنترل توپ یکی از ضعیف‌ترین تیم‌های مسابقات بود.

وی افزود:‌ با توجه به این وضعیت نمی‌توان گفت که فوتبال خوبی را ارائه کردیم با توجه به فاکتورهای ارائه شده نمی‌توان گفت که بازی برتری را ارائه کردیم. ما در کارهای دفاعی خوب بودیم اما در یک سوم هجومی و بازی‌سازی کاری نکردیم هافبک‌های ما بیشتر به فکر تخریب بازی حریف بودند و دیگر انرژی برای دادن پاس خوب به مهاجمان نداشتند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۸۴۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

می‌خواست لیورپول را بازی بدهد، بدجور بازی خورد!‏

به گزارش "ورزش سه"، زمانی که ژابی آلونسو رسما اعلام کرد که در ‏لورکوزن خواهد ماند لیورپول گزینه اصلی خود برای جانشینی یورگن ‏کلوپ را از دست داد. لیورپولی‌ها به سرعت دست به کار شده و روبن ‏آموریم، سرمربی جوان اسپورتینگ را به عنوان گزینه جدید خود ‏انتخاب کردند. ‏

آموریم علاوه بر لیورپول تماس‌هایی از طرف وستهم دریافت کرده ‏بود. او حتی در روزهای گذشته به لندن پرواز کرد تا با وستهم مذاکره ‏کند. این حرکت آموریم استراتژی‌ای بود که از نظر او خیلی زیرکانه بود. ‏سرمربی جوان پرتغالی گمان می‌کرد با انتشار خبرهای رسانه‌ای درباره ‏سفر او به لندن و مطرح شدن نام وستهم، مدیران لیورپول تحت ‏فشار قرار می‌گیرند تا هر چه زودتر با او به توافق برسند و همه ‏شرایطش را قبول کنند. ‏

اما گزارش‌های جدید نشان می‌دهد این بازی روبن آموریم کاملا بر ‏خلاف تصور او پیش رفته است. دیروز لیورپول ضدحمله خود را علیه ‏آموریم آغاز کرد و رسانه‌های ورزشی دنیا پر شد از اخبار و گزارش‌هایی ‏درباره اینکه لیورپول حالا گزینه اول جدیدی دارد: آرنه اسلات، سرمربی ‏فاینورد. ‏

درخشش اسپورتینگ با هدایت آموریم و بازی‌های چشم‌نواز این تیم ‏در پرتغال باعث شده آموریم مورد توجه باشگاه‌های بزرگ دنیا قرار ‏بگیرد. او پیش‌تر قهرمانی در لیگ پرتغال را تجربه کرده و در این فصل ‏هم شانس زیادی برای قهرمانی دارد. تیم او در حال حاضر که چهار ‏بازی به پایان فصل باقی مانده با اختلاف چهار امتیاز در صدر جدول ‏قرار دارد. ‏

دیگر خبرها

  • بزرگان پرسپولیس برابر آلومینیوم بزرگی نکردند/ خط دفاع هماهنگ نیست
  • اسپانیا: به‌زودی موشک‌های پاتریوت را به اوکراین ارسال می‌کنیم
  • قفل‌ها این بار برای ستاره تیم‌ملی در آسیا بسته ماندند
  • بازی پرسپولیس - سپاهان جنگ واقعی است/ نکونام کار بزرگی کرده است
  • نقی‌زاده: در جام شگفتی‌ها تیم‌های بزرگی را حذف کردیم
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • ذره‌بین مایکل ادواردز؛ داروین نونیز بهای افتش را پرداخت می‌کند؟
  • لاپورتا:حفظ ژاوی برای یک فصل دیگر بهترین تصمیم است
  • شمسایی: تفاوت کلیدی با ازبکستان داشتیم/ بهترین نمایش را خواهیم داشت
  • می‌خواست لیورپول را بازی بدهد، بدجور بازی خورد!‏