Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-09@02:16:39 GMT

قابلیت پاسخ هوشمند به کی‌بورد گوگل اضافه شد

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۸۵۷۵۴

قابلیت پاسخ هوشمند به کی‌بورد گوگل اضافه شد

پول‌نیوز - اپلیکیشن اختصاصی کی‌بورد گوگل که جی‌بورد (Gboard) نام دارد، همواره از استقبال بی‌نظیری از سوی کاربران گوشی‌های موبایل هم در نسخه‌های اندرویدی و هم iOS مواجه شده است. این اپلیکیشن در جدیدترین نسخه به‌روزرسانی شده خود به کاربرانش این امکان را می‌دهد تا در پیام‌رسان‌های متعددی همچون فیس‌بوک مسنجر، فیس‌بوک مسنجر لایت، واتس اپ، وی چت، گوگل الو، گوگل هنگ اوت و اندروید مسیجز بتوانند از امکان پاسخ‌دهی هوشمند (smart reply) آن استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد تا در صورت مشغله داشتن و یا کمبود وقت کافی برای واکنش دادن به پیام دوستان و مخاطبان، از این قابلیت  سریع و هوشمند بهره‌مند شوند.

چندی پیش بود که اپلیکیشن کی‌بورد گوگل امکان ساختن تصاویر متحرک (Gif) را به پلت‌فرم اندرویدی خود افزود تا کاربران گوشی‌های اندرویدی بتوانند از ساختن گیف‌های اختصاصی خود لذت ببرند و آن را با دوستانشان در پیام‌رسان‌های مختلف به اشتراک بگذارند.  

البته اپلیکیشن کی‌بورد گوگل که موسوم به جی بورد است، تنها برای گوشی‌های اندرویدی نیست بلکه برای دستگاه‌های الکترونیکی با سیستم عامل iOS نیز ارائه و منتشر می‌شود که البته معمولا با اندکی تاخیر پس از نسخه اندرویدی، در دسترس کاربران گوشی‌های آیفون قرار می‌گیرد.  

حالا گزارش‌های منتشره از سوی  XDA reports، حاکی است کاربران با دریافت و دانلود نسخه جدید و به‌روزرسانی شده اپلیکیشن جی‌بورد قادر خواهند بود به‌صورت کاملا سریع و هوشمندانه به پیام‌های دوستانشان در پیام‌رسان‌های مذکور پاسخ دهند.

این بدان معناست که گوگل به نوتیفیکشن و اعلان‌های گوشی کاربران دسترسی خواهد داشت و با نمایش یک باکس کوچک از کاربر می‌خواهد از میان پاسخ‌های از پیش تعیین شده و مناسب، به‌صورت سریع و هوشمندانه‌ای به پیام آن‌ها واکنش نشان دهد.این قابلیت شباهت بسیاری به پاسخ هوشمند در نسخه به‌روزرسانی شده پست الکترونیکی گوگل یا جی میل (Gmaill) و شبکه اجتماعی لینکدین (Linkdin) دارد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: گوگل پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۸۵۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳/ قیمت ارزان‌ترین گوشی هوشمند

فرارو- ارزان‌ترین گوشی هوشمند شیائومی ردمی A۲ پلاس است که با ۶۴ گیگ فضای ذخیر‌ه‌سازی چهار میلیون و ۲۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

گلکسی A۰۵s در جمع گوشی‌های جدید سامسونگ، یک میانرده اقتصادی به‌حساب می‌آید و این یکی چهار میلیون و ۹۵۰ هزار تومان به‌فروش می‌رسد.

آیفون ۱۳ پرو مکس در طرف مقابل قرار دارد و با برچسب ۱۳۵ میلیونی، گران‌ترین گوشی بازار است. آیفون ۱۳ پرو مکس یک ترابایت نسخه ZAA در این محدوده قیمت فروخته می‌شود و قیمت آیفون ۱۳ معمولی نسخه CH به ۴۲ میلیون تومان می‌رسد.

گلکسی A۵۵ این وسط بهترین میانرده امسال سامسونگ است و تا ۲۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری می‌شود. قیمت روز پرفروش‌ترین گوشی‌های بازار را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید.

پرفروش‌ترین گوشی‌های بازار موبایل

مدل

قیمت

گلکسی A15 نسخه 128+4

شش میلیون و 150 هزار تومان

گلکسی A05s نسخه 64+4

چهار میلیون و 950 هزار تومان

گلکسی A54 نسخه 256+8

18 میلیون تومان

گلکسی A55 نسخه 256+8

22 میلیون و 500 هزار تومان

گلکسی A34 نسخه 128+8

12 میلیون تومان

گلکسی A35 نسخه 256+8

16 میلیون تومان

گلکسی S24 اولترا نسخه یک ترابایت

95 میلیون تومان

ردمی نوت 13 4G نسخه 256+8

9 میلیون و 750 هزار تومان

ردمی نوت 13 پرو پلاس نسخه 512+16

23 میلیون تومان

ردمی A2 پلاس نسخه 64+3 گیگ

چهار میلیون و 200 هزار تومان

ردمی  A3 نسخه نسخه 128+4

پنج میلیون و 400 هزار تومان

ردمی 13C نسخه 256+8

شش میلیون و 600 هزار تومان

پوکو X6 پرو نسخه نسخه 512+12

17 میلیون و 250 هزار تومان

آیفون 13 نسخه 128 گیگ پارت‌نامبر CH

42 میلیون تومان

آیفون 13 پرو مکس نسخه یک ترابایت پارت‌نامبر ZAA

135 میلیون تومان

دیگر خبرها

  • «چت‌ جی‌پی‌تی» به دنبال تصاحب جایگاه گوگل
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳/ قیمت ارزان‌ترین گوشی هوشمند
  • از رویداد هفته آینده گوگل چه انتظاری داشته باشیم؟
  • معرفی 10 اپلیکیشن محبوب ایرانی که باید روی گوشی‌ آیفون نصب کنید
  • چهار معیار مهم سلامتی در ساعت‌های هوشمند
  • ایمن‌ترین پیام‌رسان‌های جهان/ چگونه امنیت پیام‌رسان‌ها را بالا ببریم؟
  • مشاوره تحصیلی هوشمند در کمترین زمان و بدون اتلاف وقت
  • تغییرات گوگل مپس برای گوشی‌های اندرویدی از راه می‌رسد
  • کیش دستوری به پیامک بانکی
  • قابلیت‌های جدید استوری اینستاگرام کاربران را شگفت‌زده کرد