Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سه شنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، سید علی بحرینی مقدم افزود: در سه ماه تابستان و پس از آن نیز این سرویس به دارندگان خودروهای پلاک اروندی در اهواز ارایه می شود.
وی ادامه داد :با پیگیری استاندار خوزستان ، دستگاه های اجرایی مختلفی از جمله ستاد نظارت گمرکات استان، پلیس راهور، سازمان منطقه آزاد اروند و شورای تامین استان و با نشست هایی هماهنگی که از سوی این معاونت در این خصوص برگزار شد، در نهایت پس از طی مراحل قانونی و اقدامات آماده سازی و تامین زیرساخت لازم ، این خدمات از روز سه شنبه ١٢ تیر در اهواز به دارندگان این خودروها ارایه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: پیش از این نیز در روزهای گذشته، ارایه مرخصی به خودروهای اروندی در خرمشهر آغاز شده بود.
بحرینی مقدم با اعلام اینکه مرخصی خودروها با وکالتنامه نیز صادر می‌شود، از متقاضیان خواست تا برای تسریع دریافت خدمات، هنگام مراجعه، مدارک مورد نیاز را برای دریافت پلاک گذر موقت خودروهای اروندی همراه داشته باشند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خوزستان گفت: دارندگان خودروهای پلاک اروندی می توانند از ساعت هشت صبح روز سه‌شنبه 12 تیر به مرکز شماره گذاری واقع در اهواز، کیلومتر سه جاده خرمشهر برای گرفتن مرخصی خودرو خود مراجعه کنند.
براین اساس مدارک مورد نیاز برای گرفتن مرخصی تابستانه خودروهای پلاک اروندی شامل اصل و کپی پروانه سبز گمرکی (پروانه تردد)،اصل و کپی تمام مدارک خودرو (برگه شناسنامه خودرو، بیمه نامه، کارت خودرو)، اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی مالک خودرو (صاحب سند) ، نداشتن خلافی از پلیس +10( مدت اعتبار خلافی تا هفت روز است)،کپی مدارک شناسایی مالک و ضامن خودرو، و چک معتبر بانکی برای تضمین است.
به گزارش ایرنا بیش از 30 هزار خودروی پلاک اروندی در سطح خوزستان تردد می کنند.
منطقه آزاد اروند با مساحت 37 هزار و 400 هکتار در شمال غربی خلیج فارس واقع شده که شامل شهرهای آبادان، خرمشهر و مینوشهر(جزیره مینو) است.
7165/ 6037
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 پلیس راهور چک خلیج فارس خودرو دستگاه های اجرایی جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۸۵۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر صمت: واردات خودرو به حدی بوده که در بنادر جا نداریم

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، عباس علی‌آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره آخرین وضعیت واردات خودرو در سال جدید اظهار داشت: تا به امروز برای واردات ۱۳۰ هزار خودرو ثبت سفارش انجام شده است و این روند کماکان ادامه دارد و مردم برای خرید خودرو خارجی عجله نکنند و آن را با قیمت بالا از افرادی که به دنبال سوء استفاده هستند، خریداری نکنند.

بیشتر بخوانید: واردات خودروی جانبازان به کجا رسید؟

وی افزود:حدود ۵۰ هزار خودرو وارداتی نیز در گمرکات کشور وجود دارد و به ترتیب به مردم واگذار می شود و سرعت تحویل خودروهای وارداتی به مردم به زودی افزایش می‌یابد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: مشکل فعلی برای واردات خودرو نداشتن فضای کافی در بنادر کشور است و تعداد زیادی خودرو روی کشتی داریم.

وی تصریح کرد: ما به واردات خودرو افتخار نمی کنیم بله افتخار ما خودروهای ساخت داخل است که امیدواریم امسال خودروهای بسیار باکیفیت به مردم عرضه کنند و تحویل خوبی در صنعت خودروسازی در سال جدید رقم بزنیم.

افزایش قیمت خورد به دلیل نوسانات دیگر بازار است

علی‌آبادی درباره عرضه و قیمت گذاری خودروهای داخلی گفت: تمام تلاش ما آن است که در بعد کیفی و کمی و در ابعاد قیمتی رکودی‌های مناسبی برای عرضه به مردم داشته باشیم اما باید توجه داشت که خودرو در کشورمان کالای سرمایه ای است هر چند که من معتقد هستم که مصرفی است اما با این وجود از نوسانات دیگر در بازار تاثیر می پذیرد.

وی اظهار داشت: مردم بدانند که در تولید و عرضه خودرو در بازار کسری وجود ندارد و اگر با حوصله برخورد کنند، نیاز آنها تامین می شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227451 برچسب‌ها خودرو

دیگر خبرها

  • ترخیص ۲ هزار و ۵۰۰ خودرو و تاکسی برقی از گمرک
  • چالشهای آنلاین شدن ویزای شنگن
  • سفینه های فضایی بر روی زمین! + عکس
  • این خودروی پرطرفدار ۵۵ میلیون تومان گران شد !
  • پلمب ۴۵۲ خانه پلاک قرمز در تهران
  • ارائه تسهیلات به خانواده‌ها در راستای رفع موانع فرزندآوری
  • وزیر صمت : به حدی خودرو وارد شده که در بنادر جا نداریم
  • کشف خودروهای ۱۵۰ میلیاردی قاچاق در البرز
  • به‌ حدی خودرو وارد شده که در بنادر جا نداریم
  • وزیر صمت: واردات خودرو به حدی بوده که در بنادر جا نداریم