Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@13:10:49 GMT

25 امامزاده البرز مجری طرح نشاط معنوی هستند

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۸۶۲۰۳

25 امامزاده البرز مجری طرح نشاط معنوی هستند

حجت الاسلام و المسلمین محمد صالحی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه طرح نشاط معنوی در 2 گروه خواهران و برادران پیش بینی شده است، افزود: این طرح در 2 امامزاده شهرستان نظرآباد، 2 امامزاده در شهرستان اشتهارد، 7 امامزاده در شهرستان ساوجبلاغ، 6 امامزاده در شهرستان طالقان و 7 امامزاده شهرستان کرج اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: اوقاف و امور خیریه در طول ایام مختلف سال اقدام به برگزاری برنامه های فرهنگی در سطح امامزادگان و بقاع متبرکه می کند و طرح نشاط معنوی از طرح هایی است که همواره مورد استقبال آحاد خانواده ها قرار گرفته است.
وی افزود: اوقات فراغت بهترین راه برای شناسایی و پرورش استعدادها و توانایی‌های علمی و فرهنگی نوجوانان و جوانان است و زمینه‌ انس آنان را با اماکن متبرکه فراهم می‌کند.
صالحی به اهم برنامه های طرح نشاط معنوی اشاره کرد و گفت: در قالب این طرح برنامه‌ های فرهنگی، قرآنی، آموزشی و تفریحی- اردویی برای استفاده مطلوب‌ تر ظرفیت طرح اوقات فراغت دانش‌آموزان رده های سنی ابتدایی ومتوسطه در تعطیلات تابستان پیش بینی شده است.
وی ادامه داد: تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی و بهینه‌ سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان با هدف تقویت و ارتقای بنیه اعتقادی، دینی، اخلاقی و ارزش‌های انقلاب اسلامی، در فضای معنوی امامزادگان از دیگر اهداف اجرای طرح تابستانه نشاط معنوی اوقاف و امور خیریه است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز در ادامه به اهم برنامه های پیش بینی شده در این طرح اشاره کرد و افزود: در اجرای این طرح در بقاع متبرکه 17 خیمه معرفت راه اندازی می شود و در این خیمه ها از ظرفیت 10 مبلغ بومی، 11 مبلغ اعزامی و 8 مبلغ مستقر استفاده می شود.
وی با بیان اینکه در این خیمه ها غرفه کودک و نوجوان، غرفه چندرسانه ای و غرفه مشاوره پیش بینی شده، اظهار داشت:
اجرای برنامه های آموزشی، اردویی (با همکاری بسیج کانون مساجد)، مهارتی و ورزشی از جمله برنامه های پیش بینی شده در طرح نشاط معنوی است.
استان البرز دارای حدود 100 بقعه متبرکه و امامزاده است.
6156/1535
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 انقلاب اسلامی اوقاف و امور خیریه تعطیلات دانش آموزان کودک و نوجوان جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۸۶۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جبلی: مسعود اسکویی مصداق بارز نشاط و سرزندگی بود

شادروان مسعود اسکویی، گوینده و مجری کارشناس پیشکسوت شبکه رادیویی ورزش روز چهارشنبه درگذشت. مراسم تشییع پیکر او امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با حضور مدیران رسانه ملی و جمعی از دوستان این هنرمند در مسجد بلال صداوسیما برگزار شد.

 پیمان جبلی رئیس رسانه ملی در این مراسم گفت: چند جمله‌ای از باب وظیفه درباره یک همکار و استاد می‌گویم. تک تک همکارانی که در این جلسه حضور دارند، شهادت می‌دهند که غیر از بزرگی و فروتنی از او ندیده‌اند. او در کنار حرفه خود و تسلط بر کار ورزشی استاد بزرگمردی و تواضع بود.

وی افزود: شاید اسکویی اصلاً درخواستی برای شخص خودش نداشت و هر آنچه بود درخواست برای کار حرفه‌ای بود. استاد اسکویی همانطور که از صدای جوانش برمی آمد مصداق نشاط و سرزندگی بود. از آنجا که آنچه که باقی می‌ماند صداست صدای او همیشه جاودان خواهد بود.

رئییس رسانه ملی عنوان کرد: اسکویی در ۸۵ سالگی برنامه سال تحویل زنده رادیو ورزش را اجرا کرد و حتی وقتی روی تخت بیمارستان بود باز هم امیدوار بود و به ما امید داد و می‌گفت من ورزشکارم نگران نباشید. نماز اولش هیچ گاه ترک نشد و در کنار همکاران جوان علی رغم پیشکسوتی با تواضع کار می‌کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۰۰۰ برنامه ویژه دهه کرامت در البرز اجرا می‌شود
  • مجری پرحاشیه از صداوسیما کنار گذاشته شده؟
  • اخذ سند مالکیت امامزاده بی‌بی خدیجه خاتون(ع) شهرستان میبد
  • فیلم| ادعای مضحک مجری BBC و واکنش مهمان برنامه
  • ادعای مضحک مجری بی بی سی درباره تظاهرات دانشجویان آمریکایی در پخش زنده | واکنش کارشناس برنامه را ببینید | ویدئو
  • آیین گل افشانی و جایگزینی کلام‌الله مجید دروازه قرآن
  • سمنان دهه کرامت میزبان خادمان رضوی با اجرای ۱۰۰ عنوان برنامه است
  • اندیشکده مواسات در البرز افتتاح می شود
  • جبلی: مسعود اسکویی مصداق بارز نشاط و سرزندگی بود
  • جزئیات برگزاری دور دوم اردوی زیارت‌اولی‌ها ویژه دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار