Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی شامگاه دوشنبه در دومین جلسه شورای اداری استان که در سالن پیامبر اعظم استانداری تشکیل شد، گفت: آیات متعددی در قرآن کریم به ایستادگی مسلمانان در مقابل دشمنانشان اختصاص پیدا کرده است.
وی عنوان کرد: کشورما روزی وابسته به امریکا و دیگر کشور‌های غربی بود که مردم ما قیام و ایستادگی کردند و همین باعث تعجب همگان و ترس و خشم و نفرت دشمنانمان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه امروز هم فرصتی پیش آمده که با ایستادگی خودمان عزت و اقتدار کشورمان را افزایش دهیم، بیان کرد: دراین مسیر باید از نعمت وجود نیروی جوان و پای کار بهره کافی را ببریم.
نماینده، ولی فقیه درکردستان ادامه داد: بسیاری از گفت: وگو‌ها و سخنان مقام معظم رهبری و رییس جمهور پای کار آمدن اقشار مختلف مردم برای عبور از شرایط و مشکلات امروز جامعه است.
 آیت الله حسینی شاهرودی اضافه کرد: امروز برای همگان آشکار شده که دشمنان ما نمی‌خواهند که سرپا بیاستیم بنابراین باید همه به صحنه بیایند و جهادی کار کنند.
وی با اشاره به اینکه بستر کارجهادی در حوزه‌های مختلف دراستان ما فراهم است، گفت: حل مشکلات و معضلات کنونی کشور به ویژه در حوزه اقتصادی نیازمند وجود امید وانگیزه و افزای صادرات غیرنفتی است.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه برخلاف شیوه و روش اسلامی در مصرف عمل می‌کنیم، بیان کرد: اسلام همواره بر مصرف به اندازه و لازم تاکید کرده و است و درقرآن هم بیان شده که خداوند اسراف کنندگان را دوست ندارد.
نماینده، ولی فقیه درکردستان بر ارائه آموزش بهترین نحوه مصرف در جامعه تاکید کرد و اظهارداشت: در سال حمایت از کالای ایرانی هم باید به مردم توصیه کرد کالا‌های ایرانی را بر خارجی ترجیح دهند.
آیت الله حسینی شاهرودی اضافه کرد: مجموعه دولت هم باید خرید کالای خارجی را ممنوع و مصرف آب و برق خود را هم کنترل کنند.
وی با اشاره به اینکه باید با هر مسئولی که موارد مذکور را رعایت نکرد برخورد شود، اظهارداشت: همه باید در راستای حمایت از حوزه‌های کیفیت و کمیت کالا‌های ایرانی همت کنند تا اجناس تولیدی داخلی قابلیت رقابت و صادرات را داشته باشد.
وی بیان کرد: واحد‌های تولیدی که کیفیت کالا‌های خود را به ویژه در حوزه صادرات کاهش می‌دهند علاوه بر اقتصاد به حیثیت تولیدات کشور هم لطمه می‌زنند.
انتهای پیام/م

همه باید در راستای حمایت از کالا‌های ایرانی همت کنند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کالا اشتغال جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۸۶۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰ درصد چاه‌های آب سمنان نیازمند مرمت و بازسازی است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد بهرامی ظهر دوشنبه در جلسه مدیریت بحران آب به میزبانی سالن جلسات فرمانداری شهرستان سمنان ضمن بیان اینکه نیمی از چاه‌های آب این شهر بیش از پنج دهه قدمت دارند، ابراز داشت: پنجاه درصد این چاه‌ها به مرمت و بازسازی نیاز دارند.

وی ضمن بیان اینکه سمنان از جمله شهرهای با تنش آبی مطرح شده است، افزود: برای رفع این موضوع نیازمند همراهی دستگاه‌های متولی هستیم.

فرماندار سمنان ضمن بیان اینکه علاوه بر دستگاه‌ها مردم نیز باید در مورد مصرف زیاد آب آگاه شوند، ابراز داشت: ترویج مدیریت مصرف با اطلاع رسانی گسترده در دستور کار باید قرار گیرد.

بهرامی ضمن بیان اینکه شهروندان پر مصرف جریمه خواهند شد، تصریح کرد: علاوه بر آن قطع اشتراک آب نیز در انتظار شهروندان پر مصرف خواهد بود.

وی ضمن بیان اینکه تعدیل و مناسب سازی شبکه توزیع آب در دست اقدام قرار دارد، افزود: هدف از این اقدام بهبود آبرسانی به شهروندان است.

کد خبر 6098225

دیگر خبرها

  • بازسازی امامزاده ابراهیم(ع) نیازمند استفاده از تمام ظرفیت ها است
  • شمسایی: جشنواره نشریات دانشجویی برای وزارتخانه‌های علوم و ارشاد نفع دارد/ بدنه مطبوعاتی کشور نیازمند خون تازه
  • شمسایی: منفعت برگزاری جشنواره نشریات دانشجویی برای وزارتخانه‌های علوم و ارشاد/ بدنه مطبوعاتی کشور نیازمند خون تازه است
  • ۵۰ درصد چاه‌های آب سمنان نیازمند مرمت و بازسازی است
  • مهم‌ترین اولویت مجلس آینده از نگاه لاهوتی
  • رئیس سازمان سینمایی: تشکیل شورای فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد
  • خزاعی: تشکیل شورا فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد
  • رفع مشکلات «ماماها» نیازمند توجه مسوولان/جذب ۱۰۰ ماما در کردستان
  • توان علمی دانشگاه فردوسی مشهد باید به حل مشکلات کمک کند
  • رقم عجیب مصرف برق کولر‌ها در دوره گرم سال