Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-29@14:14:42 GMT

مارکا: یوونتوس به رونالدو پیشنهاد چهار ساله داده

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۸۶۴۰۵

مارکا: یوونتوس به رونالدو پیشنهاد چهار ساله داده


خرداد: باشگاه یوونتوس ایتالیا پیشنهاد قرارداد چهار ساله به کریستیانو رونالدو داده است.
به گزارش خرداد از ایسنا و به نقل از مارکا، به نظر می‌رسد که بحث جدایی کریستیانو رونالدو از رئال مادرید جدی است و اختلاف این بازیکن سرشناس با فلورنتینو پرس باعث شده تا او به دنبال جدایی از کهکشانی‌ها در تابستان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


روزنامه مارکا در شماره امروز خود نوشت که یوونتوس علاقه زیادی به جذب CR۷ دارد و با پیشنهاد به رئال مادرید به دنبال جذب این بازیکن است.
مارکا نوشت: یوونتوس علاقه زیادی برای جذب رونالدو دارد تا جایی که پیشنهاد چهار ساله به این بازیکن داده و حاضر است که هر ساله ۳۰ میلیون یورو به او پرداخت کند این درحالی است که حقوق کنونی رونالدو در رئال مادرید سالانه ۲۱ میلیون یورو است.
روزنامه‌های گاتزتا دلو اسپورت و توتو اسپورت ایتالیا هم خبر علاقه یوونتوس به جذب کریستیانو رونالدو را تایید کردند تا ثابت شود که علاقه بیانکونری‌ها به جذب ستاره پرتغالی رئال جدی است.
پیش از این هم رسانه‌های اسپانیایی نوشتند که رئال مادرید می‌خواهد رقم فسخ قرارداد رونالدو را به ۱۲۰ میلیون یورو کاهش دهد تا زمینه را برای جدایی این بازیکن فراهم سازد.
رونالدو بهترین گلزن و خرید تاریخ باشگاه رئال مادرید است و توانسته با این تیم چهار توپ طلا به دست آورد. برچسب ها: رونالدو ، یوونتوس ، فوتبال

منبع: خرداد

کلیدواژه: رونالدو یوونتوس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۸۶۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدایی کاپیتان تیم ملی عراق از تیم لیگ برترمس رفسنجان

   به گزارش  خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان، با توجه به غیبت‌های غیرمجاز و پیاپی"علی عدنان" بازیکن عراقی، با نظر محرم نویدکیا سرمربی مس رفسنجان، این مدافع از این تیم کنار گذاشته شد و در اختیار باشگاه قرار گرفت.

بر این اساس باشگاه مس رفسنجان با کسر مبلغ باقی‌مانده قرارداد و امضای توافقنامه فسخ دوجانبه، به همکاری با بازیکن عراقی پایان داد.

وی سابقه بازی در تیم‌های اودینزه، روبین کازان و آتالانتا را در کارنامه خود دارد.

"علی عدنان" بازیکن عراقی در این فصل، ۱۶ بار برای مس‌رفسنجان بازی کرد.

 

دیگر خبرها

  • جدایی کاپیتان تیم ملی عراق از تیم لیگ برترمس رفسنجان
  • رسمی؛ جدایی تیاگو سیلوا از چلسی در پایان فصل ۲۰۲۳/۲۴
  • جدایی ستاره عراقی از مس رفسنجان
  • سرقت ژابی از رئال: کاپیتان در راه لورکوزن
  • خطا روی کریستیانو رونالدو توسط بازیکن نامرئی! / فیلم
  • اسطوره در رئال مادرید می‌ماند؛ احتمال بالای تمدید قرارداد لوکا مودریچ برای یک فصل دیگر
  • تاکه فوسا کوبو: رئال مادرید مقابل ما خوش شانس بود
  • از بارسلونا و رئال‌مادرید پیشنهاد نداشتی؟ | احتمالا لوگوی سیتی را تغییر می دادی!
  • آردا گولر: رئال مادرید بهترین تیم دنیاست و گل‌زدن برای آن، حس فوق‌العاده‌ای دارد
  • حمله شدید بازیکن ژاپنی به داور بازی سوسیداد - رئال مادرید