Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-04@19:30:27 GMT

بهره مندی 60 هزار جوان کردستانی

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۸۶۷۶۰

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکزکردستان، معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان با اعلام این خبرگفت: سال ۹۶ ادارات و دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد ساماندهی امور جوانان به ۴۵ هزار جوان کردستانی در طرح اوقات فراغت، خدمات ارائه کردند.
گلاویژ فتاحی افزود: وی با بیان اینکه این تعداد جوان شامل دانش آموزان و دانشجویان ۱۵ تا ۲۹ سال هستند، گفت: دستگاه‌های خدمات دهنده به صورت رایگان، نیم بها یا با هزینه‌ای بسیار کم به جوانان در اوقات فراغت تابستان خدمات می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فتاحی با اشاره به اینکه در بخش ورزش، آموزش شنا در برنامه اکثر دستگاه‌ها قرار دارد، افزود: والیبال، فوتسال (جانبازان نابینا)، بدنسازی، وزنه برداری، آمادگی جسمانی، بسکتبال، صخره نوردی، ووشو، فلوربال، کونگ فو، ژیمناستیک، دو و میدانی، کشتی، بوکس و بدمینتون از جمله ورزش‌هایی است که در طرح تابستانی آموزش داده می‌شوند.
فتاحی آموزش روخوانی و حفظ قرآن به جوانان و برگزاری غرفه‌های سلامت و مشاوره‌های پزشکی را از دیگر برنامه‌های ادارات در طرح اوقات فراغت تابستان امسال اعلام کرد.
وی تاکید کرد: جمعیت هلال احمر کردستان نیز در این مدت، دوره‌های آموزشی از جمله کلاس‌های امداد و نجات، طرح‌های پیشگیری از اعتیاد و دوره‌های آموزش پیشگیری از اچ آی وی را برای علاقه‌مندان برگزار می‌کند.
فتاحی گفت: همچنین در طرح غنی سازی اوقات فراغت امسال، اردو‌های فرهنگی، آموزشی و زیارتی و بازدید از اماکن مذهبی، تاریخی، صنعتی و علمی برای جوانان پیش بینی شده است.
وی از برگزاری کارگاه ترویج فرهنگ اهدای عضو در پایگاه‌های فراغتی، طرح فرهنگ حفاظت محیط زیست و دوره تخصصی آموزش آشنایی جوانان با استراتژی سازمان جوانان هلال احمر در تعطیلات تابستان امسال خبر داد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اوقات فراغت جوانان تابستان کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۸۶۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتخارآفرینان کردستانی والیبال دانش آموزی وارد سنندج شدند

 

در آیین استقبال از ۲ مربی توانمند کردستانی مدیرکل ورزش و جوانان استان، معاون تربیت بدنی و ورزش اداره کل آموزش و پرورش، مسئولین فرمانداری سنندج، اعضای هیات والیبال استان و شهرستان و جمعی از ورزشکاران و علاقمندان به رشته والیبال شهر سنندج حضور پیدا کردند.

 تیم ملی والیبال دانش‌آموزان جمهوری اسلامی ایران که فردین کلوندی و حامد مرادی ۲ مربی شایسته کردستانی به همراه آرش صادقیانی هدایت آن را برعهده داشتند، توانست با کسب هفت بُرد متوالی در مسابقات دانش آموزان جهان در کشور صربستان عنوان قهرمانی را کسب کند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۹۰ درصدی مرحله اول ورزشگاه تختی
  • بهره‌مندی ۱۲۳ شهر و ۲۴۶۹ روستای استان فارس از گاز
  • ۲۰ استان و ۱۱۰ شهرستان متأثر از بارش‌ها و سیلاب بهاری / بهره‌مندی ۳۲۰۰ نفر از خدمات امدادی
  • عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینا به عنوان جوان برتر همدان انتخاب شد
  • بسکتبالیست های کردستانی در جایگاه سوم لیگ جوانان کشور ایستادند
  • بهره‌مندی ۸۰۰ کرمانشاهی از خدمات فیزیوتراپی هلال احمر
  • صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان راه‌اندازی می‌شود
  • بهره‌مندی نزدیک به ۸۰ درصدی جمعیت روستایی شهرستان ارومیه از آب شرب سالم و بهداشتی
  • افتخارآفرینان کردستانی والیبال دانش آموزی وارد سنندج شدند
  • بهره مندی ۱۷ هزار نفر از خدمات مشاوره مراکز بهزیستی در گلستان