Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@08:20:58 GMT

اختتامیه جشنواره شعر رمضان در ارومیه برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۸۶۸۸۹

اختتامیه جشنواره شعر رمضان در ارومیه برگزار شد

کاظم قاسمی مقام اول دومین جشنواره شعر رمضان را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ارومیه، مراسم اختتامیه دومین جشنواره شعر رمضان شهرداری ارومیه، در محل فرهنگسرای رسانه این مرکز برگزار شد.

در این مراسم همراه با تجلیل از "باباعلی جوانمرد" شاعر مردمی ارومیه با حضور بیش از 100 نفر از اهل شعر و ابد و موسیقی و رسانه و احد یوسفی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری، احمد اسدی سرپرست فرهنگسرای رسانه، هاشمی معاون سپاه شهداء و نیز داوران جشنواره برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتایج نهایی این جشنواره در دو بخش به شرح زیر اعلام شد:

 در بخش شعر رمضان به ترتیب آقایان کاظم قاسمی،غلامرضا دانش افروز مقام های اول و دوم این جشنواره و آقایا علی رشتبر واحد افخمی نیا مقام سوم مشترک را را کسب کردند.

همچنین برگزیدگان بخش شعر موضوع آزاد 4 نفر بدون کسب رتبه داوری و انتخاب شدند که در این مسابقات آقایان یعقوب نیکزاد از اردبیل،طاهر ایمانی از اهر،امیر نظرطاده و سید مجتبی موسوی از ارومیه نیز حائز رتبه‌های برتر شدند.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 شعر شهرداری موسیقی ارومیه جشنواره جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۸۶۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه جشنواره هنر انقلاب در یاسوج

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جشنواره عدالت و رسانه برگزار می‌شود
  • اختتامیه جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی برگزار می شود
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت
  • اختتامیه جشنواره هنر انقلاب در یاسوج
  • اختتامیه دومین جشنواره شهید آوینی در دانشگاه شیراز برگزار می‌شود
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • سومین جشنواره چند رسانه‌ای گردشگری کشور به میزبانی کرمان برگزار می‌شود
  • جشنواره چند رسانه‌ای وزارت میراث فرهنگی در کرمان برگزار می‌شود
  • کرمان میزبان جشنواره چند رسانه‌ای وزارت میراث فرهنگی است
  • اختتامیه مسابقات فوتسال جام رمضان در هیرمند