Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، دکتر ایرج حیدری در نشست ستاد راهبردی اقتصاد مقاومتی شهرستان بندرلنگه با اشاره به خباثت های دیرینه دشمنان علیه نظام اسلامی، عنوان کرد: دشمنان قسم خورده نظام اسلامی ایران از ابتدای شکل گیری انقلاب حرکت های توطئه آمیز خود بر علیه نظام اسلامی ایران را آغاز نمودند.

وی افزود: توطئه های دشمنان از 23 بهمن سال 57 آغاز و  اوج  این خباثت های دشمنان به 31 شهریور سال 1359 باز می گردد و این دشمنی همه جانبه تاکنون ادامه دارد و بر شدت آن افزوده گردیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان تصریح کرد: در این حمله همه جانبه تمامی دشمنان علیه نظام اسلامی بسیج شدند ولی در داخل کشور همه از پیر و جوان، زن و مردم ، بازاری و غیر بازاری  همگی در سایه وحدت و پشت سر رهبر خود بدون چشم داشت ، توقع  و بدون توجه به شایعات و با ایثار جان و مال خود در مقابل دشمنان ایستادند.

حیدری گفت: اتحاد و انسجام ملت ایران  باعث شد دشمن تا دندان مسلح که از سوی همه ابر قدرت ها حمایت می شد به زانو دربیاید و ما سرافرازانه جنگ تحمیلی را پشت سر گذاشتیم.

وی با اشاره به تحریم های دشمنان علیه نظام اسلامی، خاطرنشان کرد: تحریم های استکبار جهانی علیه کشور ما مربوط به امروز نیست و از بیست و سوم بهمن سال 57 تاکنون مشغول دسیسه چینی  و تحمیل جنگ در عرصه های مختلف علیه کشور ما بوده اند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی وتوسعه منابع استانداری هرمزگان اظهار داشت: تا زمانی که ایران اسلامی پرچم عدالت طلبی با محوریت استقلال و آزادی را بر دست دارد هجمه های دشمنان ادامه خواهد یافت.

وی افزود: اخلاص و شهامت در ایرانیان همچون ابتدای انقلاب وجود دارد و حضرت امام راحل می فرمایند جنگ جنگ است و عزت و شرف کشور در گروی مبارزات عزتمندانه است.

حیدری خاطرنشان کرد: در ابتدای انقلاب جنگ نظامی بر کشور تحمیل شد و در شرایط کنونی کشور با جنگ همه جانبه اقتصادی از سوی دشمنان روبروست.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان با اشاره به نقش مهم مدیران برای  عبور عزتمندانه از جنگ اقتصادی ، عنوان کرد: در شرایط کنونی لازم است مدیران کشور به عنوان فرماندهان جنگ اقتصادی و سرمایه گذاران به عنوان پیاده نظام جنگ در خدمت نظام اقتصادی  و مردم شریف کشور به عنوان پشتیبانان جنگ اقتصادی همانند دفاع مقدس که صحنه را خالی ننمودند، با همه توان و وجود در صحنه باشند.

وی گفت: با این امنیت ، اتحاد و انسجامی که در کشور بین مدیران و سرمایه گذاران و مردم وجود دارد کشور از جنگ اقتصادی نیز سرفرازانه و پیروزمندانه  بیرون خواهد آمد  و در این راه موفق خواهد شد و ضروریست همه جناح ها ، سلایق و قومیت ها در این شرایط حساس کنار هم باشند.

معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان بیان داشت: ترجیح دادن منافع مردم و نظام بر منافع  خود و خدمت خالصانه و شبانه روزی راه عبور از مشکلات است.

حیدری تصریح کرد: در شرایط کنونی که دشمنان با تمام قوا علیه کشور بسیج شده اند، نیاز است همگی همانند اوایل جنگ که متحد بودیم و چپ و راست و اصلاح طلب و اصولگرا و خط بندی وجود نداشت وارد عرصه شویم و یکپارچه در صحنه باشیم.

وی افزود: ضروری است تمامی جریانات سیاسی در مرکز استان و شهرستان ها در مسیر کمک به جبهه اقتصادی استان در راس آن دکتر همتی استاندار هرمزگان باشند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان  تصریح کرد: مدیران استان اهمیت موضوع را درک کرده اند و فعالانه در صحنه هستند  و شبانه روز برای پیش برد امور فعال هستند.

وی با دعوت از سرمایه گذاران هرمزگانی مقیم در کشور های حوزه خلیج فارس برای سرمایه گذاری در استان ، عنوان کرد: از تمامی هرمزگانی هایی که در کشور های حوزه خلیج فارس حضور دارند دعوت می گردد که بیایند در استان در زمینه های مختلف سرمایه گذاری کنند.

حیدری افزود: برای پیشبرد امور اقتصادی استان همه آستین همت را بالا بزنند  تا شاهد اعتلای بیش از پیش نظام اسلامی باشیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منایع استانداری هرمزگان با اشاره به مشکلات واحدهای تولیدی شهرستان بندرلنگه تصریح کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت و دفاتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری و هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان رفع مشکلات واحد های تولیدی این شهرستان را تا نتیجه نهایی در قالب مصوبات کارگروه رفع موانع تولید در دستور کار خود قراردهند.

وی با اشاره به درخواست ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در شهرستان بندرلنگه، بیان داشت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کار کارشناسی  و اولیه ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در شهرستان بندرلنگه را انجام دهد و به عنوان مصوبه ستاد راهبردی اقتصاد مقاومتی شهرستان بندرلنگه این موضوع  پیگیری شود.

حیدری با اشاره به اهمیت تقویت زیرساخت های بندری شهرستان بندرلنگه خاطرنشان کرد: اداره کل بنادر و دریانوردی استان نسبت به تقویت زیرساخت های بندرگاهی شهرستان اقدام کند و دغدغه هایی که  مردم و  فرماندار شهرستان در این رابطه  دارند را مرتفع سازد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان گفت: استانداری هرمزگان و در راس آن جناب آقای دکتر همتی استاندار هرمزگان و معاونین هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع و هماهنگی امور عمرانی به صورت همه جانبه  از تقویت زیرساخت های شهرستان بندرلنگه به ویژه در حوزه زیرساخت های بندری حمایت خواهند نمود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان بیان داشت: قانون باید در مسیر خدمت به مردم و تقویت سرمایه گذاری به کار برده شود و قانون مداری هدف مهم ما در این راستا است اما باید قوانین را در راستای خدمت به مردم و نظام تسهیل نماییم.

حیدری با اشاره به اهمیت فعال سازی بازارچه های ملوانی در شهرستان بندرلنگه ، خاطرنشان کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت با همکاری دفتر اقتصادی استانداری و فرمانداری شهرستان تا نیمه مرداماه بازارچه های مرزی بندرلنگه را فعال نماید.

وی با اشاره به اهمیت حضور نمایندگی ادارات در بخش های شهرستان بندرلنگه، اضافه کرد: ادارات کل استان اختیارات لازم را به ادارات شهرستانی تفویض کنند و ادارات شهرستانی نیز ملزم هستند نمایندگی های خود را در بخش های شهرستان بندرلنگه جهت تسریع در روند خدمت رسانی به مردم مستقر نمایند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری با اشاره به اهمیت حضور مدیران کل در شهرستان های استان، گفت: مدیران کل دستگاه های اجرایی به دعوت های فرمانداران جامعه عمل بپوشانند و در شهرستان ها برای بررسی مشکلات حضور یابند.

وی با اشاره به تهیه اطلس اراضی پرورش میگو در استان، خاطرنشان کرد: تهیه این اطلس نقش چشمگیری در جذب سرمایه گذاران بخش میگو  و کاهش زمان پاسخگویی به استعلامات این حوزه  ایجاد خواهد نمود.

حیدری گفت: با توجه به نقش مهمی که صید و صیادی در زندگی مردم ساحل نشین دارد شیلات موظف است امور مربوط به صید را در شهرستان بندر لنگه با همکاری فرماندار این شهرستان سامان دهد و یک سازوکار عملی در این رابطه ارائه نماید.

معاون هماهنگی امور اقتصادی وتوسعه منابع استانداری هرمزگان با اشاره به اهمیت حضور مدیران در سفرهای شهرستانی، خاطرنشان کرد: با تدبیری که استاندار هرمزگان برای سرکشی معاونین و مدیران کل  از شهرستان های استان اندیشیده اند برای این سفرها برنامه ریزی می شود و هیچ مدیری بدون موافقت استاندار حق رفتن به ماموریت یا مرخصی را ندارد.

وی گفت: از تمامی شهرستان های تابعه استان سرکشی خواهد شد و مشکلات همه این مناطق احصاء و به استاندار محترم جهت صدور دستورات لازم برای رفع آنها  ارائه خواهد گردید.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اقتصاد مقاومتی ایران اسلامی جنگ جنگ تحمیلی هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۸۶۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم اجرای وعده صادق اقتصادی در کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، امام جمعه ماکو در خطبه های این هفته نماز جمعه گفت : دشمنان جمهوری اسلامی با اجرای طرح ابراهیم و کریدورِ آیمک درصدد بودند ایران عزيز را در جبهه   اقتصادی به انزوا بکشانند و مزیتهای نسبی سرزمین ایران را کم اثر کرده، یا از او بگیرند.

حجت  الاسلام هاشمی افزود :  طوفان الاقصی و وعدة صادق باعث شد قصة دالان زنگزور اجرا نشود  و دولت باکو هم فعلا آن را بایگانی کند.

 امام جمعه ماکو گفت : اکنون با این تجربة موفق، قوای سه گانه و همه  دستگاههای دولتی و حاکمیتی برای ثبات اقتصادی، بايد يک طوفان الاقصی و وعدة صادق اقتصادی را ایجاد کنند. 

حجت الاسلام هاشمی خاطر نشان ساخت : وعدة صادق نشان داد که منطقِ مقاومت و هجومِ بر دشمن، نه تنها باعث شد تا تنش اقتصادی در کشور کاهش يابد، بلکه به ثباتِ بازار نيز کمک میکند و به خاطرِ امنیت وبازدارندگی که ایجاد ميکند، باعث ميشود تا سرمایه گذاران عزيز، در اين کشور به سرمایه گذاری بیشتر تشویق شوند.

امام جمعه ماکو با بیان اینکه دولت محترم، بانک مرکزی و وزارتخانه های اقتصادی برای رفع مشکلات معیشتی که کامِ مردم را تلخ کرده است، باید يک نقشة روشن و اقداماتِ نقطه زن بر علیه سوداگرانِ امنیتِ اقتصادیِ ایران تهیه و تدارک ببینند گفت : باید خانه های فساد اقتصادی   در اربیل و اتاقهای سیاه دلار فردایی و تلگرامی را مورد هدف قرار دهند و بدون مماشات، فراز و فرودهای آزاردهندة بازار پول و سرمایه را کاهش دهند. 

  حجت الاسلام هاشمی با اشاره به نامگذاری سال جدید بنام  سال «جهش توليد و مشارکت مردم»  گفت :   در صورتي مردم در بخش توليد سرمايه گذاري خواهد کرد که دولت محترم زمينه را براي حضور مردم در عرصة توليد فراهم کند.

امام جمعه ماکودر ادامه  با انتقاد از اجرایی نشدن و به اتمام نرسیدن طرح مهار آبهای مرزی در شهرستان ماکو گفت :  از جمله  طرحهاي دولت سابق براي مشارک مردم در جهش توليد، طرح مهار آبهای مرزی در شهرستان ماکو است که از سال 1394 اجرا شد.

وی افزود:  متأسفانه این طرح در شهرستان به خاطر اینکه 90 درصد آن اجرا، و بعد از آن رها شده  و بهره برداران هم  طرح ناقص را از دولت تحویل نگرفتند، و این امر باعث شد بسیاری از وسائل آن نیز به سرقت برود و این طرح هنوز هم به خاطر بیکفایتی برخی مسئولین عقیم مانده است.

وی گفت :  چرا مسئولین استانی و کشوري این طرح را تکمیل نمی نمایند تا بیت المال بیش از این به غارت نرود. 

 امام جمعه ماکو در بخش دیگری از خطبه های نماز به بر گزاری دو برنامه مهم در روز های آینده در ماکو هم اشاره کرد و گفت : در هفته آینده  دو حادثة ميمون و مبارک در شهرستان ماکو اتفاق خواهد افتاد.

حجت الاسلام هاشمی افزود:  در روز يکشنبه انشاء الله، منطقه آزاد ماکو ميزبان نماينده  محترم ولي فقيه در استان و ائمه  محترم جمعه استان آذربايجان غربي خواهد بود و نشست فصلي ائمه  جمعه استان در منطقه آزاد ماکو تشکيل خواهد شد. 

 امام جمعه ماکو  برگزاري اولين همايش منطقه اي حجاب و عفاف و زيست عفيفانه در شهرستان ماکو را دومین رویداد در این منطقه اعلام کرد و گفت : این برنامه با حضور  مسئولين استاني و شهرستاني و منطقه اي، ائمةمحترم جمعه  استان، نمايندة محترم ولي فقيه در استان، علماء و روحانيون شهرستان، اساتيد و دانشجويان از اقصي نقاط کشور برگزار خواهد شد. 

 امام جمعه ماکو در ادامه با تبریک روز معلم و سالروز شهادت  شهادت استاد فرزانه، آيت الله شهيد مرتضي  به نقش و جایگاه معلم  اشاره کرد و گفت : معلم    انسان را از جهالت به معرفت رهنمون ميسازد .

امام جمعه ماکو به هفته عقیدتی سیاسی در سپاه هم اشاره کرد و افزود: با توجه به اينکه سپاه يک ارگان نظامي، آرماني است، لذا نياز به عقيدتي سياسي در آن بيش از ساير نيروهاي مسلح احساس ميشود.

دیگر خبرها

  • رضایی: جبهه انقلاب اختلافات جزئی را کنار بگذارد
  • جبهه انقلاب با عبور از اختلافات جزئی، ایران قوی را بسازد
  • خطبه های نماز جمعه شهرستان‌های هرمزگان
  • لزوم اجرای وعده صادق اقتصادی در کشور
  • حماسه وعده صادق بیش از هر حماسه دیگری نیازمند روایت فتح است
  • تلاش دشمنان برای دین زدایی در جهان اسلام
  • میامی نیازمند ایجاد کارخانه‌های فرآوری/ مسئولان به فکر باشند
  • صهیونیست ها از اتحاد کشورهای اسلامی ترس دارند/ وحدت جهان اسلام از مهمات پیروزی بر صهیونیسم است
  • پیگیری ایجاد بیمارستان ویژه چشم در اهواز
  • غرفه کرمان جزء برترین‌های نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴