Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت فیلم دانلود با کیفیت 360 دانلود با کیفیت 480 دانلود با کیفیت 720 دانلود با کیفیت 1024

کلیپی از شوخی کاربران فضای مجازی با سرسختی گلر چشم بادامی ها در برابر ضربات بی نظیر ستاره های بلژیک را مشاهده می کنید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

واکنش های استثنایی ایجی کاواشیما دروازه بان ژاپن مقابل تیم ملی بلژیک همه را به تحسین واداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلیپی از شوخی کاربران فضای مجازی با سرسختی گلر چشم بادامی ها در برابر ضربات بی نظیر ستاره های بلژیک را مشاهده می کنید.
تیم ملی بلژیک یکی از بهترین تیم‌های جام جهانی ۲۰۱۸ بوده که موفق شد با کسب ۹ امتیاز از سه پیروزی متوالی برابر پاناما، تونس و انگلیس و تفاضل گل ۷+ به‌عنوان صدرنشین گروه G راهی مرحله یک هشتم نهایی شود ولی نزدیک بود روند خوب شیاطین سرخ امشب برابر ژاپن پایان پیدا کند و خیلی زود از این رقابت‌ها کنار بروند که در ثانیه‌های پایانی این اتفاق برای آنها نیافتاد.
ژاپنی‌ها بعد از دوم شدن در گروه H برابر بلژیک با درخشش استثنایی ایجی کاواشیما دروازه بان ژاپن فوق العاده ظاهر شدند و در شروع نیمه دوم دو گل زیبا توسط هاراگوچی و تاکاشی اینوی به ثمر رساندند ولی برتری آنها تا پایان مسابقه ادامه پیدا نکرد و تعویض‌های طلایی روبرتو مارتینس عصای دست او شدند و ورق بازی را برگرداندند؛ بلژیک در دقیقه ۶۹ توسط فرتونگن گل اول را زد و پنج دقیقه بعد با ضربه سر فلینی، بازیکن تعویضی‌اش نتیجه را مساوی کرد و در ثانیه‌های آخر روی ضد حمله و گلزنی شادلی، دیگر یار تعویضی خود به پیروزی دست یافت.
تیم ملی بلژیک که با ۱۲ گل زده، گلزن‌ترین تیم جام جهانی ۲۰۱۸ هم محسوب می‌شود، با برتری مقابل ژاپن باید در مرحله یک چهارم نهایی مقابل برزیل، مدعی اصلی قهرمانی این رقابت‌ها قرار بگیرد.

این ویدئو به طور مشترک از سوی خبرگزاری پارس فوتبال و اپلیکیشن فوتبالیش برای شما ارائه شده است؛ برای عضویت در این اپلیکیشن و استفاده از امکانات مختلف آن به لینک زیر مراجعه کنید.

لینک عضویت در اپلیکیشن فوتبالیش

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: دروازه بان ژاپن تیم ملی بلژیک تیم ملی بلژیک حاشیه فوتبالی دروازه بان ژاپن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۸۶۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد بی‌سابقه و عجیب در فضای مجازی برای مهاجران افغان در ایران! | تصویر

یک پیج افغان نوشت: وسعت ایران 187 میلیون هکتار است. یک میلیون هکتار شهرها و روستاها، جاده ها و اماکن. 14 میلیون میلیون هکتار زمین های کشاورزی و بیش از 150 میلیون هکتار منابع طبیعی است. اگر فقط 300هزار هکتار از این منابع آزاد شده و در اختیار 15 میلیون مهاجر قرار گیرد بسیاری از مشکلات زندگی افاغنه حل خواهد شد./ایران تایمز

دیگر خبرها

  • ین ژاپن بالا رفت
  • خیز ژاپن برای اینترنت نسل ۶، ۵۰۰ برابر سریع‌تر از نسل ۵!
  • یادداشت: پیغامی برای هاشم بیگ‌زاده!
  • صبا آذرپیک به ۲ سال حبس قطعی و ممنوعیت از فعالیت در فضای مجازی محکوم شد
  • تصاویر سوءاستفاده از دختربچه برای تبلیغ آرایشگاه
  • مسدودسازی بیست و هشت صفحه هنجارشکن در فضای مجازی
  • پیشنهاد بی‌سابقه و عجیب در فضای مجازی برای مهاجران افغان در ایران! | تصویر
  • ببینید/شادی جالب یک جفت لک‌لک‌ بعد از اولین تخم‌گذاری
  • (ویدیو) احضار برخی چهره‌های فضای مجازی
  • ترانه کودکان که ترند شد: ببعی چقدر باهوشی!