Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از اردبیل، ایرج صحرایی مسئول تعلیم و تربیت ناحیه بسیج دانشجویی استان اردبیل، روزگذشته ۱۱ تیرماه در جمع خبرنگاران گفت: این دوره آموزشی در دو بازه زمانی ویژه برادران و خواهران نیمه دوم تیرماه سالجاری برای اولین بار در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به دلایل اجرای این دوره در مشهد مقدس تصریح کرد: به منظور اثربخشی بهتر و عمق بخشی معنوی به معرفت جویان، طرح ولایت امسال متفاوت‌تر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود، بر همین اساس دانشجویان ابتدا با اعزام به مناطق عملیاتی غرب کشور و زیارت یادمان‌های شهدای غرب کشور و تجدید پیمان با آن‌ها جهت اجرای این طرح به مشهد مقدس رهسپار خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صحرایی در ادامه تشریح جزئیات طرح ولایت دانشجویی سال ۹۷ پرداخت و گفت: طرح ولایت استانی امسال با شرکت ۱۳۰ دانشجو و با حضور اساتید برجسته حوزه و دانشگاه شهرستان مشهد در موضوعات معرفتی، بصیرتی و مهارتی برادران از تاریخ ۱۶ تیر ماه به استعداد ۵۰ دانشجو و خواهران از تاریخ ۲۱ تیرماه به استعداد ۸۰ دانشجو در جوار مقدس حرم امام رضا (ع) برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا فرهنگی اردبیل طرح ولایت دانشجویی مشهد قران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۸۷۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۵ میلیارد ریالی صافکار متخلف اردبیلی

علی رحیمی آذر در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: پرونده تقلب در ارائه خدمات صافکاری نقاشی خودرو به میزان ۵۰۰ میلیون ریال در شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی اردبیل رسیدگی شد.

وی خاطرنشان کرد: شعبه رسیدگی کننده با بررسی پرونده و ارائه نکردن اسناد، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر پرداخت ۵۰۰ میلیون ریال خسارت در حق شاکی خصوصی متهم را به پرداخت ۵ میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

رحیمی آذر گفت: بازرسان سازمان صمت اردبیل، گزارش تخلف را با شکایت شاکی خصوصی و در بازرسی از یک واحد صافکاری و نقاشی خودرو کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی اردبیل ارسال کردند.

کد خبر 6093205

دیگر خبرها

  • رئیس دانشگاه محقق اردبیلی: چگونه در برابر ضرب و شتم دانشجویان ساکت هستید؟
  • جریمه ۵ میلیارد ریالی صافکار متخلف اردبیلی
  • حمایت بیش از ۲۵۰۰ معلم اردبیلی از ایتام
  • همایش ملی «نماز، دانشگاه، بایسته‌ها و شایسته‌ها» برگزار می‌شود
  • پرفورمنس خروش ملت‌ها در حمایت از اعتراضات دانشجویان آمریکا
  • ۲۱ هزار نوآموز اردبیلی مورد سنجش قرار می‌گیرند
  • برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین
  • تشکل‌های دانشجویی غزه دوشادوش جنبش دانشگاهی تاریخ ساز در آمریکاست
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردو‌های تربیتی می‌شوند
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل