Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@16:11:47 GMT

تجهیز آیفون‌های جدید به قابلیت شارژ سریع

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۸۷۳۵۱

تجهیز آیفون‌های جدید به قابلیت شارژ سریع

جدیدترین تصاویر منتشرشده در فضای مجازی نشان می‌دهد که آیفون‌های مدل 2018 به درگاه USB – C و قابلیت شارژ سریع مجهز خواهند بود.

به گزارش ایسنا، به نقل  از وب سایت phonearena، طبق اخبار قبلی اعلام شد که در نیمه دوم سال جاری ۲۰۱۸ میلادی باید منتظر معرفی و رونمایی اپل از سه گوشی جدید باشیم که قرار است به‌عنوان جایگزین‌های آیفون ۱۰ کنونی وارد بازار شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اپل آیفون‌های ۲۰۱۸ را در دو نسخه ۵.۸ و ۶.۵ اینچی با صفحه نمایش اولد و یک نسخه ارزان‌ قیمت‌تر ۶.۱ اینچی با نمایشگر ال سی دی معرفی و روانه بازار خواهد کرد.

حالا تصاویر مبهم و نه چندان واضحی در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد گوشی‌های هوشمند آیفون که قرار است در ماه سپتامبر سال جاری 2018 میلادی معرفی و رونمایی شوند، به نسل جدید درگاه‌های یو اس بی یعنی USB – C و همچنی قابلیت شارژ سریع ( fast charging) مجهز هستند. این بدان معناست که تمامی اتصالات آیفون‌های 2018 یعنی لوازم جانبی و کابل شارژ قرار است از این درگاه استفاده کند.

به عقیده کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه تکنولوژی، اپل به طور قطع با این کار قصد دارد کاربران آیفون‌های جدید را مجبور به خریداری یک رایانه مک بوک کند یا اینکه یک لپ‌تاپ جدیدی که از پورت‌های USB – C پشتبانی می‌کنند را تهیه کنند که البته احتمال اینکه اپل بخواهد کاربرانش از مک بوک استفاده کنند، قوی‌تر است.

درگاه USB – C مزایای فوق‌العاده خوبی دارد که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به انتقال اطلاعات، نمایش زنده صدا و تصویر، شارژ سریع و اتصال کارت‌ گرافیک خارجی اشاره کرد. همچنین وجود این درگاه می‌تواند جایگزین سایر درگاه‌های دستگاه‌های الکترونیکی همچون پورت HDMI و جک ۳.۵ میلی‌متری صدا روی گوشی‌ هوشمند و رایانه‌ شود. همه این دلایل می‌تواند بهانه محکمی برای اپل باشد تا از فناوری اتصال لایتنینگ دست بردارد و به سوی فناوری جدید درگاه usb- c پیش برود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام آيفون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۸۷۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت ارتباطات در تکالیف قانونی صدور مجوز اول شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان فناوری اطلاعات ایران، مطابق رتبه بندی انجام شده توسط مرکز ملی مطالعات، پایش و بهبود محیط کسب و کار کشور، در راستای اجرای تکالیف قانونی صدور مجوزها، وزرات ارتباطات و فناوری اطلاعات با کسب ۹ امتیاز از ۱۰ امتیاز، رتبه اول کشوری را از بین ۱۶ دستگاه اجرایی ارزیابی شده به دست آورد.

شاخص‌های مهم ارزیابی در این رتبه بندی، عبارت از: حذف مجوزهای کاغذی، رعایت شروط حذف شده، مراتب رد / صادر بدون شکایت، رد / صادر بدون تأخیر، درهای پشت بسته، اتصال کامل به درگاه ملی مجوزهای کشور و ارائه کامل مجوزها در درگاه‌های تخصصی در نظر گرفته شده بود.

وزارت ICT در راستای رعایت دو شاخص شروط حذف شده و اتصال کامل به درگاه ملی مجوزها، موفق به کسب امتیاز کامل ۱۰ از ۱۰ شد و در خصوص ارزیابی سایر شاخص‌ها نیز موفق به کسب حداکثر امتیاز ۹.۹ از ۱۰ امتیاز شد.

به طور کلی وزارت ICT، صادرکننده ۳۶ عنوان مجوز است که از این میزان، سازمان فناوری اطلاعات ایران مسئولیت صدور ۱۶ عنوان مجوز در حوزه‌هایی نظیر امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات (افتا)، مراکز داده، تاییدیه فنی نرم افزار و گواهی سلامت و احراز اصالت نرم افزار را به عهده دارد.

گفتنی است ۴۵ درصد مجوزهای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات توسط سازمان فناوری اطلاعات ایران صادر می‌شود.

کد خبر 6097244 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • اتحادیه اروپا اپل را مجبور می‌کند که iPadOS را باز کند
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • این باتری چینی با آب کار می‌کند
  • با چند کلیک مجوز بگیرید | چگونه در کمترین زمان پروانه کسب بگیریم؟
  • وزارت ارتباطات در تکالیف قانونی صدور مجوز اول شد
  • الکترونیکی شدن ۴۷۷,۰۰۰ پروانه کسب کاغذی تا ۱۵ اردیبهشت ماه
  • اطلاعات جدید از آیفون ۱۶ و چیدمان جدید دوربین‌ها
  • تصاویر ماکت آیفون ۱۶، آرایه جدید لنز‌ها را نشان می‌دهد
  • اگر مجوز کاغذی و قدیمی را به الکترونیک تبدیل نکنیم، چه می‌شود؟
  • ظاهر آیفون۱۶ لو رفت/ چیدمان جدید دوربین‌ها/ عکس