Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@09:08:08 GMT

کشف ۵۰۰۰ قطعه طیور قاچاق در شهرستان بهار

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۸۷۵۱۱

کشف ۵۰۰۰ قطعه طیور قاچاق در شهرستان بهار

سرهنگ بزرگعلی نوری در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: در پی اجرای طرح های مختلف مبارزه با قاچاق کالا، کارکنان انتظامی پاسگاه حسین آباد شهرستان بهار، ۵ محموله طیور غیربهداشتی و قاچاق به تعداد ۵ هزار و ۵۰ قطعه را در محور های مواصلاتی این شهرستان کشف کردند.

وی افزود: این ۵ محموله که ارزش ریالی آن ۷۰۰ میلیون ریال برآورد شده، از مرزهای غربی کشور بارگیری و به قصد تخلیه در استان های مرکزی در حال تردد از مسیر همدان بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ نوری ادامه داد: در این رابطه ۵ خودرو متوقف و ۵ نفر متهم نیز با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار بابیان اینکه مردم باید موارد مشکوک را به پلیس اطلاع دهند، گفت: اجازه فعالیت به قاچاقچیان داده نخواهد شد.

کد خبر 4336977

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندهی انتظامی همدان قاچاق بوشهر گرگان خبرگزاری مهر کرمانشاه شیراز خرم آباد شهرکرد مشهد مواد مخدر بیرجند یاسوج هفته قوه قضاییه خطبه های نماز جمعه آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۸۷۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف پراید حامل محموله شیشه در بندرلنگه

فرمانده انتظامی هرمزگان، گفت: با تلاش ماموران انتظامی شهرستان بندرلنگه یک پراید حامل محموله شیشه در ایستگاه برکه سفلین توقیف شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم دفتر جزایر خلیج فارس، سردار علی‌اکبر جاویدان ‌امروز با اعلام این خبر، اظهار داشت: قاچاقچیان 11 کیلوگرم ماده مخدر شیشه را در کف خودرو به طرز ماهرانه‌ای جاسازی کرده بودند.

وی افزود: ماموران این ماده مخدر را در کنترل خودرو‌های عبوری در محور بندرخمیر به بندرلنگه از یک دستگاه خودروی سواری پراید کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان، خاطرنشان کرد: در این زمینه یک متهم دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.

جاویدان با تشکر از همکاری مردم با نیروی انتظامی از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک قاچاق مراتب را برای پیگیری در اسرع وقت به پلیس 110 اطلاع دهند.

به گزارش تسنیم، شهرستان بندرلنگه در 240 کیلومتری غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.

انتهای پیام/7558/

دیگر خبرها

  • کشف محموله میلیاردی تنباکوی قاچاق در بستک
  • کشف محموله نوشیدنی قاچاق در آغاجاری
  • کشف بیش از ۱۷ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در سرایان
  • بهبهان خط پایان محموله‌های قاچاق
  • محموله بزرگ کالای قاچاق در گناوه کشف شد
  • توقیف ۴۲ تن رب غیر بهداشتی در تربت حیدریه
  • کشف بیش از ۳۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در بابل
  • کشف محموله میلیاردی سوخت قاچاق در نایین
  • کشف محموله سیگار قاچاق در خرمشهر
  • توقیف پراید حامل محموله شیشه در بندرلنگه