Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@14:28:11 GMT

سیمولتانه تبریز، مسابقه بین المللی در سطح محلی

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۸۷۸۰۲

سیمولتانه تبریز، مسابقه بین المللی در سطح محلی

به گزارش ایرنا، هر چند نمی توان از این واقعیت چشم پوشید که ذات برگزاری مسابقه شطرنج سیمولتانه تبریز 2018 ارزشمند بود، اما برگزاری این رویداد فرهنگی ورزشی بزرگ با کاستی ها و نابسامانی های فراوانی روبرو بود که شیرینی آن را به کام شرکت کنندگان و دعوت شدگان به این مسابقه تلخ کرد.
برگزاری چنین مسابقه ای، یک تیم منسجم و منظم از عوامل مختلف را می طلبید تا با سنجش همه جوانب برگزاری یک برنامه بین المللی، نقاط ضعف و کاستی ها را از بین ببرد و نارضایتی ها را به حداقل ممکن برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آنچه در آغاز مسابقه سیمولتانه تبریز 2018 به چشم می خورد، تاخیر بیش از یک ساعته آن و عدم رعایت زمان بندی برنامه، ازدحام مردم در اطراف اساتید بزرگ شطرنج و ایجاد اختلال در روند مسابقه، کمبود جا و تعبیه نشدن جایگاه ویژه برای نشستن اساتید شطرنج داخلی و خارجی و مسوولان دستگاه ها بود.
شدت بی نظمی در برگزاری این مسابقه به حدی بود که برای جا دادن به مسئولان دستگاه ها و اساتید شطرنج، مبادرت به بلند کردن افرادی شدند که سه ردیف جلوی صندلی ها را اشغال کرده بودند و مجددا اساتید شطرنج را نیز برای جا دادن به اعضای شورای اسلامی تبریز از جای خود بلند کرده و به صندلی های عقب هدایت کردند.
ارایه نکردن اطلاعات دقیق از نحوه برگزاری، تعداد شرکت کنندگان و استادان دعوت شده از داخل و خارج از کشور به این مسابقه به اصحاب رسانه و مطبوعات موجب شد تا رسانه ها و مطبوعات استان، آمار و اطلاعات دقیقی از این مسابقه منتشر نکنند که این امر ناشی از عدم برگزاری نشست خبری این برنامه پیش از برگزاری مسابقه بود.
نشست خبری این مسابقه در شرایطی با تاخیر و در جریان مسابقه در سالن غذاخوری پارک ائل گلی تبریز برگزار شد که در حضور مدیران رسانه ها و خبرنگاران میزهای صبحانه جمع آوری و تمیز می شد و مدیران رسانه ها و خبرنگاران از گوشه ای به گوشه دیگر سالن هدایت شدند.
تعبیه نشدن سایبان برای شرکت کنندگان در مسابقه و حاضران در مراسم افتتاحیه موجبات نارضایتی آن ها را فراهم کرد و با وجود اینکه در بین شرکت کنندگان کلاه و کاور پخش شده بود، ولی برخی از آنان برای فرار از تابش مستقیم آفتاب از چتر استفاده می کردند.
آگاه نکردن شرکت کنندگان از قوانین بازی، ندادن برگه ثبت مهره های شطرنج به همه شرکت کنندگان و جدی نگرفتن مسابقه از سوی عوامل برگزاری و شرکت کنندگان، بی نظمی حاکم بر این مسابقه را به اوج خود رسانده بود.
مسابقه شطرنج 2018 نفری سیمولتانه تبریز در شرایطی تا حدود ساعت 10 شب ادامه یافت که بیشتر شرکت کنندگان به ظهر نرسیده میزهای خود را ترک کردند و از ادامه مسابقه انصراف دادند.
8023/518
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 اصحاب رسانه بازی شورای اسلامی صبحانه مطبوعات جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۸۷۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع حمایت از طرح نور فراجا در دزفول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، در این تجمع که شامگاه  پنجشنبه در چهارراه شریعتی دزفول برگزار شد، شرکت کنندگان از طرح نور نیروی انتظامی که با هدف حفاظت از حریم حجاب و عفاف و مقابله با هنجارشکنی در حال اجراست، حمایت کردند.

شرکت کنندگان در این تجمع نیز خواستار ترویج هر چه بیشتر فرهنگ و حجاب و تلاش دستگاه‌های مربوطه برای گسترش موضوع عفاف و حجاب در بین نسل جوان و جامعه شدند. 

همچنین در این تجمع شهروندان شرکت کننده خواستار تداوم اجرای طرح نور از سوی فراجا شدند.

دیگر خبرها

  • شاه‌کلید نکونام برای بازکردن قفل قهرمانی در تبریز!
  • استفاده از آسانسور عمر شما را کوتاه می‌کند!
  • ستاره جوان استقلال را از برزخ خارج کنید!
  • همایش پیاده روی گرامیداشت هفته سلامت درسلماس
  • برگزاری نشست‌های تخصصی برای تبادل تجربه بین شرکت‌های ایرانی و خارجی در نمایشگاه نفت
  • ببینید | مسلمان شدن یکی از شرکت کنندگان در تظاهرات همبستگی با غزه
  • مصدومیت شرکت کنندگان در مسابقات شترسواری عربستان + فیلم
  • برگزاری مسابقه«سنتز سبز نانوذرات نقره به کمک عصاره لیمو»
  • رقابت عشایر در رشته های بومی و محلی جشنواره بین المللی کوچ عشایر
  • تجمع حمایت از طرح نور فراجا در دزفول