Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان گفت: گوشت گرم وارداتی در قصابی های استان توزیع می گردد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، مسعود احمدی، از توزیع گوشت گرم گوسفندی وارداتی در سطح استان خوزستان خبر داد.

وی افزود: این اقدام در راستای تنظیم بازار محصولات کشاورزی و با توجه به افزایش قیمت گوشت گرم گوسفندی صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدی با بیان این که شرکت پشتیبانی امور دام نسبت به تأمین گوشت گرم گوسفندی اقدام کرده است، اظهار داشت: این گوشت از طریق مباشرین معرفی شده در استان خوزستان توزیع می شود.

وی تصریح کرد: گوشت گرم گوسفندی از کشور استرالیا وارد و با قیمت هر کیلوگرم ۳۵۰ هزار ریال در قصابی‌ها توزیع می شود.

 

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 استان خوزستان افزایش قیمت سازمان جهاد کشاورزی استان گوشت محصولات کشاورزی جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۸۷۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل اردیبهشت ۴۸ هزار میلیارد ریال خسارت به بخش کشاورزی فارس زد

به گزارش خبرگزاری مهر، سمیه سلیمی با بیان اینکه خسارت ۴۸ هزار و ۱۵۰ میلیارد ریالی به زیر بخش‌های کشاورزی استان فارس ناشی از سیل و تگرگ هفته دوم اردیبهشت ماه سال جاری است، بیان کرد: بیشترین خسارت به زیربخش زراعی و در سطح ۵۳ هزار و ۱۶۶ هکتار وارد شده که برآورد اولیه آن مبلغ ۲۸ هزار میلیارد ریال است.

به گفته وی مزارع کلزا، گندم، جو، سبزی و صیفی‌جات از جمله محصولات خسارت‌دیده در این حادثه هستند.

این مقام مسئول برآورد خسارت وارده به زیربخش باغبانی را ۱۸ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: سطحی معادل ۱۵ هزار و ۵۰۰ هکتار از باغات گل‌محمدی، مرکبات، انگور، بادام، گردو و سایر محصولات باغی در این حادثه دچار خسارت شده‌اند.

سلیمی تصریح کرد: در زیربخش دامی، خسارت وارد شده به ۱۸۰ رأس دام سبک، هزار کندوی زنبور عسل، یک استخر پرورش ماهی، ۱۶ تن علوفه و خوراک دام و ۳۰ باب جایگاه دام، در مجموع ۲۱۷ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی با اشاره به زیرساخت‌های بخش کشاورزی استان فارس بیان کرد: ۱۸۰ کیلومتر جاده بین مزارع، ۶۰ کیلومتر کانال آبرسانی، ۲۱ رشته قنات، ۲ طرح تغذیه مصنوعی و ۳۱ هزار مترمربع تأسیسات مزارع خسارت دیده‌اند که برآورد اولیه آن مبلغی معادل هزار و ۵۵۰ میلیارد ریال است.

رئیس اداره مدیریت بحران و کاهش مخاطرات بخش کشاورزی جهاد کشاورزی فارس، برآورد خسارت وارده به ایل راه‌های عشایری این استان در سطح ۱۵۳ کیلومتر را ۲۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

کد خبر 6099348

دیگر خبرها

  • توزیع ۶ میلیارد تومان زکات فطریه میان نیازمندان استان ایلام
  • سیل اردیبهشت ۴۸ هزار میلیارد ریال خسارت به بخش کشاورزی فارس زد
  • آغاز طرح هوشمندسازی تامین و توزیع گوشت در چهارمحال وبختیاری
  • آخرین قیمت گوشت و دام زنده اعلام شد
  • توزیع بیش از ۴۳ هزار تن انواع کود در استان قزوین
  • 530 تن کود کشاورزی در میاندورود توزیع شد
  • پیش‌بینی تولید پنج میلیون و ۲۸۰ هزار تن محصولات کشاورزی در استان
  • کود‌های یارانه‌ای مورد نیاز کشاورزان قمی به‌موقع تامین می‌شود
  • ذخیره سازی ۱۵۲۰ تن گوشت و مرغ منجمد در لرستان
  • توزیع ۲۶ هزار کیلوگرم/لیتر آفت کش نباتی در مازندران