Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از لرستان، عباس آزادی، رئیس بیمارستان شهدای عشایر خرم‌‏آباد در این نشست خبری با بیان این‌که برای اولین‌بار پیوند آرنج مردی 37 ساله در بیمارستان شهدای عشایر انجام شده است، افزود: البته پیوند مچ و انگشت قبلاً در این بیمارستان انجام شده بود اما پیوند دست از آرنج برای اولین‌بار انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: این عمل جراحی توسط گرشاسبی فوق تخصص عروق، زارعی جراح پلاستیک و حدادی ارتوپد انجام شده است.
آزادی با بیان این‌که تیم پزشکی 10 ساعت در اتاق عمل تلاش کردند تا بالاخره دست این جوان پیوند خورد و مراحل ترمیم و بازسازی آن نیز انجام شده است، بیان کرد: اگر بتوانیم از نقص عضو و مرگ افراد به‌دلیل خطاهای پزشکی جلوگیری کنیم یک خانواده را نجات داده‌ایم.
رئیس بیمارستان شهدای عشایر خرم‌آباد اضافه کرد: این جوان 37 ساله دستش در کمباین گیر می‌کند و به‌طور کامل از محل آرنج قطع می‌شود.
آزادی ادامه داد: در چنین مواقعی عضو قطع شده تا شش ساعت قابلیت پیوند دارد و نباید آن‌را مستقیم در یخ قرار دهید بلکه باید در پلاستیک گذاشته و در کلمن قرار دهید و سریعاً به مراکز درمانی برسانید.
وی گفت: پزشکان با جان و دل خدمت می‌کنند و علی‌رغم کمی و کاستی‌ها کم‌فروشی نخواهند کرد با وجود این‌که در مضیقه هستند اولویت جان بیماران را در اولویت قرار داده‌‌اند.

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا لرستان اجتماعی نشست رئیس بیمارستان عشایر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۸۸۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان چهار نفر را نجات داد

ابراهیم خالقی مسئول واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در هزار و چهارصد و هشتاد و هشتمین عمل اهدای عضو از اهداکننده مرگ مغزی این دانشگاه، مرحوم " محمدعلی درمیانی"، بیمار مرگ مغزی معرفی شده از بیمارستان شهید کامیاب (امدادی) مشهد پس از تایید مرگ مغزی و کسب رضایت خانواده‌اش، در بیمارستان منتصریه مشهد زیر عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

او افزود: کبد این بیمار مرگ مغزی در بیمارستان منتصریه به مردی ۵۳ ساله ساکن نیشابور که سال‌ها از بیماری نارسایی کبد رنج می‌برد، پیوند شد.

مسئول واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: همچنین قرنیه‌های زنده یاد درمیانی برای پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی مشهد و قسمتی از پوست وی برای پیوند به بیماران بخش سوختگی بیمارستان امام رضا (ع) مشهد ارسال شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • نجات جان ۶ بیمار با اهدای اعضای بیمار ۴۴ ساله مشهدی
  • اهدای عضو بیمار مشهدی نجات‌ بخش جان ۶ بیمار
  • اعضای بیمار مرگ مغزی به ۶ نفر در مشهد اهدا شد
  • اهدای عضو بیمار مشهدی نجات‌بخش جان ۶ بیمار
  • واکنش مدیر رسانه سپاهان پس از ناراحتی مورایس
  • «بر بلندای حضور» برگزیدگان خود را شناخت
  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان چهار نفر را نجات داد
  • روایت تسنیم از نشست خبری امام‌جمعه خرم‌آباد+فیلم
  • گزارشی از آخرین تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن برای مصاف با نساجی با حضور اصحاب‌رسانه
  • دهه کرامت فرصت پیوند دل‌های نسل جوان با اهل بیت(ع) است