Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از  روابط عمومی ایرانسل، این دوره آکادمی ویژه پسران ۱۱ تا ۱۳ است و افرادی که در دو دوره قبلی شرکت نکرده‌اند می‌توانند در این دوره شرکت کنند.

برای شرکت در سومین دوره کمپ استعدادیابی ایرانسل - لالیگا خانواده نوجوانان ۱۱ تا ۱۳ سال می‌توانند یک دقیقه ویدیو از بازی فوتبال فرزندانشان به نشانی irancell.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ir/camp ارسال کنند.

ویدیوهای رسیده پس از پایان مهلت ارسال در ۲۹ تیرماه توسط یک تیم کارشناس استعدادیابی مورد ارزیابی قرار گرفته و از بین شرکت کنندگان ۶۶ نفر به این کمپ برای آموزش سه روزه در مرداد ماه سال جاری دعوت خواهند شد.

پیش از این دو کمپ استعدادیابی در اسفندماه سال گذشته و اردیبهشت ماه سال جاری با حضور بازیکنان و سفیران استعدادیابی از لالیگا نظیر ژولیو باپتیستا و گایزگا مندیتا در کنار جمعی از بازیکنان حال حاضر و پیشکسوتان تیم‌ ملی و باشگاه‌های داخلی ایران برگزار شد. در این دو کمپ ۱۸۰ بازیکن نوجوان شناسایی شده و آموزش دیدند.

سومین کمپ فوتبال ایرانسل - لالیگا در راستای تفاهم نامه‌ای که بین ایرانسل و سازمان لیگ اسپانیا، لالیگا، با دو هدف فراهم آوردن دسترسی مشترکان ایرانسل به محصولات و محتوای ویدئویی باکیفیت و اختصاصی لالیگا و بهبود کیفیت فوتبال در ایران به ویژه در میان جوانان منعقد شده است، برگزار خواهد شد.

کد خبر 4336471

منبع: مهر

کلیدواژه: ایرانسل فوتبال لالیگا جام جهانی 2018 روسیه تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال پرتغال کارلوس کی روش تیم فوتبال استقلال تهران تیم ملی والیبال ایران تیم ملی فوتبال اسپانیا تیم فوتبال پرسپولیس والیبال لیگ ملت های والیبال کشتی آزاد لیگ برتر فوتبال ایران کشتی فرنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۸۸۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم اختتامیه سومین دوره «جشنواره افتخار من» با هدف تقویت روحیه و انگیزه جهاد و مقاومت در بین فرزندان، نوادگان، همسران و بستگان پیشکسوتان جهاد و مقاومت و همچنین ترویج و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت و اشاعه جهاد تبیین در سطح جامعه و الگوسازی برای جوانان با استفاده از پیشکسوتان دفاع مقدس فردا دوشنبه ۱۰ اردیبهشت با حضور سرتیپ بسیجی بهمن کارگر رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سالن قصر شیرین موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

این اختتامیه با حضور رحمت الله رضایی معاون فعالیت‌های سازمان دانش آموزی کشور، مجاهد مدیرکل امور ایثارگران وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، حجت الاسلام پورسانی مدیرکل فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش، سردار باستان رییس سازمان بسیج دانش آموزی و جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس همراه است.

مراسم اختتامیه سومین دوره «جشنواره افتخار من» فردا دوشنبه ساعت ۹ تا ۱۱ در سالن قصر شیرین موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس واقع در بزرگراه شهید حقانی برگزار می‌شود.

کد خبر 6091221 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی به شناخت ابعاد شخصیت امام رضا (ع) نزدیکتر شد
  • آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود
  • رونالدو هر دو باشگاهش را فروخت!
  • فراخوان نوجوانان تهرانی برای شرکت در مسابقه «هم‌سُرا»
  • استعدادیابی آینده سازان فوتبال در استان یزد
  • نامزد‌های سومین دوره جشنواره پژواک معرفی شدند
  • ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد
  • برگزاری جشنواره استعدادیابی «ستاره‌های شهر» در قم
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • مسابقات رباتیک با شرکت بیش از یک هزار دانش‌آموز برگزار می‌شود