Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  سیدعلی بحرینی‌مقدم، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری خوزستان  گفت: دارندگان خودروهای پلاک اروندی می‌توانند از ساعت ۸ صبح امروز به مرکز شماره‌گذاری واقع در اهواز، كيلومتر 3 جاده خرمشهر برای گرفتن مرخصی خودرو خود مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امکانات لازم از سوی دستگاه‌های اجرایی در مركز مذكور فراهم شده است که در طول 3 ماهه تابستان و پس از آن نيز این سرویس به دارندگان خودروهای پلاک اروندی ارائه می‌شود.

بحرینی مقدم بیان داشت: پس از طی مراحل قانونی و اقدامات آماده‌سازی و تامین زیرساخت‌های لازم، این خدمات از روز سه‌شنبه، ١٢ تيرماه در اهواز به مردم ارائه می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری خوزستان عنوان کرد: مرخصی خودروها با وکالتنامه نیز صادر می‌شود و برای تسريع دريافت خدمات، مدارک مورد نیاز جهت دریافت پلاک گذر موقت خودروهای اروندی را هنگام مراجعه همراه داشته باشند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهنمایی و رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۸۸۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف خودروهای ۱۵۰ میلیاردی قاچاق در البرز

سردار هداوند  گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان البرز مشخص شد که فردی با حک کردن ارکان خودرو با تجهیزات خاص بر روی خودروهای قاچاق اقدام به سند نمره کردن خودروها می‌کند.

وی افزود: ماموران مخفیگاه متهم را در منطقه مهرشهر کرج شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در عملیاتی غافلگیرانه نامبرده را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به کشف ۲ خودرو خارجی قاچاق به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال از پارکینگ متهم، گفت: همچنین تعدادی تجهیزات مخصوص حک ارکان و ارقام بر روی شاسی و موتور خودروها نیز در مخفیگاه نامبرده کشف شد.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • ارائه ۵۰۰ هزار خدمت آزمایشگاهی
  • سفینه های فضایی بر روی زمین! + عکس
  • این خودروی پرطرفدار ۵۵ میلیون تومان گران شد !
  • پلمب ۴۵۲ خانه پلاک قرمز در تهران
  • ارائه تسهیلات به خانواده‌ها در راستای رفع موانع فرزندآوری
  • وزیر صمت : به حدی خودرو وارد شده که در بنادر جا نداریم
  • کشف خودروهای ۱۵۰ میلیاردی قاچاق در البرز
  • هنوز بعد از سال ها درپی متولی در دریا هستیم
  • پذیرش ۱۵ هزار و ۸۰ خودرو در مرکز معاینه فنی شهرکرد
  • افزایش شعب پرداخت خسارت بدنه خوردو بیمه البرز