Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-20@00:53:03 GMT

شاخ های اینستاگرام وارد تبلیغات سینمایی شدند؟

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۸۸۶۴۷

صراط:

چند روز پیش در فضای مجازی، در صفحه اینستاگرامی وحید خزایی که برای ایرانی جماعت از سرشناس‌ترین چهره‌های اینستاگرام است، کلیپی پخش شد که وحیدخان فیلم دشمن‌زن، جدیدترین تولید حسین فرحبخش را تبلیغ می‌کرد. این پست آغاز یک جنجال رسانه‌ای شد که در ادامه راه، پای عدد و رقم‌های عجیب‌وغریبی را نیز وسط کشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شهروند خیلی زود با چهار رقمه شدن تعداد مخاطبان پست خزایی، شایع شد که فرحبخش رو به اینستاگرام آورده و به دلیل فضای بسته و ارقام درخواستی باورنکردنی صداوسیما استراتژی تبلیغاتش را روی فضای مجازی بنا کرده است. اتفاقی که اگرچه امروز که سینما دوباره به دوران رکود بازگشته، نه غلط است و نه بی‌منطق؛ اما نکته در این بود که صفحات به اصطلاح شاخ‌های اینستا هم برای خود عدد و رقم‌های عجیب وغریبی در حد پستی بالاتر از پنج‌شش‌میلیون تومان، مطالبه می‌کنند و بنابراین حداقل در مورد فیلم دشمن‌زن نمی‌شد این را دلیل تبلیغ فیلم دانست.

حسین فرحبخش هم همین را به «شهروند» می‌گوید: جریان تبلیغ در صفحه آن فعال اینستاگرامی از طرف دفتر ما نبوده و شاید ایشان به انگیزه دیگری دست به حمایت از فیلم ما زده‌اند. احتمالا حق با او باشد و خزایی پاسخ سکانسی از فیلم را داده باشد که یکی از کاراکترهای فیلم از تکیه کلام همیشگی او استفاده می‌کند.

بااین‌که به نظر می‌رسد سینما برخلاف صنایع و حرفه‌های دیگر کمتر از امکان تبلیغاتی فضای مجازی سود برده، اما حسین فرحبخش می‌گوید که در شرکتشان این راه را آزموده‌اند: در چند فیلم از این فضا اقدام کردیم، اما نتیجه‌ای که مدنظرمان بود حاصل نشد. الان دیگر خودمان یک رسانه داریم و فقط از آن برای معرفی استفاده می‌کنیم.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: اینستاگرام شاخ فیلم تبلیغات سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۸۸۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت هوشیاری در خرید‌ از فضای مجازی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، چند سالی است که فضای مجازی با معرفی سایت‌ها و کانال‌های مختلف، امکان خرید و فروش غیر حضوری را فراهم کرده است.

این سایت ها، اما در برخی مواقع به بستری برای سواستفاده از اعتماد عمومی و عرضه کالا‌های تقلبی، به ویژه طلا و جواهر تبدیل شده اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ضرورت هوشیاری در خرید‌ از فضای مجازی
  • پشت پرده فروش ۱۲۰۰ میلیارد تومانی سینمای ایران! آیا رواست که سرمایه‌ها این‌گونه از کشور خارج شوند؟
  • تبلیغ بین سریال‌ها دردسر ساز شد
  • برخورد با مصادیق غیرقانونی تبلیغات در نمایش خانگی
  • اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی برای احداث فضای سبز بیشه خزایی
  • جلوی تبلیغات غیرقانونی در نمایش‌خانگی گرفته می‌شود
  • هزینه ۱۰۰ میلیاردی سینما برای تبلیغ در شبکه GEM
  • تبلیغات ۱۰۰ میلیارد تومانی سینمای ایران در شبکه GEM
  • بیش از 100 میلیارد تومان هزینه سینمای ایران برای تبلیغ در شبکه جم
  • نماهنگ «ما می آییم» با زبان انگلیسی در فضای مجازی فارس اکران شد