Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@03:56:46 GMT

مقصر حادثه پارک پردیس ابهر مشخص نشده است

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۸۸۷۱۷

مقصر حادثه پارک پردیس ابهر مشخص نشده است

معاون فرماندار ابهر گفت: مقصر حادثه پارک پردیس ابهر پس از انجام بررسی‌ها مشخص خواهد شد.

 

علی محمدیان در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به فوت کودک ابهری در هنگام سرسره بازی در پارک پردیس ابهر، اظهار کرد: متاسفانه این حادثه ساعت 22 روز پنجم تیرماه به وقوع پیوست که کام مردم ابهر را تلخ کرد.

 

وی تاکید کرد: در پی وقوع این حادثه تلخ تا اطلاع ثانوی برای بررسی ماجرا و شرایط تجهیزات، دستور پلمب و عدم استفاده از تجهیزات بازی پارک پردیس ابهر صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این مسئول با بیان اینکه کل تجهیزات بازی این پارک در محدوده خاصی قرار دارد، تصریح کرد: این بخش توسط شهرداری به پیمانکار واگذار شده است ولی این امر رافع مسئولیت مجموعه مدیریت شهری نیست.

 

وی با اشار به اینکه مقصر این حادثه تلخ هنوز معلوم نبوده و نیاز به بررسی بیشتر دارد، عنوان کرد: پس از بررسی با عوامل مقصر که مسئولیت مدنی در این حوزه دارند قطعا برخورد خواهد شد تا هیچ‌گونه حقی از کسی تضییع نشود.

 

محمدیان با یادآوری اینکه بنا به اعلام افراد، وسایل بازی مجموعه تحت پوشش بیمه قرار داشت، تاکید کرد: بیمه بودن این تجهیزات به هیچ وجه از آلام خانواده پوریای هفت ساله و جریحه‌دار شدن افکار عمومی کم نخواهد کرد.

 

وی با اشاره به اینکه قبل از بازگشایی پارک‌ها، تجهیزات شهربازی‌ها برای بازرسی به استاندارد اعلام می‌شود، عنوان کرد: استاندارد نیز بازدید از تجهیزات را به شرکت‌های صلاحیت‌دار واگذار می‌کند.

 

معاون فرماندار ابهر با اشاره به اینکه شرکت مورد تایید استاندارد از پارک پردیس ابهر بازدید داشته است، اظهار کرد: بر اساس اظهارات شهرداری، این شرکت و اداره استاندارد نتیجه بازدید و بازرسی از تجهیزات این پارک را ارائه نداده است.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام پارك

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۸۸۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«تگزاس ۳» به سینما می‌آید

پنجمین جلسه شورای صنفی نمایش، روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت‌ماه در خانه سینما برگزار شد.

به گزارش ایرنا، شورا بعد از بررسی درخواست‌ها و موارد مطرح شده، قرارداد دو فیلم تگزاس۳ به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه کنندگی ابراهیم عامریان به سرگروهی پردیس سینمایی هویزه مشهد و فیلم سینمایی عطرآلود به کارگردانی هادی مقدم‌دوست و تهیه کنندگی یوسف منصوری با پخش بهمن سبز به سرگروهی پردیس سینمایی هنرشهر آفتاب شیراز بعد از فیلم «تاوان» را به ثبت رساند.

همچنین مقرر شد اکران فیلم سینمایی تگزاس ۳ از چهارشنبه؛ دوم خردادماه در سینماهای سراسر کشور آغاز شود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تگزاس 2 جایگزین رحمان 1400 شد

دیگر خبرها

  • ضرورت راه‌اندازی دفتر تسهیل‌گری در شهرستان ابهر
  • اعتبارات مولدسازی باید به صورت بهینه استفاده شود
  • مجوز راه‌اندازی پارک آبی در ابهر دریافت شد
  • پرداخت تسهیلات و تجهیزات حمایتی به خانوارهای آسیب دیده شفتی
  • برخورد با مدیران مقصر در آتش سوزی شهرک امام زاده ابراهیم شفت
  • «تگزاس ۳» به سینما می‌آید
  • شیرازی‌ها به دادگاه عالی ورزش شکایت می‌کنند/ تیم مهمان نباید تاوان برگزار نشدن بازی را بدهد
  • ببینید| رازگشایی جنجالی پردیس پورعابدینی از سیمرغی که حسش به آن هیچی بود
  • تهدید رجب‌زاده: مطمئن باشید به CAS شکایت می‌کنیم
  • برگزاری میز مشاوره حقوقی هفته سوم اردیبهشت از سوی پارک فناوری پردیس