Web Analytics Made Easy - Statcounter

معصومه مرادیان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در همین راستا با حضور مسئولان کمیته های مختلف شورای فرهنگی و اجتماعی زنان استان ابتدا از روستاهای مختلف که دارای دارای دهیار زن بوده و مسایل و مشکلات مرتبط با بانوان آنها بیش از سایر نقاط است،بازدید می کنیم.
وی اظهار داشت: در این بازدیدها از نزدیک با مسایل و مشکلات بانوان ساکن در نقاط روستایی و حاشیه نشین آشنا شده و تا جای ممکن برای حل و فصل آنها اقدام می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین گفت: در این بازدیدها به توسعه کسب و کارهای خانگی و کارآفرینی بانوان نیز کمک خواهیم کرد و موانع پیش روی آنها را از میان برمی داریم.
این مسئول گفت: در این بازدیدها نمایندگان اداره کل امور روستایی استانداری، تعاون،کار و رفاه اجتماعی، دانشگاه علوم پزشکی، صنعت و معدن،تجارت، ورزش و جوانان، جهاد کشاورزی، فرمانداری ها و بخشداری ها برای رسیدگی به موارد احتمالی حضور دارند.
وی اظهار داشت: برای پیگیری حل مشکلات، پس از بازدیدها ارتباط با دهیاران تا حل مسایل مربوطه ادامه خواهد داشت.
مرادیان خاطرنشان کرد: زنان روستایی قسمت زیادی از مشکلات زندگی را به دوش می کشند بنابراین باید از آنان حمایت های بیشتری را به عمل بیاوریم.
نخستین بازدید مدیرکل بانوان و خانواده استانداری قزوین در طرح یاد شده روز گذشته از روستای قدیم آباد از روستاهای توابع بخش مرکزی قزوین انجام شد.
6104*3013
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 جهاد کشاورزی زنان فرهنگی و اجتماعی کار و رفاه اجتماعی ورزش و جوانان جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۸۸۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۴۷ هزار تن آرد روستایی در بین روستائیان استان قزوین

مسعود آرامیده معاون تعاون روستایی استان قزوین با اعلام اینکه در سال گذشته ۴۷ هزار و ۲۷۸ تن آرد روستایی در بین روستائیان استان توزیع شده است، گفت: توزیع آرد در سال گذشته نسبت به سال‌های قبل رشد چشمگیری داشته است و عمده شرکت‌های تعاونی روستایی عامل توزیع آرد روستائیان هستند.

این مسئول با تاکید بر اینکه در تامین و توزیع آرد به روستا‌های قزوین هیچ‌گونه مشکلی وجود ندارد، افزود: آرد یکی از نیاز‌های ضروری و از مایحتاج روزانه مردم برای تامین غذا است، از این رو در این زمینه فعالیت‌ها به صورت دقیق و منظم رصد می‌شود.

وی بیان کرد: در صورت توجه به قابلیت‌ها و پتانسیل‌ها، شبکه تعاون روستایی می‌تواند نقش مؤثری در توسعه پایدار کشور به ویژه در جوامع روستایی ایفا کند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در قم برگزار می‌شود
  • بانوان نماد خودباوری و مسوولیت پذیری در جامعه هستند
  • فریز تخمک، راهی برای حفظ قدرت باروری دختران
  • سلام دختران فوتسالیست چادرملو به لیگ برتر
  • گردشگران جشنواره «گیلاس کن»رشد ۵۰ درصدی داشته است
  • پاسخگویی مدیران استانداری خراسان رضوی به هم‌استانی‌ها در سامانه سامد
  • از تخریب ۵۰ راه روستایی در شهرستان گنبکی تا تاکید بر اجتناب از سفر
  • مشارکت زنان روستایی در طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت
  • تسریع در حل مشکلات دهستان دستجرد سفلی 
  • توزیع بیش از ۴۷ هزار تن آرد روستایی در بین روستائیان استان قزوین