Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، «سیدجواد ساداتی نژاد» با اشاره به شرایط بحرانی صنایع کاشان حضور فوری استاندار اصفهان به شهرهای کاشان و آران و بیدگل را یک ضرورت دانست و اظهار کرد: فضای کارگری در کاشان اورژانسی شده است و اگر به آنها رسیدگی نشود همه در آستانه تعطیلی پیش می‌رود.

وی افزود: ۶۰ هزار کارگر کاشانی و حدود دو هزار تولیدکننده ریسندگی و بافندگی در این منطقه در انتظار رسیدگی فوری به مشکلاتشان و رفع تعطیلی کارخانجات خود هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساداتی نژاد، با توجه به نوسانات بازار ارز و شرایط حساس و خطیر کاهش تولیدات نساجی و فرش ماشینی در کاشان بدنبال کاهش نقدینگی برای تامین مواد اولیه گفت: اکنون این خطوط تولید شرایط لازم برای تأمین الیاف ندارند و در تأمین الیاف برای تهیه نخ از نظر مالی دچار مشکل شدند و در بحران تعطیلی و توقف تولید و بیکاری کارگران خود هستند.

وی، با توجه به نوسانات بازار ارز و شرایط حساس و خطیر کاهش تولیدات نساجی و فرش ماشینی در کاشان بدنبال کاهش نقدینگی برای تامین مواد اولیه گفت: وزرای کار، اقتصاد و صنعت باید جلسه اضطراری برای رفع این مشکل تشکیل دهند.

ساداتی نژاد با اشاره به شرایط جنگ اقتصادی وحدت و همدلی سه قوا را راه برون‌رفت مشکلات دانست و اظهار کرد: از دولت انتظار می‌رود در جنگ اقتصادی با دشمن از قوی‌ترین، باهوش‌ترین، مقتدرترین، با ایده‌ترین و خلاق‌ترین نخبگان کشور در حوزه‌های اجرا، مدیریت و مشاوره کمک بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: دولت باید درعرصه جنگ اقتصادی اقتدار خودش را نشان دهد و با ارائه یک برنامه منسجم و گفتگوی صریح و شفاف و رو در رو با مردم و اطلاع‌رسانی و آموزش به مردم بتوان با جنگ روانی و اقتصادی دشمن مقابله کرد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ارز مجلس شورای اسلامی نخبگان نقدینگی بیکاری کارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۸۹۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسیدگی به ۵۳ فقره پرونده دادگستری مازندران با هدف تکریم ارباب رجوع

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، عباس پوریانی اظهار کرد:این هفته نیز ملاقات مردمی با حضور مسئولان قضایی برگزار و در جریان این دیدار به ۵۳ مورد از تقاضای مراجعین که در موضوعات اعسار، اثبات مالکیت و خلع ید بوده است پاسخ داده شد.

رئیس کل دادگستری استان ادامه داد: در چارچوب قانون نسبت به رفع مسائل حقوقی و قضائی مردم بررسی‌های لازم انجام و دستور تعیین تکلیف به شعب مربوطه صادر شد.

وی افزود: برگزاری دیدار‌های مردمی به دلیل اینکه موجب دسترسی سریع و راحت مردم به مسئولان قضایی، کاهش اطاله دادرسی و ایجاد شفافیت در رسیدگی به پرونده‌ها می‌شود همواره مد نظر مسئولان قوه قضائیه بوده است.

پوریانی در پایان گفت: این دیدار‌ها به مردم اطمینان می‌دهد که همواره گوش شنوایی برای شنیدن دردهایشان وجود دارد و مسئولان برای رفع مشکلات آنها شخصا وارد میدان شده و این موضوع افزایش رضایتمندی مردم از قوه قضاییه رابه همراه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • برداشت گل محمدی از گلستان‌های کاشان + تصاویر
  • تعطیلی بناهای تاریخی و جاذبه های گردشگری کاشان
  • نقش استان کرمان در تولید ناخالص ملی، ارتقا یافته است
  • بررسی ۵۳ فقره پرونده در دیدار مردمی دادگستری مازندران
  • رسیدگی به ۵۳ فقره پرونده دادگستری مازندران با هدف تکریم ارباب رجوع
  • رسیدگی به ۵۳ پرونده شکایات مردمی مازندران در هفته جاری
  • کاهش ۲۲ درصدی تعداد حوادث ناشی از کار در زنجان
  • پنجشنبه را تعطیل کنید که از نظر فرهنگی و تمدنی مهم است | برای فعالیت اقتصادی هم فضای مجازی و دورکاری هست!
  • نامه باشگاه سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • بازگشت واحدهای تعطیل‌شده به چرخه تولید، ادعاست یا واقعیت؟ / باوجود دستور رئیسی، مسئولان از اعلام آمار، فراری هستند