Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- پایگاه صهیونیستی «جروزالم پست» به تحلیل گزارش وزارت خارجه آمریکا درباره قاچاق انسان در سرزمین‌هایاشغالی پرداخته و می‌نویسد که رژیم صهیونیستی قربانیان قاچاق انسان را به اتهام نقض قوانین مهاجرتی تنبیه می‌کند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان، پایگاه صهیونیستی «جروزالم پست» به تحلیل گزارش وزارت خارجه آمریکا درباره قاچاق انسان در سرزمین‌های اشغالی پرداخته و می‌نویسد که رژیم صهیونیستی قربانیان قاچاق انسان را به اتهام نقض قوانین مهاجرتی تنبیه می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جروزالم پست می‌نویسد: بر اساس گزارش وزارت خارجه آمریکا، اسرائیل باید اقدامات بیشتری در مراقبت از قربانیان قاچاق انسان به خصوص جمعیت مهاجران آفریقایی انجام دهد.

در ادامه این گزارش آمده است: در مقایسه با گزارش‌های پیشین، اسرائیل به صورت قابل توجهی مجرمین قاچاق انسان کمتری را محکوم کرده و حکم‌های ضعیفی در این زمینه صادر شده که مطابقتی با شدت جرم انجام شده ندارند و همچنین هیچکدام از مجرمان کار اجباری تحت تعقیب قضای قرار نگرفته‌اند.

این پایگاه صهیونیستی افزود: بر اساس گزارش‎های سازمان‌های اسرائیلی برخی از قربانیان قاچاق انسان خدمات محافظتی مناسبی را دریافت نمی‌کنند.

جروزالم پست به نقل از گزارش وزارت خارجه آمریکا نوشت: مهاجران اریتره و سودان به اسرائیل که بیشترین مهاجران غیرقانونی را تشکیل می‌دهند در برابر سوء استفاده‌های جنسی و کار اجباری به شدت آسیب‌پذیر هستند.

این گزارش در ادامه می‌افزاید: بسیاری از این مهاجران در منطقه سینا ربوده شده و به دست گروه‌های جنایتکار افتاده و مورد آزار و اذیت‌های جنسی و کار اجباری قرار گرفته‎اند.

وزارت خارجه آمریکا در گزارش خود نوشته است: به دلیل روش‌های غربالگری نامناسب، اسرائیل قربانیان قاچاق انسان را به دلیل جرم‌هایی مانند نقض قوانین مهاجرات تنبیه می‌کند در حالیکه این ارتکاب جرم تأثیر مستقیم قرار گرفتن افراد در معرض قاچاق انسان است.

وزارت خارجه آمریکا در ادامه گزارش خود بر لزوم صادر کردن حکم قضایی سنگین‌تر برای مجرمان قاچاق انسان و مطابقت این حکم‌ها با شدت جرم صورت گرفته تأکید می‌کند.

جروزالم پست می‌نویسد: اسرائیل از سوی وزارت خارجه آمریکا به عنوان مقصدی برای مردان و زنانی است که هدف کار اجباری و سوء استفاده جنسی قرار می‌گیرند.

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی قاچاق انسان وزارت خارجه آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۸۹۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا زنان بیشتر از مردان عمر می‌کنند؟

ایتنا - آمارهای سازمان بهداشت جهانی نشان می‌دهد امید به زندگی زنان در بیشتر کشورهای جهان بیشتر از مردان است. اما علت این مسئله چیست؟
به طور متوسط ​​زنان ۵ سال بیشتر از مردان عمر می‌کنند اما این شکاف جنسیتی بر اساس کشور و سن متفاوت است.

فاکتورهای زیادی مانند عوامل زیستی، رفتاری و اجتماعی وجود دارد که شکاف جنسیتی در امید به زندگی را افزایش می‌دهد.

مطالعه‌ای که اخیرا انجام شده تفاوت‌های عمیقی را بین زنان و مردان در مورد علل اصلی بیماری و مرگ زودرس بین دو جنس نشان داد.

در این مطالعه که در The Lancet Public Health منتشر شده، محققان نتایج خود را با مقایسه سال‌های زندگی از دست رفته به دلیل ۲۰ علت اصلی بیماری یا مرگ زودرس به دست آوردند.

 
این تحقیق بر روی مردان و زنان بالای ۱۰ سال در سراسر جهان و در ۷ منطقه بین سال‌های ۱۹۹۰ تا ۲۰۲۱ انجام شد.

بر اساس این مطالعه، مردان بیش از زنان تحت تأثیر شرایطی قرار می گیرند که منجر به مرگ زودرس می‌شود، مانند COVID-19، سوانح جاده‌ای، بیماری‌های قلبی عروقی، و بیماری‌های تنفسی و کبدی.

از سوی دیگر، زنان بیشتر به امراضی دچار می‌شوند که غیرکشنده است، از جمله مشکلات اسکلتی عضلانی، شرایط سلامت روان، و اختلالات سردرد.

با ادامه بهبود مراقبت های بهداشتی و برابری جنسیتی، شکاف جنسیتی در امید به زندگی احتمالا در آینده کاهش می یابد.

دیگر خبرها

  • بلینکن: حمله به رفح خسارتی فراتر از انتظار به همراه دارد
  • چرا زنان بیشتر از مردان عمر می‌کنند؟
  • آمار جدید قربانیان جنگ غزه
  • ترکیه رسماً توقف تجارت با اسرائیل را تأیید کرد
  • بلینکن وزیر خارجه اسرائیل است نه آمریکا
  • ایران ۵شرکت و ۷شخص حقیقی را تحریم کرد + جزئیات | بیانیه مهم وزارت خارجه
  • حماس: بلینکن وزیر خارجه اسرائیل است نه آمریکا
  • افزایش مجدد شمار قربانیان تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه
  • وزیر خارجه آمریکا وارد اسرائیل شد
  • آمریکا: برای حفظ منافع ملی با طالبان تعامل می‌کنیم