Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@05:35:41 GMT

آلبوم «شال» با صدای کاوه آفاق منتشر شد

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۸۹۴۴۴

آلبوم «شال» با صدای کاوه آفاق منتشر شد

تهران- ایرنا- دومین آلبوم رسمی کاوه آفاق خواننده پاپ - راک به نام «شال» از صبح امروز سه شنبه در دسترس علاقه مندان قرار گرفت.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی این اثر موسیقیایی، دومین آلبوم آفاق درحالی از صبح امروز روانه بازار موسیقی کشور شده که این خواننده پیش‌تر آلبوم «با قرص‌ها می‌رقصد» را دو سال پیش منتشر کرده و کنسرت‌های زیادی را نیز در تهران روی صحنه برده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آلبوم «شال» جدیدترین اثر رسمی این خواننده در ده قطعه به نام‌های؛ شال، ملودی، باشگاه بازنده‌ها، امسال، تو، غم بی‌پایان، پرانتز، دل، منجی و مرز مرده منتشر شده است که آهنگسازی همه قطعات این آلبوم را خود کاوه آفاق بر عهده داشته است.
علی توده فلاح ترانه سرایی است که ترانه یکی از قطعات این آلبوم را سروده و بقیه ترانه‌ها از سروده‌های خود آفاق است.
آرمان مهربان، اشکان دباغ، آرین نائینی، شهاب آفاقی و پدرام آزاد نیز در بخش تنظیم با این هنرمند در این آلبوم همکاری کرده‌اند.
آفاق که در تمام کنسرت‌ها و اجراهای زنده‌اش با ساق‌بندهایی به زنگ پرچم ایران ظاهر می شود، این بار نیز در پوستر آلبوم جدیدش این ماجرا را تکرار کرده است تا بار دیگر میزان علاقه این خواننده به کشورش مشخص شود.
آفاق در این باره می گوید: هرکس که من را از نزدیک می شناسد، می‌داند که به شدت آدم وطن پرستی هستم و از چند سال پیش که اولین ویدئو هایم پخش می شد، این ساق بند ها را در دستم می‌انداختم و به هر حال به نوعی سعی داشتم با آن ملیت و علائق وطن پرستی خود را نشان دهم.
این خواننده درباره آلبوم جدید خود افزود: این آلبوم شامل چند کار قدیمی و پرخاطره من در کنار آثار جدید است که امیدوارم مورد توجه مخاطبان موسیقی قرار بگیرد.
مراسم رونمایی و جشن امضای آلبوم «شال» چهارشنبه 13 تیر ماه در شهر کتاب «ابن سینا» واقع در شهرک غرب از ساعت 16 و 30 برگزار می شود و ورود برای عموم آزاد است.
دومین آلبوم رسمی آفاق به تهیه کنندگی محمدحسین توتونچیان و مدیریت اجرایی محسن هردان تهیه و تولید شده است.
فراهنگ**9012** 1701

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي آلبوم موسيقي كاوه آفاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۸۹۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود سخت سپاهان با پیروزی خفیف برابر استقلال ملاثانی

آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال سپاهان در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۹:۳۰ روز جمعه در ورزشگاه فولاد آرنا اهواز و با قضاوت هادی علی‌نیافر به مصاف استقلال ملاثانی بود.

در این بازی سپاهان در دقیقه ۴۰ توسط کاوه رضایی به گل رسید تا این بازی در نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر به سود میزبان خاتمه یابد.

در نیمه دوم و در وقت‌های اضافه بازی و در شرایطی که همه نگاه‌ها به داور بازی بود، شوت سرکش میلاد پاک‌پرور در وقت‌های اضافه این بازی کافی بود تا بازی یک بر یک شود تا تکلیف تیم برنده به وقت‌های اضافه یا ضربات پنالتی کشیده شود.

تلاش دو تیم در وقت‌های اضافه ادامه یافت تا در دقیقه ۱۱۸ با گل رامین رضاییان از روی نقطه پنالتی سپاهان به برتری دست یافت و جواز صعود به مرحله بعدی این رقابت‌ها را به دست آورد.

ترکیب سپاهان:

پیام نیازمند، میلاد زکی‌پور، هادی محمدی، سیاوش یزدانی، رامین رضاییان، برایان دابو، امید نورافکن، محمدکریمی، علی‌اصغر اعرابی، رضا شکاری و کاوه رضایی

ترکیب استقلال ملاثانی:

علی کردانی، امید صیدالی، احسان علوان‌زاده، رضا آنتیک، دانیال مومنی، علی فاتح، امید خالدی، وحید نامداری، علی حمودی، محمد اهل‌شاخه، میلاد پاک‌پرور

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • در جلسه حسن یزدانی با علیرضا دبیر و محسن کاوه چه گذشت؟
  • جلسه دو ساعته حسن یزدانی با دبیر و کاوه برگزار شد
  • « نئوتنالیتی » شنیدنی شد/ انتشار مجموعه «قاوال مکتبی»
  • صعود سخت سپاهان با پیروزی خفیف برابر استقلال ملاثانی
  • گل اول سپاهان به استقلال ملاثانی + فیلم
  • هوادار ۳- مس سونگون ۱: حذف در پایتخت
  • ببینید | نماهنگ «نحن المقاومون» با صدای ابوذر روحی منتشر شد
  • توسعه همکاریهای موسسات آموزش عالی با فرمانداری ارومیه
  • معماری و شهرسازی، آلبوم هویتی یک منطقه در تاریخ است 
  • معماری آلبوم هویتی یک منطقه در تاریخ است + تصویر