Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در لامرد ، «امید صاحب محمدی» مدیرعامل موسسه آینده سازان عصر دانش با اعلام این خبر گفت: دوره تخصصی خبرنویسی و مصاحبه باحضور استاد دکتر علیرضا کتابدار (از اساتید دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه های کشور) در ۴  و ۵ مردادماه سال جاری (پنج شنبه و جمعه) در شهرستان لامرد استان فارس برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این دوره آموزشی به صورت کارگاهی و به مدت ۱۶ ساعت با اعطای گواهینامه معتبر تحت نظارت دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه های کشور و مطابق با استاندارد ISO29990 برگزار می شود. صاحب محمدی اظهار کرد: تعاریف خبر و ارزش های خبری  و دقت در خبرنویسی، عناصر خبر، لید و انواع آن، تیتر و انواع آن ، سبک های تنظیم خبر، مصاحبه و ارکان مصاحبه، پرسش در مصاحبه، تکنیک های مصاحبه، نحوه تنظیم و بررسی مصاحبه ها و …از مهم ترین سرفصلهای این دوره آموزشی است. وی تصریح کرد: مدرک این دوره آموزشی مورد تایید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و امیدواریم که تمامی خبرنگاران، روزنامه نگاران، کارشناسان روابط عمومی، وبلاگ نویسان و دانشجویان در این دوره شرکت کنند تا بتوانیم دیگر دوره های آموزشی را متناسب با تقاضای فعالان حوزه خبر و رسانه برگزار کنیم. مدیرعامل موسسه آینده سازان عصر دانش در پایان گفت: رئیس دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه های کشور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس و جمعی از مسئولان استان و شهرستان از مهمانان این دوره خواهند بود. علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام در دوره و کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.adayandehsazan.ir   مراجعه کرده یا با شماره های ۰۹۱۷۰۵۷۸۴۰۸ و  ۰۷۱۵۲۷۲۶۰۹۸ تماس بگیرند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استاندارد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مصاحبه وبلاگ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۸۹۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت هزار میلیارد ریالی بارندگی به کشاورزان لامردی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، رئیس جهاد کشاورزی شهرستان لامرد گفت:  بنا بر اعلام کارشناسان این سازمان باران و سیل اخیر به گندم زارها، صیفی جات، جاده‌های بین مزارع و چندین قنات در لامرد خسارت وارد کرده است.  

علیرضا محمدی افزود: بیش از ۷۰ درصد این خسارات به کشاورزان بخش اشکنان این شهرستان بود.
رییس جهاد کشاورزی لامرد بیان کرد: در بارش‌های ۲۸ فروردین بیش از ۸۴ میلی متر بارش در ایستگاه باران سنجی جهاد کشاورزی اشکنان ثبت شد.
شهرستان لامرد در جنوب فارس و در فاصله ۳۶۵ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • حضور کشور‌های اسلامی در جشنواره مد و لباس مداومت
  • آنچه که اسراییل را تا امروز سرپا نگه داشته گنبد رسانه‌ای‌اش است
  • خسارت هزار میلیارد ریالی بارندگی به کشاورزان لامردی
  • برگزاری دوره های آموزشی صنایع دستی نقش مؤثری در ایجاد اشتغال دارد
  • حضور مربی بام ایران در در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور
  • حضور مربی کشتی آزاد چهارمحال و بختیاری در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور
  • آموزش مدیریت چرای دام در خاتم
  • دوره آموزشی ویژه شورا‌ها در استان اردبیل برگزار می‌شود
  • دوره تغذیه و مدیریت بیماری‌های قارچی نخیلات در تنگستان برگزار شد
  • تمدید مهلت ثبت نام در آزمون تخصصی پزشکی سال ۱۴۰۳